verslagen STN Jaarmeeting 2015 Zaterdag 20 Juni De Hoef

Tineke

Re: verslagen STN Jaarmeeting 2015 Zaterdag 20 Juni De Hoef

Bericht#31 » 21 jun 2015, 12:59

Met de nodige tussenstops vrijdag alvast samen met Gerhard en Dominic richting Amsterdam om daar te overnachten. Zaterdag met zijn drietjes naar De Hoef gereden. Na handjes schudden en de nodige knuffels een lekker pannenkoekje gegeten. Met de loterij een poetssetje gewonnen (ik ben helemaal niet zo'n poetser maar ik kan er nu niet meer onderuit). Erg genoten van de uitgezette rit. Daarna nog wat genuttigd bij de Strooppot. Toen werd het tijd om naar huis te gaan. Samen met Gerhard, Herman, Eric L en GerritvS weer richting oost. Even een stop in Hoevelaken om een patatje te eten, komt Tonny met zijn MP3 even gedag zeggen (hij kan met de app zien waar ik ben). Daarna bogen Eric en Herman bij Apeldoorn af naar het zuiden. Om 23.15 uur waren we thuis. In 2 dagen ongeveer 450 km gereden.

Ik vond de jaarmeeting super! Top hoe het geregeld was. Iedereen bedankt voor de zeer geslaagde dag.
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: verslagen STN Jaarmeeting 2015 Zaterdag 20 Juni De Hoef

Bericht#32 » 21 jun 2015, 13:33

ook het grensgevalletje heeft weer volop genoten van deze fantastische dag. top georganiseerd en mooie tourrit in een mooie omgeving. de strooppot vond ik als accomodatie voor deze jaarmeeting een zeer geschikte en mooie plek. zoals men vaak zegt, tijd vliegt als je het gezellig hebt, en dat gaat zeker op voor deze jaarmeeting. ik heb zeker niet iedereen gesproken maar wel een aantal en het feit dat er zoveel leden naar deze meeting waren gekomen gaf mij een zeer goed gevoel.
ook het rijden naar en vanaf de meeting met een groepje is fantastisch, thanks voor de support mede tourders 8-)
stn team, special crew, sponsoren en ieder ander die er voor gezorgd heeft dat deze dag zo goed kon slagen....bedankt!!

groeten vanuut ut kuukse van de stier ;)
0 x

Flevolander58

Re: verslagen STN Jaarmeeting 2015 Zaterdag 20 Juni De Hoef

Bericht#33 » 21 jun 2015, 15:30

voor degene die zich nu afvragen hoe we zijn gereden hier nog een keer de route die ik gemaakt had speciaal voor de jaarmeeting en die we gereden hebben of zouden moeten rijden(groep A)
ook nog ff het garmin bestand om hem eventueel nog een keertje te rijden van de zomer want als de lucht echt blauw is dan is de Meije op zijn mooist
Afbeelding
de gereden route liep vanuit de Hoef naar Noorden/Nieuwkoop en vandaar naar Zwammerdam richting Bodegraven en daar halverwege richting de Meije met zijn vele bochtjes om uit te komen in Woerdens Verlaat om daar langs de Kromme Mijdrecht terug te keren naar de Strooppot in De Hoef
en de plassen waar we omheen zijn gereden waren de Nieuwkoopse en Noordense plassen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
0 x

Gebruikersavatar
Bram
Voormalig STN Lid
Berichten: 296

Re: verslagen STN Jaarmeeting 2015 Zaterdag 20 Juni De Hoef

Bericht#34 » 21 jun 2015, 16:42

Ik zou met de beste wil van de wereld niet weten wat ik aan alle vorige verslagen moet toe voegen.
Alle kreten als: fantastisch, werelds, prachtig, mooi, gezellig en nog vele meer zijn al voorbij gekomen.
Marianne en ik waren vrijdag al aan geland in de Hoef op een camping 2,5km verderop, ook Wibo en Scooterkees hadden daar hun tentje opgezet. Dus de vrijdagavond gezellig doorgebracht met Kees en Wim bij ons in de hooiberghut. Zaterdagmorgen bleek dat het matrasje van Wim lek was en dat hij geen oog had dicht gedaan, rug en schouderproblemen als gevolg van zijn val van kort geleden. Wim besloot dus zijn tentje maar weer op te breken en wel de meeting nog mee te doen, maar daarna toch de terugreis te aanvaarden. Als we aankomen bij de Strooppot is het al een drukte van belang, worden netjes naar de parkeerplaats gedirigeerd, waar we per groep onze tweewielers kunnen stallen. En dan begint het handjes geven, verhalen, gein en ongein, kennis maken met nieuwe leden. Bij het inschrijven bij onze STN duizendpoot Pascalle, kunnen we de bovenzaal in voor een hapje en een drankje en.... natuurlijk nog meer handjes en knuffels uitdelen aan mede STN-ers. Wederom de inwendige mens weer verwent (waren vrijdagmiddag al even wezen proefhappen :mrgreen: ) en een dik compliment voor alle Strooppot medewerkers.
Tijdens deze hap en slik momenten me smakelijk vermaakt met die loterijsmurf, wat een halve zool is dat toch ook :D
Echt zijn vak mis gelopen :lol: Dat we daarbij ook nog een portie geluk hadden met onze lootjes, maakte die smurfenshow helemaal een topper. Na dit gebeuren kon iedereen zich langzaam aan gereed gaan maken voor het door Wouter uitgezette toertje door dit prachtige stukje groene hart. Marianne en ik hadden het vrijdagmiddag al voor gereden en alle 21 wildroosters al bedwongen :P Maar zaterdagmiddag was het weer genieten van alle moois langs dit 42km lange toertje. Een schitterend gezicht als je zo'n hele sliert hoofdzakelijk gele hesjes, door het landschap ziet slingeren. Terug bij de Strooppot werd het terras ingenomen met menig STN-er voor nog een afzakkertje of de nodige ijsjes (Kevin ;) ) Van lieverlee kwam aan deze perfect georganiseerde meeting een einde en na vele handjes schudden en kriebelende knuffels, vertrok iedereen weer voor de terugreis. Ook Marianne en ik hebben de 2,5km lange terugreis naar de camping weer overleefd voor nog een nachtje in de hooiberghut. Na een paar boterhammetjes, want meer kon er niet meer in, kregen we nog bezoek voor een paar uurtjes van onze dochter en kleinzoon. Dikke pret met mijn maatje op de trampoline en op de glijbaan. Later op de avond kregen we ook nog stel kennissen op bezoek, dus eer dat wij in het stro lagen.... :lol: Maar, na een nachtje in coma te hebben gelegen, kwam ook voor ons het moment van de terugreis. Was nog net op tijd om Scooterkees de hut in te halen voor een bakkie koffie. Hij stond net op het punt om af te reizen naar het oosten. Bijkomend voordeel, zaten aan de koffie toen er het nodige water naar beneden stortte. Zo geluk als we op de meetingdag zelf hadden, zo slecht was het vandaag. Na de koffie Kees uitgezwaaid, onze hut schoon geveegd, de scooters weer bepakt met tassen en slaapzakken en in de stromende regen de terugreis begonnen.
Gelukkig knapte het zachtjes aan op en konden we slingerend richting Heerjansdam, terug kijken op een zeer gezellig samenzijn met onze hobbygenoten.
Alle die deze meetingdag zaterdag tot een onvergetelijke dag hebben gemaakt, heel hartelijk dank en alle crewleden hele dikke complimenten voor alle gedane arbeid.

groet van Bram en Marianne

p.s. foto's heb ik wel gemaakt, maar de meeste zijn waarschijnlijk hetzelfde als die er al opstaan :P
0 x

Gebruikersavatar
Cobra42
Berichten: 842

Re: verslagen STN Jaarmeeting 2015 Zaterdag 20 Juni De Hoef

Bericht#35 » 21 jun 2015, 16:58

Bedankt voor jullie verslagen en fotootjes.
Fijn te horen dat jullie een fijne dag hebben beleefd en het een geslaagde meet was ;)
0 x
kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes



TheMetalMike

Re: verslagen STN Jaarmeeting 2015 Zaterdag 20 Juni De Hoef

Bericht#36 » 21 jun 2015, 17:04

0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: verslagen STN Jaarmeeting 2015 Zaterdag 20 Juni De Hoef

Bericht#37 » 21 jun 2015, 17:13

zo verhaaltje staat in mijn eerste bijdrage
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: verslagen STN Jaarmeeting 2015 Zaterdag 20 Juni De Hoef

Bericht#38 » 21 jun 2015, 17:25

Afbeelding
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Stephan

Re: verslagen STN Jaarmeeting 2015 Zaterdag 20 Juni De Hoef

Bericht#39 » 21 jun 2015, 18:49

We hadden voor iedere deelnemer een bruikbare gadget, beschikbaar gesteld door VIXEN Computerservice. En ook Scomadi Scooters Nederland had speciaal voor ons STN/Scomadi keycords laten maken.

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt beide sponsoren voor het beschikbaar stellen van deze presentjes!

De kidscrew van STN ontvinge een custommade rugtas met broodtrommel en drinkbeker. Uiteraard werd de broodtrommel goed gevuld door Pascalle!

Ook deze items werden gesponsord!

Afbeelding

Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
ronvanderslot
Berichten: 79

Re: verslagen STN Jaarmeeting 2015 Zaterdag 20 Juni De Hoef

Bericht#40 » 21 jun 2015, 19:06

Supertrots op zijn cadeaus ;)

Afbeelding
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer