Toertje Leerdam

Gebruikersavatar
Bram
Voormalig STN Lid
Berichten: 296

Toertje Leerdam

Bericht#1 » 06 jul 2015, 21:09

Marianne had wel zin in een toertje vandaag, dus...... de tanks volgegooid, paar flesjes water en een zak krentenbollen in de koffer, en gaan met die Kymco's. We hadden in Leerdam een "groene camping" op het oog om deze eens te gaan bekijken. Dus wederom via de Alblasserwaard rijden we voor ons zo langzamerhand bekende wegen richting Leerdam. Na een anderhalf uurtje rijden komen we aan bij camping het Kampeerbosje. Een camping alleen voor tenten verscholen in een bos. Zag er allemaal echt uit zoals wij het kamperen beleven. Na een praatje met de eigenaresse beloven we om zeker een keertje terug te komen. Vanaf de camping, het plaatsje Leerdam in gereden voor een terrasje, want een toertje zonder terrasje..... Gelukkig was het terras bij Bakker Bart open op de maandagmorgen en smaakte de koffie met een lekker broodje overheerlijk. Voldaan zetten we onze toer weer voort richting Gorinchem. Slingerend over de dijk langs de Linge rijden we bij Gorinchem de brug over naar Werkendam en door de polder naar Hank. Daar weer een brug over naar Raamsdonkveer waar we een tussenstop maken bij hengelsportwinkel Fauna. Voor het eerst van mijn leven "niks" gekocht, maar ja . ... Marianne was erbij natuurlijk. ... Dus helmpje weer op en via Drimmelen, Lage Zwaluwe, Moerdijkbrug en Dordrecht terug naar Heerjansdam. Rond 3 uur en 135 kilometer op de teller weer lekker getoerd en.... een echte camping gescoord.
Gr. Bram en Marianne
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bram op 06 jul 2015, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Blurayfreak

Re: Toertje Leerdam

Bericht#2 » 06 jul 2015, 21:11

Lijkt mij ook een keer mooi de tent op de scooter mee en dan bij zo'n camping neerstrijken
0 x

Gebruikersavatar
Bram
Voormalig STN Lid
Berichten: 296

Re: Toertje Leerdam

Bericht#3 » 06 jul 2015, 21:37

Albert schreef:Leuk verslag van een mooi toertje zo te lezen hebben jullie weer een schitterende dag gehad...
En inderdaad een toertje zonder terrasje dat kan niet he... :D
Maar ik mis toch weer een beetje de foto's erbij... :lol:

Ik heb ene foto gemaakt Albert, dus... zie die mooie blommen :mrgreen:
0 x

Tineke

Re: Toertje Leerdam

Bericht#4 » 06 jul 2015, 21:42

De Linge daar ben ik nog niet zo lang geleden geweest. Erg mooie omgeving om daar te rijden. :D

Nu moet je alleen niet Marianne de schuld geven dat je niks gekocht heb in de hengelsportwinkel. Het is gewoon niet te doen om met een hengel op de scooter weer richting huis te rijden. Toch???? Dan sla je misschien van alles aan de haak wat ook weer niet de bedoeling kan zijn. :? :mrgreen:
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer