Verslag meeting Massink Toldijk

Stephan

Verslag meeting Massink Toldijk

Bericht#1 » 19 sep 2015, 18:25

Hier komen de verslagen en foto's
0 x

TK E

Re: Verslag meeting Massink Toldijk

Bericht#2 » 19 sep 2015, 18:45

Hier mijn verslag van deze dag.....

Ik had het echt goed gelezen......" hier in het oosten is het bijna altijd droog " ......nou ik weet het niet maar met nog zo,n 2 km te rijden voor de eindbestemming zag ik in de verte een witte gordijn......huh......regen?????
Nou echt wel......alsof de oceaan volledig naar boven was gegaan en in één val naar beneden kwam.....ik kon nog net optijd onder een afdak van een klein tankstation staan......Daarna kwam iemand aanrijden op een AGM Cafe racer......en gewoon nieuwsgierig dat ik was gelijk maar effe gevraagd...."STN Club".......jawel zegt tie.......
nou aan de praat en vertelde dat hij een echt mooi weer rijder was..........nou had hij effe pech....waarschijnlijk ging hij de rest van de middag de Café Racer droog maken......Uiteraard Geintje.... :mrgreen:

Hier net na aankomst..

Afbeelding

Afbeelding

Hier de AGM Cafe Racer

Afbeelding

Hierna naar binnen gegaan en mijn eertse indruk die ik had is dat alles er goed tot zeer goed eruit zag........de scooter netjes op een rij en veel oldtimers.......zelfs heel veel.....

Afbeelding

zelfs eentje beschermd in een soort van vitrinekast

Afbeelding

Tot aan een grasmaaier aan toe......

Afbeelding

en om het nog gekker te maken......een " Mercedes Typemachine ".. :o :shock: :mrgreen:

Afbeelding

en diverse andere oldtimers.......goh wat had die veel staan..... ;)

Afbeelding

Afbeelding

hierna mochten we zelfs wat scooter testen waaronder een 30 jaar oude Honda Gyro UP

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hierna kregen we zelfs een rondleiding en zijn we naar boven gegaan om nog meer smulgoed te bekijken........

Afbeelding

Afbeelding

Een Sym Symfonie ST voor de helft van de prijs........denk ik :mrgreen:

Afbeelding

Ook is hij sponsor geweest van de Zwarte Cross....hier heeft hij gloednieuwe Sym Scooters geleverd waar zij mee konden verplaatsen en nu worden ze verkocht.....en de meeste staan met maar 300 km op de teller....dus scooter nodig...... :mrgreen:

Afbeelding

Het blijft mooi

Afbeelding

Afbeelding

Een Kymco....?????

Afbeelding

Ook wel leuk om te zien dat er een Puch Maxi stond in exact de zelfde kleuren als die ik heb gehad met mijn schooltijd.....ook de zadel was het zelfde.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

na de koffie en heerlijke keek.......zijn we gaan rijden met de tour en aangezien ik weg moest ben ik mijn eigen weg gegaan om eerst maar eens te gaan tanken......
En onderweg naar huis net voorbij Doesburg zie ik de groep rijden......en ach..... ik kon het niet laten dus ben ik toch maar aan gaan haken met de tour...... :mrgreen:

een rust en rookpauze plekje......met mooi uitzicht....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al met al heb ik een leuke dag gehad en wil ik Massink uit Toldijk bedanken voor deze geweldige ontvangst......en ik moest doorgeven dat als er weer een tour wordt gereden dan moeten we verplicht koffie drinken bij hem.....Yess.... :P

Afbeelding

Afbeelding

Tevens voor STN'ers uit het oosten die nog op zoek zijn naar een goede betrouwbare dealer.......kunnen jullie zeker hier terecht......goh wat een service kan die leveren......en wie weet voor volgend jaar sponsor......maar hier komen wij op terug.....

TK E
0 x

Gebruikersavatar
eithink
STN Tourbuffel
Berichten: 609

Re: Verslag meeting Massink Toldijk

Bericht#3 » 19 sep 2015, 19:29

Verslagje komt morgen denk k.. door het rare weer voelde ik me ineens niet meer zo erg fit toen ik binnenstapte en zover heb ik niet eens gereden vandaag.. alleen maar vanaf lelystad naar toldijk toen t kleine tourtje en toen naar lochem..
0 x
"Het voordeel van scooters, het is altijd starten en lopen, en niet starten toch lopen"
peugeot v-clic 2-2-15 tot 19-6-15 ~7000km
Peugeot vivacity 19-6-15 tot heden (12000km 8-2-2016)
langste afstand op 1 dag 500km(+-) 19-7-2015
Verst bezochte stad= praag

Afbeelding

Eric L

Re: Verslag meeting Massink Toldijk

Bericht#4 » 19 sep 2015, 19:45

Vanmorgen was ik om half 10 al bij Massink en het duurde niet lang of meerdere clubleden kwamen binnenrollen.
Tegen 10-en naar binnen en we werden hartelijk ontvangen door de medewerkers van Massink bromfietsen en motoren.
Eerst aan de koffie met cake.
De leuke dingen aan zo'n dag is dat er meestal mensen komen waarvan je het niet verwacht.
Zo was Bjorn uit Gendringen op zijn AGM Caferacer gekomen.
Erg leuk dat je er was.
Kees heeft zijn Caferacer uitgeprobeerd.
Bij Massink waren 3 scooters klaargezet om op proef te rijden.
Een 25 tot 30 jaar oude Honda 3-wieler bromfiets met dak. (was wel lachen)
Ideaal als het slecht weer is en dat was het vanmorgen ook maar tijdens de testritjes was het gelukkig eventjes droog.
Er stond ook een Yamaha elektrische scooter en de nieuwste Sym Fiddle 3 met Euro 3 motor.
Er werd menig rondje gemaakt op het eigen grote terrein van Massink.
Na het testrijden was het nog een poos verplicht binnen vertoeven want het begon weer te regenen.
Wij zijn nog naar boven geweest waar ook heel veel oldtimer bromfietsen staan.
De bedoeling is dat deze worden opgeknapt met originele onderdelen die volgen Massink nog wel leverbaar zijn en veelal uit Japan moeten komen.
Tegen half 1 werd het droger en zijn we aan de tour begonnen maar niet eerder dan dat Massink hartelijk bedankt was voor het mede organiseren van deze meeting.
Het tourtje ging via Baak-Bronkhorst-Doesburg-Dieren-Brummen-Voorstonden-Bussloo-Voorst-Zutphen waar het eindpunt was bij het Italiaans - Turks restaurant Efeze.
Een tourtje van om en nabij de 65 kilometer.
Er was een wegafzetting en daardoor was het tourtje iets korter maar dat mocht de pret niet drukken want het was nu immers goed weer.
We begonnen de tour met 8 scooters en bij Doesburg waren we met zijn 9-en. :shock:
TK E is en blijft onvoorspelbaar en reed alsnog met ons mee. :lol:
Tijdens de tour haakten sommige af omdat ze eerder richting het huisfront reden.
We eindigden de tour derhalve met 5 personen.
Heerlijk op het terras gezeten, wat gedronken en een pizza genuttigd.
Nog even nakeuvelen en toen was het tijd om naar huis te gaan.

Ik wil iedereen hartelijk danken die bij de meeting aanwezig waren.
Iedereen hartelijk bedankt voor het meerijden met de tour.
Massink bromfietsen en motoren hartelijk dank voor de organisatie, echt top.

Groet Eric

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Eric L op 19 sep 2015, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gerhard

Re: Verslag meeting Massink Toldijk

Bericht#5 » 19 sep 2015, 20:20

eithink schreef:door het rare weer voelde ik me ineens niet meer zo erg fit toen ik binnenstapte
Komt vast en zeker van die pizza in Zutphen...

Mijn verslag komt waarschijnlijk ook morgen.

Nu eerst effe wat foto's...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Kees: Ik vind de linkse laars het lekkerst ruiken; Jeroen: Ik weet het niet, de geur uit Tonny's laars overheerst nogal; Tonny: Ik ruik appeltaart!
Laatst gewijzigd door Gerhard op 19 sep 2015, 21:55, 3 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag meeting Massink Toldijk

Bericht#6 » 19 sep 2015, 20:36

Ik had een gezellige dag maar ook ik ga morgen achter de typ machine zitten

Mtvrgrt kees
0 x

Arold

Re: Verslag meeting Massink Toldijk

Bericht#7 » 19 sep 2015, 21:29

Kees strak dat je er bij was vond het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn
grt Arold
0 x

TK E

Re: Verslag meeting Massink Toldijk

Bericht#8 » 20 sep 2015, 09:55

Hier een foto van ons nieuwe lid.....Yep naam weer vergeten.....
En zoals het hoort bij een café racer.......rijden op iets met een peuk in je bek.... :mrgreen: (oké......mond)

Afbeelding

@gerhard........yep ik ruik appeltaart.......blijft wel onder ons hè.......en hij blijft goed.... :mrgreen:
0 x

Tineke

Re: Verslag meeting Massink Toldijk

Bericht#9 » 20 sep 2015, 11:12

Na een zeer slechte nachtrust rond een uurtje of 8 op de scooter gestapt om de 60 km richting Toldijk te rijden. Voor ons een makkie wat we kennen de route op ons duimpje. We kwamen tegelijkertijd met Eric bij dealer Massink aan, iets voor half 10. Onderweg wel iets regen gehad maar het was goed te doen. Net voor 10 uur begon het te plenzen en een aantal van ons waren nog niet op plaats van bestemming. Die stonden een paar honderd meter verderop te schuilen bij een benzinepomp. Toen de regen iets minderde durfde ze het laatste stukje aan. Ach ja, stoere mannen zijn soms ook bang voor regen. Maar eh, petje af voor Motormuis dat je erbij was.

De winkel van Massink zag er goed uit. Het was groot, netjes en er stond echt veel verschillend materiaal. De mensen waren erg aardig. ik heb me de koffie en cake laten smaken. Na een tijdje mocht er op 3 modellen proef gereden worden. Zag er leuk uit maar mijn hoofd stond er niet naar. Daarna naar boven waar heel veel oude modellen stonden die opgeknapt moeten worden. Erg leuk dat we daar rond mochten neuzen.

Daarna gewacht tot de meeste regen verdwenen was en toen zijn we aan het tourtje begonnen. Het was een mooie route alleen leek het wel een afvalrace want gaandeweg werd het clubje steeds kleiner. We eindigden met z'n vijven bij een restaurant in Zutphen. Daar gesmikkeld van pizza en daar lekker lang vertoeft. Na afloop nog een stukje achter Jeroen aan gereden richting Lochem. Daarna samen met Gerhard naar huis.

Dank iedereen voor de afleiding die ik vandaag zo goed kon gebruiken. En dank aan Massink voor hun gastvrijheid. Grote kans dat ik daar in de toekomst nog wel eens vaker langs zal gaan.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x

Tineke

Re: Verslag meeting Massink Toldijk

Bericht#10 » 20 sep 2015, 11:15

TK E schreef:yep ik ruik appeltaart.......blijft wel onder ons hè.......en hij blijft goed.... :mrgreen:

Helaas te laat Ton, ik weet ook alles over appeltaart. ;)
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer