verslagen STN Midgetgolf&Meeting Lage Vuurche

René K

Re: verslagen STN Midgetgolf&Meeting Lage Vuurche

Bericht#11 » 27 sep 2015, 08:31

Prachtige foto's in een schitterende omgeving, en altijd weer leuk om de gezichten van de STN (ers) en Lotte meen ik, weer gezien te hebben zo bij elkaar.

Gr. René
0 x

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: verslagen STN Midgetgolf&Meeting Lage Vuurche

Bericht#12 » 27 sep 2015, 10:12

Jan en ik zijn gisteren ook weer veilig thuis gekomen,we zijn op ons gemak naar Lage Vuursche gereden en hebben ook veel stops gemaakt onderweg.

Aangekomen in Lage Vuursche werden we zoals gewoonlijk weer van harte welkom geheten. Toen het midgetgolf zijn aanvang nam zijn Jan en ik wat gaan eten en drinken en zijn toen jullie bij het restaurant arriveerde weer op ons gemak richting huis gereden.

Meedoen met de activiteiten is nog teveel van het goede,hopelijk verbeterd dat nog en anders doe ik gewoon wat ik kan doen en laat de rest aan mij voorbij gaan. Het rustig aan touren gaat me tenslotte al weer aardig af en de rest komt hopelijk ook wel weer.

Hieronder nog enkele foto's,waar in het bijzonder Karin en Eric hun best deden om het spelletje te winnen en Paul Grand Dink nog geen afscheid kon nemen van zijn Grand Dink en hem nog even kwam strelen op het parkeer terrein.Ik weet niet of jullie Paul nog hebben gezien,anders zijn deze foto's voor jullie ook een verrassing.

Ik heb al weer zitten genieten van alle verhalen en foto's en ik denk dat er nog wel wat los komt.

Groeten van Siem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Okocis op 27 sep 2015, 10:19, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: verslagen STN Midgetgolf&Meeting Lage Vuurche

Bericht#13 » 27 sep 2015, 10:13

like this :d

Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
Paul-dc3
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 106

Re: verslagen STN Midgetgolf&Meeting Lage Vuurche

Bericht#14 » 27 sep 2015, 13:59

Was op weg naar Soest naar een goede vriend van mij.

Kon het niet nalaten even te kijken hoe mijn "oude" GD er bij stond.

Super Jan,!! Zo schoon was ie bij mij nog nooit, effe weer voelen
hoe het ook weer zit, jank jank !! mis hem wel , maar hij is in goede handen..

Leuke foto's van het Midgetgolf gebeuren !!

grt.Paul
0 x

Stephan

Re: verslagen STN Midgetgolf&Meeting Lage Vuurche

Bericht#15 » 27 sep 2015, 14:30

Zo, dan hier mijn verslag! Wat later dan normaal, maar zoals een aantal weten had ik al een paar dagen flinke maagklachten. Het was zelfs nog niet zeker of ik mee kon gaan, want Vrijdagavond was ik flink beroerd.
Zaterdagochtend besloten we op eigen gelegenheid richting Lage Vuursche te rijden, want als het niet zou gaan dan zouden we weer om kunnen draaien. Ik had Willem gevraagd om Danny, Peter en Annelyke vanaf de Maxis richting het Gooi te dirigeren, waarvoor dank Willem!

Ons ritje ging op zich goed, bij Hilversum even gestopt voor de medicijnen en wat drinken. Om 11.45 kwamen we aan in Lage Vuursche waar al een aantal STN-ers stonden te wachten.

Afbeelding

Al snel was de ploeg compleet. Ook Edwin's wederhelft Sandra was meegekomen met onze bikkeltje Victor

Afbeelding

Op naar de midgetgolfbaan, waar Wouter meteen zijn "swing" liet zien

Afbeelding

Ook erg leuk dat Karin en Eric erbij waren, Barbara en Tjalling hadden ze opgehaald met de auto.

Afbeelding

Wouter in opperste concentratie

Afbeelding

Onze STN hof fotograaf Willem

Afbeelding

Danielle de vrouw van Tonny (TK E) en zijn zoon Roland waren ook meegekomen om een balletje te slaan.

Afbeelding

En Zelfs onze Edwin (Amendoim) deed een poging :D

Afbeelding

Zo vader...Zo Zoon

Afbeelding

Marjoleine wilde ook nog even op de foto met het standbeeld van Tonny TK E ;)

Afbeelding

Eric dacht met zijn punten de jackpot te hebben....helaas :lol:

Afbeelding

Na het midgetgolfen werden de punten opgeteld en natuurlijk even een foto van alle dames en heren.

Afbeelding

Afbeelding

De punten werden opgeteld en daar kwamen drie winnaars uit. Derde plaats, Barbara, Tweede plaats Tonny en Eerste plaats (hoe verrassend :D ) Wouter

Afbeelding

Een leuke verrassing was dat Lotte ook spontaan langs was gekomen. Ze is gezellig met ons naar het restaurant gegaan.
Maar ook even op de foto met een knappe vent

Afbeelding

Bij het restaurant hadden we weer een volle rij tafels tot onze beschikking. Ondanks een wat klungelige bediening, die het zelf op een bepaald moment ook niet meer begreep, smaakte alles prima

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wouter had zijn bordje helemaal op, goed :lol: zo jochie

Afbeelding

Rond 16.00uur was het tijd om weer naar huis te gaan, samen met Willem, Danny, Peter, Annelyke en Cor zijn we richting de Maxis gereden. Het laatste stukje zijn wij met Willem richting Noord getuft om rond 17.30uur thuis te zijn. ik ben meteen mijn bed ingerold en werd de volgende ochtend pas weer wakker :o

Het is de derde keer dat wij deze Midgetgolf meeting organiseren, en we willen deze dan ook traditioneel op de planning houden. Wij hebben gemerkt dat het een perfecte meeting is om ook samen met de kinderen en partners van de leden te doen.
De complimenten van leden voor de gezelligheid binnen onze club, en juist door ook dit soort dingen te organiseren kunnen we alleen maar waarderen en toejuichen.

Bedankje aan Barbara en Tjalling die aanboden om Eric en Karin op te halen, zodat ze er toch bij konden zijn.

En uiteraard alle deelnemers van deze ook weer ZEER geslaagde dag!

Grts

Marjoleine en Stephan
0 x

Marjoleine

Re: verslagen STN Midgetgolf&Meeting Lage Vuurche

Bericht#16 » 27 sep 2015, 18:26

Stephan is een echte doorbijter waardoor wij gisteren toch bij ons jaarlijkse "sport evenement " aanwezig waren.
Hij wilde er zijn voor zijn leden ,ik ben trots op mijn schatje..!

Afbeelding

Mooie opkomst!

Afbeelding

Omdat ik graag wat tijd wilde hebben om met de leden die ik nog niet zo goed ken kennis te maken besloot ik ditmaal niet mee te spelen. Ik heb heerlijk rondgelopen en overal gezien hoe ieder op zijn eigen manier aan het genieten was.
Fanaten die de bal over een schaal sloegen. Onze Karin die de bal zo in deze schaal kreeg.

Afbeelding

Tonny en Roland die er niks van terecht brachten bij de hole waar Danielle uitblonk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Willem die probeerde niet op de foto te komen. :D

Kennis gemaakt met Sandra, en genoten van kleine stoere Victor die de bal van zijn papa wel in het gat kreeg.
Annelyke mijn STN zusje had de snoeptrommel bij zich vol kikkers en andere snoepjes. Eventjes gekwebbeld met Nel, de vrouw van Marc, die net als ik geniet van het achter op de scooter meerijden.

Afbeelding

Afbeelding

Eric van Ojee ;) nam mij via de sluiproute door de bosjes mee richting uitgang. Thanx!

Afbeelding

Gerhard wilde iets duidelijk maken met zijn camera. !

Afbeelding

Mijn mentos maatje Danny was overal en nergens ik probeerde hem steeds te kieken , hij ontsnapte steeds dus niet gelukt helaas.

Op zoek naar oranje balletjes, kwam ik nog andere oranje bolletjes tegen...

Afbeelding

Lotte wat ben jij een leuke meid zeg,goed jou te leren kennen,je bent een waardevolle aanvulling van ons STN prinsessengroepje!

Wouter en Tonny deden wat ik verwacht had dus de prijsjes zijn denk ik goed terecht gekomen.
Barbara heeft de poedelprijs van twee jaar geleden goed gebruikt. Haar "oefen op Tjalling zijn buikje" thuis golf set heeft gewerkt. :D De derde plaats Roodkapje heeft het top gedaan. De vraag of er iets met afstandsbediening onder de cape verstopt zat, blijft onbeantwoord. ;)

Helaas mocht ik het nog niet zo grijze snorretje van mijn moppie de Baas niet trimmen.
Aan Marijn nog even verteld over mijn dappere teckel.

Afbeelding

Tjalling ridder van huppeldepup tot weet zijn eigen titel niet meer ,deed wat uit de hoogte .Mijn homie Tjalling.... "ik weet waar jou huis woonde vroeger"...! :lol:

Stephan en zijn harem

Afbeelding

Bedankt allemaal voor een geweldige dag. Bij thuiskomst is mijn schatje met schoenen en al inslaap gestort. Maar het was het waard..!
0 x

Eric L

Re: verslagen STN Midgetgolf&Meeting Lage Vuurche

Bericht#17 » 27 sep 2015, 20:49

Fantastische foto's en hele mooie verslagen.
Volgend jaar zal ik proberen om toch ook maar van de partij te zijn.
Dank aan een ieder voor het delen!

Groet Eric
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: verslagen STN Midgetgolf&Meeting Lage Vuurche

Bericht#18 » 27 sep 2015, 20:55

wat een gezellige boel allemaal. het is weer een topdag geweest als ik het zo zie en lees. ik hoop er volgend jaar echt bij te zijn. thanx for sharing.

grtz herman
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: verslagen STN Midgetgolf&Meeting Lage Vuurche

Bericht#19 » 27 sep 2015, 21:18

Nou nou wouter je ziet er daar aantrekkelijk uit zeg kerel hoe krijg je het toch voor elkaar. :D
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: verslagen STN Midgetgolf&Meeting Lage Vuurche

Bericht#20 » 16 okt 2015, 22:34

Bijna vergeten... maar niet helemaal :-) En beter laat dan nooit.

Ik had nog een stapeltje foto's van de Midget Golf Meeting 2015. Ik kan ze niet allemaal plaatsen maar bij deze een "naproefje" van hoe het was en wat ik heb. Ook kun je alle foto's die ik heb (dus ook die die hier niet tussen staan) downloaden als ZIP bestand onderaan via de downloadlink :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Download Link (52MB) : http://www.vixencomputerservice.com/stngolf2015.zip
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer