Verslag It Giet Oan 2015 Reloaded

Eric L

Re: Verslag It Giet Oan 2015 Reloaded

Bericht#11 » 28 sep 2015, 13:04

BillytheKid schreef:Als ik 40km op mijn scooter heb gezeten, dan ben ik er wel klaar mee.

40 kilometer is maar een uurtje en een kippeneindje. :o
Boven de 200 kilometer begint het pas leuk te worden. :)
Kom op joh, touren met dat ding. ;)
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Verslag It Giet Oan 2015 Reloaded

Bericht#12 » 28 sep 2015, 13:11

knap gedaan mannen jammer dat ik er niet bij kon zijn.

ik heb genoten van de beelden.

grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag It Giet Oan 2015 Reloaded

Bericht#13 » 28 sep 2015, 13:58

Ook mijn verslag geplaatst.
Veel leesplezier
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

BillytheKid

Re: Verslag It Giet Oan 2015 Reloaded

Bericht#14 » 28 sep 2015, 14:01

Eric L schreef:Boven de 200 kilometer begint het pas leuk te worden. :)
Kom op joh, touren met dat ding. ;)
Daar heb ik een auto voor ;) . Heb die dag bijna 1000km gereden met de Twingo.
0 x

KymcovitalityT4

Re: Verslag It Giet Oan 2015 Reloaded

Bericht#15 » 28 sep 2015, 14:04

Wat een prestatie Mannen deelnemers.
Heb jullie bijna de hele dag op de I-pad kunnen volgen via de Vrienden app.
Ben helemaal trots op mijn mannetje.
Alleen jammer nu er iets in het noorden wordt georganiseerd er maar 2 noordelingen deel namen.

Lieve groet Bea
0 x

Gebruikersavatar
Anton-1962
Voormalig STN Lid
Berichten: 382

Re: Verslag It Giet Oan 2015 Reloaded

Bericht#16 » 28 sep 2015, 20:17

Zo,na een stevige maaltijd met veel aardappelen,broccolie en een vette gehaktbal is het nu mijn beurt om een verslag te schrijven.
Het is 8.00 uur in de morgen in sloten,waar ik aankom als eerste bij afgesproken plaats.
Even later kwamen tonny en Eric er ook al aanrijden,net als roelf die er vlak achteraan kwam,nog wat even dingen doorgenomen en tegen 9.00 uur gingen we los.
Het werd een pittige rit,want het tempo lag vrij hoog op het asvalt,bij Bolsward hebben we even over de brug een kleine pitstop gehad,dus tijd voor een blikje energie drank en een bolletje met wat lekkers er tussen.
Toen ik eenmaal het blikje op had,wou ik de heren even een kleine een kleine demonstratie geven dat je bij een tocht als deze niet hoeft te klunen,maar even een sprintje kan trekken van de ene kant van de straat naar de andere kant.
Even de spieren los maken heet dat,ik had gehoopt uit mijn ooghoek dat de rest van de crue mij zou achtervolgen.
Helaas het zat er niet in,dus toen nog maar een rondje wezen draven om de fietsenstalling,na de spieren te hebben losgemaakt hebben we de Tour vervolgd richting Harlingen Franeker ,ook daar even een kleine pauze gehad.
Ons doel was de 11 stedentocht uitrijden,maar bij Leeuwarden heeft roelf ervoor gekozen om af te haken helaas jammer kerel,maar begrijpelijk zeker als je hoofdpijn hebt zit je niet lekker in je vel.
We zijn met sun 3jen verder gereden richting Dokkum waar we in het centrum even hebben gezeten met chocolademelk met slagroom en een heerlijke appelpunt,de anderen hadden koffie,was ook lekker zei tonny.
Op de terugweg bij het tegeltjesbrug nog even wezen kijken,en toen richting Leeuwarden Sneek.
Eenmaal in Sneek aangekomen had ik zoiets,het zal toch niet waar zijn en ja hoor,mijn buurtjes tegenover ons reden met hun bus claconerend langs ons,en een oud buurvrouwtje uit Sneek van toen kwam er ook aan,net als de taxie chauffeur hebben even gevraagd wat wij daar deden,en aangezien ik veel mensen ken in en omstreken van Sneek en de rest van het land is het best wel grappig.
De laatse etappe ging richting sloten want daar was de finish,we zijn geklokt om 1605 uur,en hebben nog even na gepraat over de tocht.
Na een patatje te hebben genuttigd ben ik richting huis gereden en heb nog even in Sneek af getankt wat die was bijna leeg.
Het was een Tour met mooi maar wisselend weer,soms dreigden de wolken roet in het eten te gooien maar het bleef droog,
Tonny bedankt voor de organisatie en tocht die we hebben gereden,gelukkig geen rare dingen gebeurt onderweg,want het is een pittige tocht.
Voor zover mijn verslag van de It Giet Oan Tour.
Afbeelding

Afbeelding
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag It Giet Oan 2015 Reloaded

Bericht#17 » 28 sep 2015, 22:09

De tour der touren

Mooi verslagen.

Mijn respect mensen

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Verslag It Giet Oan 2015 Reloaded

Bericht#18 » 29 sep 2015, 08:36

Mooi om de verslagen te lezen...
Knap dat jullie het gedaan hebben!
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer