Verslag STN Garage Meeting 11-10-2015

Stephan

Verslag STN Garage Meeting 11-10-2015

Bericht#1 » 11 okt 2015, 15:44

Wat hadden we weer een mooie dag vandaag. Vanmorgen best frisjes, maar een strak blauwe hemel, en een stralend zonnetje.

Rond 11.00uur vertrokken van huis, om nog geen half uurtje later aan te komen bij de garage.
Eric, Karin en Rob waren al aanwezig. Eric en Karin hadden gezorgd voor Koffie en Thee, en wij voor wat fris en hapjes. Een aantal leden namen ook iets mee, er was dus genoeg lekkers.

Mijn New Dink ging meteen de bank op om de uitlaat te demonteren.

Afbeelding

Ondertussen kwamen er steeds meer leden aanrijden. Het was erg leuk om iedereen weer even te zien, zeker Bram, Marianne, Hans Kleij, Jan-H, Henk Roeleveld hadden we toch een tijdje niet gezien. Erg leuk dat jullie er ook weer bij waren!
Dick en Caroline van DBS kwamen ook gezellig even langs.

Afbeelding

Afbeelding

Jan Koning kwam op zijn splinternieuwe Piaggio Fly, wat een mooie kleur!

Afbeelding

Ondertussen hing mijn uitlaat ergens in een boom :D

Afbeelding

Marjoleine had Annelyke belooft een foto te sturen van haarzelf met Peter en Gerrit, Maar ja, die mannen belemmeren het mooie uitzicht :lol:

Afbeelding

Jan-H had een heerlijk flesje voor me meegenomen, toen ik vroeg of ik daar ook konijnengedrag van kreeg liep hij snel weg :lol: :lol:

Afbeelding

En ook van Annelyke had ik twee chocolade repen gehad...althans, dat was de bedoeling :shock: :D

Afbeelding

Er werd gezellig bijgepraat

Afbeelding

Afbeelding

Siem zat op een sleutel dieet

Afbeelding

Rob moest weer even opscheppen over zijn flesje whiskey

Afbeelding

Nadat de uitlaat droog was heb ik hem onder begeleiding van Eric weer op geschroefd.

Afbeelding

Rond 15.00uur ging iedereen weer richting huis. Het was precies een mooie, niet te lange meeting, op een geweldig mooie dag!

Ik wil graag Eric en Karin danken voor het beschikbaar stellen van de Garage en versnaperingen. Het is voor hun toch ook best zwaar om te doen in deze tijd, maar ik hoop dat het ook even wat afleiding is geweest.

Iedereen die geweest is, bedankt voor de gezelligheid!

Groetjes,

Marjoleine en Stephan
0 x

TK E

Re: Verslag STN Garage Meeting 11-10-2015

Bericht#2 » 11 okt 2015, 16:51

Hier mijn verslag en die zal ik gewoon lekker kort houden.......
11:30 uur was mijn aankomst en dat kwam omdat ik sneller ging als het geluid denk ik......of te wel ik had niet verwacht dat ik er al zo vroeg zou zijn......
Wel moet ik zeggen dat het gezellig was en nu ook gewoon echt een keer tijd om iemand goed te spreken.......meestal met een tour is de tijd een stuk korter......

Hier een echte STN Garage Selfie........en ja ik denk dat Eric er ook zin in had....... :shock:

Afbeelding

DBS was ook aanwezig.....

Afbeelding

En het werd steeds drukker......

Afbeelding

Afbeelding

Eehhhh......tja.....net geen selfie...

Afbeelding

Wéér niet.......

Afbeelding

En dan eindelijk......Yessss.

Afbeelding

Ruud had zijn huisdieren ook meegenomen en als je goed kijkt kun je zien dat de scooter onder de spinnenwebben zit.....

Afbeelding

Al met al een gezellige dag gehad en iedereen bedankt hiervoor.....ook de heerlijke versnaperingen.......

TK E
0 x

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 818

Re: Verslag STN Garage Meeting 11-10-2015

Bericht#3 » 11 okt 2015, 17:44

Leuke verslagen, het ziet er gezellig uit.
0 x
Groeten van Marc & Nel

Piaggio MP3 500 HPE (2021-)
Kymco New Dink (2015- 2021)
AGM VX50 (2014-2015)
Aprillia Habana (2000-2014)
Solex Oto (1983- )
Yamaha DT 50 (1982-1985)
Tomos 4 TL (1981-1982)

Langste rit solo op 1 dag: 473 km (09-08-2015)
Langste rit met Nel achterop op 1 dag: 346 km (24-07-2016)

Gaaspertje

Re: Verslag STN Garage Meeting 11-10-2015

Bericht#4 » 11 okt 2015, 18:26

Vanmorgen om 11 uur naar Le Garage gereden en kwam er om 11.30 aan, Eric,Karin,Marjoleine,Stephan en Danny waren al aanwezig.
In de loop van de middag mijn people op de heftafel gezet en samen met Eric de varioring die ik had laten plaatsen weer te verwijderen ivm met de lage snelheid van max 46 a 47 km, Eric bedankt voor je hulp in deze.
Na gezellig wat te ouwenelen met diverse leden was het tijd om naar huis te gaan, samen et snorremans Cor uit Weesp naar de Arena gereden waar wij ieder zijn eigen weg vervolgde.
Eric,Karin,Stephan en Marjoleine bedankt voor de gezellig middag.
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag STN Garage Meeting 11-10-2015

Bericht#5 » 11 okt 2015, 18:58

Voor ons was het kort maar krachtig, dit maat we andere verplichtingen hadden.
Wat een gezelligeid.
Eric, Karin, Marjoleine en Stephan, dank voor het organiseren.
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
Bram
Voormalig STN Lid
Berichten: 296

Re: Verslag STN Garage Meeting 11-10-2015

Bericht#6 » 11 okt 2015, 21:01

Vanmorgen rond 9uur vertrokken voor een bezoekje aan het "clubhuis" van STN ;)
Aangezien de temperatuur redelijk fris was, voor het vertrek de wintervoeringen maar in onze pakken geritst.
En daar hebben we geen spijt van gekregen, op de heenweg in het zonnetje was het goed te doen, maar in de schaduw :roll:
Tegen 12uur arriveerden we op bestemming, waar we hartelijk begroet werden door Stephan.
Marianne moest eerst 2 keer kijken of dit wel de echte Stephan was, deze versie was namelijk een stukje smaller :mrgreen: en iets lichter :D
Nadat we iedereen weer begroet en geknuffeld hadden, was het tijd voor een warm bakkie koffie met liefde ingeschonken door Karin.
Ook voor een versnapering bij de koffie was er weer keus en lekkers genoeg.
Zachtjes aan druppelen er nog meer STN-ers binnen en de stemming was weer ouderwets gezellig.
Er werd weer veel gelachen, gebabbeld en gesleuteld, een mini meeting met een maxi stemming :P
Aangezien wij nog even bij onze dochter in Woerden langs wilden rijden, zijn wij rond half 2 weer op de scooters geklommen en dwars door de stad afgereisd :o
Zijn wij blij dat we in een "durpie" wonen, wat een chaos zeg 8-) 80.000 stoplichten die iedereen negeert :oops:
Maar.... ondanks wegversperringen, 90.000 fietsen en ontelbare blinde voetgangers, komen we toch heelhuids aan in Woerden.
Onderweg in Kamerik, net voor Woerden, even gauw een bakkie koffie gedronken in het plaatselijk café, Marianne had hoge nood en was bang het kleine kamertje bij onze dochter niet te halen :oops:
Misschien maar gelukkig want de persoon die na Marianne van het toilet kwam had wel een beetje bolle ogen :lol:
Aangekomen bij onze dochter even lekker gestoeid met onze kleinzoon en na een uurtje het laatste stukje toer weer richting Heerjansdam.
Rond half 7 reden we onze achtertuin weer in met precies 220km op de teller.
Half uurtje later met een bordje patat op schoot en een lekker koud pilsje erbij, nog even lekker na zitten genieten van een heerlijk daagje toeren.
Stephan en Marjoleine, Eric en Karin, bedankt voor alle natjes en droogjes en verder iedereen bedankt voor alle gein en ongein.
Was ons weer een genoegen.
gr. Bram en Marianne
0 x

Stephan

Re: Verslag STN Garage Meeting 11-10-2015

Bericht#7 » 11 okt 2015, 21:08

Bram schreef:Tegen 12uur arriveerden we op bestemming, waar we hartelijk begroet werden door Stephan.
Marianne moest eerst 2 keer kijken of dit wel de echte Stephan was, deze versie was namelijk een stukje smaller :mrgreen: en iets lichter :D gr. Bram en Marianne


Ik had nog niets gegeten... :lol:

Jullie zijn zeer lieve en warme mensen, en dat straalde overal van af!
0 x

Gebruikersavatar
Bram
Voormalig STN Lid
Berichten: 296

Re: Verslag STN Garage Meeting 11-10-2015

Bericht#8 » 11 okt 2015, 21:12

Soort zoekt soort Stephan :D :D
0 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslag STN Garage Meeting 11-10-2015

Bericht#9 » 11 okt 2015, 21:20

Even melden dat ik rond 18.00 uur thuis gekomen ben met 190 km erbij op de teller.
Mede door het prachtige weer, helder en lekker fris, was het leuk vanaf het Van der Valk Hotel Wassenaar met Henk Roeleveld naar de garagemeeting in Amsterdam te rijden.
Foto's genoeg op dit topic als bewijs van aanwezigheid. Na een poos gezellig gesproken te hebben met de STN vrienden en vriendinnen, heb ik samen met Henk R en Hans K. een totaal andere route terug naar huis gereden. Daardoor een flink stuk van de bollenstreek gezien. :o
Henk en Hans, dank voor de rit en jullie gezelschap daarbij.
Dank aan het STN TEAM voor de ontvangst en graag tot ziens.
Groet,
Jan H.
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Stephan

Re: Verslag STN Garage Meeting 11-10-2015

Bericht#10 » 11 okt 2015, 21:23

Jan-H schreef:Henk R en Hans K. Een totaal andere route terug naar huis gereden


Bram en Marianne W....

Klinkt als een Crimineel zooitje... :lol:
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer