Ook vandaag weer leuk wezen touren

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 818

Ook vandaag weer leuk wezen touren

Bericht#1 » 11 okt 2015, 17:39

Om 12 uur de ND gestart en na een tankstop op weg richting Amersfoort N344. Bij Nieuw Millingen rechtsaf naar Harderwijk. Net voor Harderwijk is een heel gaaf fiets/bromfietsviaduct, echt mooi om eens met een fikse gang overheen te jagen :o , we gaan nog een keer terug om foto's te maken. In Harderwijk even zoeken naar de brug de polder in, er zijn daar werkzamheden aan o.a. de fietspaden dus het was even een beetje aanmodderen maar toch al snel gevonden. In de Flevopolder kort langs het water naar Elburg, er stond machtig veel wind en de ND moest daar goed zijn best doen. Via Elburg naar 't Harde. De plaatselijke heuvel staat bekend als de Knobbel, geen al te groot probleem voor de Kymco, ongeveer hetzelfde als wij ooit eerder met de AGM hadden getest. Na 75 km aan een stuk werd het toch wel tijd voor een pauze.

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond het best koud vandaag en ik ben al 2 weken steeds wat grieperig. Omdat ik geen risico wilde lopen nog zieker te worden kon ik vandaag mooi mijn sneeuwlaarzen en skibroek testen die ik vorig jaar al had gekocht. Dit zijn best goedkope spullen, de laarzen van Decathlon en de broek van Scapino. Ik had het lekker warm en ik weet zeker dat het nog makkelijk 5 graden kouder had kunnen zijn zonder probleem.

Afbeelding

Nadat we de meegebrachte broodjes en sapjes op hadden zijn we doorgereden naar Epe waar mijn vader al klaar stond om koffie voor ons te maken. Na een uurtje gezellig babbelen het laatste stukje naar Apeldoorn gereden. Om 16:50 waren we weer in huis en de scooter veilig in de schuur. We hebben 106 km gereden.
0 x
Groeten van Marc & Nel

Piaggio MP3 500 HPE (2021-)
Kymco New Dink (2015- 2021)
AGM VX50 (2014-2015)
Aprillia Habana (2000-2014)
Solex Oto (1983- )
Yamaha DT 50 (1982-1985)
Tomos 4 TL (1981-1982)

Langste rit solo op 1 dag: 473 km (09-08-2015)
Langste rit met Nel achterop op 1 dag: 346 km (24-07-2016)

Stephan

Re: Ook vandaag weer leuk wezen touren

Bericht#2 » 11 okt 2015, 18:07

Kijk, dat zijn de mooie daagjes! Leuk om te lezen en te zien dat jullie lekker genieten van het touren.
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Ook vandaag weer leuk wezen touren

Bericht#3 » 11 okt 2015, 18:59

Mooie route... Ben je vlak langs mijn huis gereden!
0 x

Tineke

Re: Ook vandaag weer leuk wezen touren

Bericht#4 » 11 okt 2015, 20:40

Fris was het zeker vandaag. Maar jullie hebben er een mooi tourdagje van gemaakt.
0 x

TK E

Re: Ook vandaag weer leuk wezen touren

Bericht#5 » 11 okt 2015, 21:52

Ondanks met die scherpe ooste wind zag het voor vandaag er goed uit......dus ik denk ook hier dat jullie wel hebben genoten......en ik denk dat de AirHawk en goed gevoel geeft.....
Overgens geen problemen met 2 van die AirHawk op een zadel....(schuiven)
TK E
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden  •  Registreer