Verslag bergen tour

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: Verslag bergen tour

Bericht#11 » 24 okt 2015, 20:38

Klokslag 8:45 uur vertrokken uit Enschede met Gerard,Tineke en Gerrit,rond 10 uur kwamen we aan in Raalte,waar we koffie hebben gedronken
Daarna aangekomen bij het oude motoren museum,vervolgens was de hele club compleet,en konden we rijden
Bij de eerste tankbeurt,zag ik een man denken,wat krijgen we nou,een scooter invasie?
Daarna kwamen we aan bij de Holterberg,mooie route gegeten en bij Woodys heerlijk gegeten
Vervolgens gingen we op huis aan,om in Delden afscheid te nemen van Gerrit
En ook bijna afscheid te nemen van mijn carterdeksel
Bijna alle bouten waren er uit gevallen
Gelukkig kon Gerard mij helpen met gereedschap,en met het carterdeksel met slechts 1 bout vast zijn we voorzichtig naar Enschede gereden
Op de Haaksbergerstraat afscheid van Tineke en Gerard genomen,waar ik meteen naar de Gamma ben gegaan
Nieuwe inbusbouten en metaal expoxy gekocht,de smurrie gemengd,bouten ingesmeerd en weer vast gedraaid
Morgen weer een rit,richting Amersfoort
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Blurayfreak

Re: Verslag bergen tour

Bericht#12 » 25 okt 2015, 09:26

Ik ben niet zo'n schrijver,het was een erg gezellige dag ik had nooit op zoveel deelname gerekend erg mooi.
De rit is goed verlopen en ja was wel kort maar krachtig we hebben gelachen en er moest een kickstarter worden vastgezet en degene met de losse kickstarter had zijn gereedschap in de nieuwe scooter liggen die thuis in de schuur stond,erg dom maar goed het is opgelost roelf heeft het gefixt.ik wil iedereen bedanken die meereed zonder hun was het niet gezellig geworden :mrgreen:
0 x

Tineke

Re: Verslag bergen tour

Bericht#13 » 25 okt 2015, 09:45

Na lange tijd weer eens een keer achterop de brommer bij Gerhard. Ik voelde me niet fit genoeg om zelf te rijden (beetje ziek) en op deze manier kom ik toch mee met het toertje over de Lemmelerberg en de Holterberg. Het was een mooie tour met gezellige mensen. Ik heb er van genoten. Thanks!
0 x

TK E

Re: Verslag bergen tour

Bericht#14 » 25 okt 2015, 09:52

En dan nu deel 2

Hier waren we op de 1e rust / rook / drink / plaspauze en ook hier kun je zien dat de omgeving mooi was.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook nog effe een Selfie met nog een Gerrit....

Afbeelding

Na een klein half uurtje is de toch verder gegaan en de volgende stop was bij de herdenkingplaats waar de Canadese soldaten liggen begraven en dat blijft altijd indrukwekkend.......moet zeggen dat het er goed uitzat qua onderhoud hiervan.....

Afbeelding

Mooie overzicht plateau....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eehh.....tja Gerhard's momentje.....denk ik...

Afbeelding

Al met al vond ik het best indrukwekkend en als je dan het laatste nieuws hoort hoe het dan weer gaat kan ik alleen maar de vraag stellen....."hebben we dan nog niet genoeg leed gezien of gehoort van hoe het vroeger ging"........ik denk het niet.....

Ook wel mooi is te zien dat de Herfst echt begonnen is.....

Afbeelding

Dit noem ik maar een herdenking selfie.......

Afbeelding

Hierna zijn we naar "Woody's gegaan om hier lekker te gaan eten en drinken.......
Dus kon ook hier weer een tafel selfie worden gemaakt.......

Afbeelding

Achter ons zaten 2 dames en die kregen hun eten geserveerd en van afstand had ik zoiets van.......die wil ik ook dus zo geschiede mijn bestelling.......en zie hier een broodje hamburger met heerlijke friet.......en ja het was heerlijk....

Afbeelding

Gezien de tijd besloot ik om vanaf hier richting huiswaarts te gaan.......

Afbeelding

Op sleeptouw meegenomen had ik Gerrit en Artyboy bij mij en bij de Naald van Apeldoorn even een kleine stop gemaakt dat Gerrit kon bellen met thuisfront.....(werd niet opgenomen)(zo zie je maar weer als de kat van huis is dansen de muizen) :mrgreen:

Afbeelding

Bij Soest heb ik afscheid genomen van Gerrit en Artyboy en ik wil iedereen bedanken voor deze dag..........geen zon gezien maar gezien de omgeving en de tour leuke afsluiting van deze dag......
Ik zou zeggen tot de volgende meeting of Tour...........en voor je het weet.........komt de STN buffel langs......

@Tineke....beterschap en wordt maar gauw beter......leuk dat je meegekomen was....

TK E
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag bergen tour

Bericht#15 » 25 okt 2015, 09:53

Mooi verslagen en foto's

Jullie hebben de dag geplukt.

TK E recht op de foto :shock:

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Verslag bergen tour

Bericht#16 » 25 okt 2015, 12:11

tomosje schreef:tenslotte door Appelscha en verd.. weg afgesloten maar wel voor fietsers en bromfietsers Arno was er denk ik net langs gekomen met zijn kleine boze wespje ik dus met mijn slagschip niet..

Ruilen? :mrgreen:
Mijn kleine wespje heeft het toch maar ff mooi gedaan!
De zit was zowaar nog fijner dan van die €3000,- kostende Django!

...en na getankt te hebben een prachtige rit gereden bij het canadese kerkhof even weer genoten van dat veld heel gek word er altijd een beetje emotioneel van al die jonge mensen die voor ons zijn gestorven ben blij lid te kunnen zijn van dat branche 005 gebeuren.. dat zijn de mannen en vrouwen die in veteranen uniform met de herdenkingen staan met vlaggen kransen enz.
allemaal vrijwillig.
ik kan door mijn gezondheid niet altijd meedoen en lang staan al helemaal niet maar fungeer min of meer als chauffeur voor een paar ouder veteranen uit het noorden wel in uniform pas op haha

Respect voor wat je doet Roelf!
Dat zouden ze de jeugd moeten laten doen...misschien dat ze er nog wat van leren...

oh ja voor ik het vergeet even op verzoek ;;;;;;;;;;;;;
WAT HEEFT DIE PEUGEOT ELYSTAR TDSI VAN JAN HET TOCH GOED GEDAAN WEL HELEMAAL TOT HET EINDE GEREDEN CHAPPOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Zeker weten...
En dat met een scooter die door de vorige eigenaresse al was opgegeven...
Alleen 1 ding... Al die Elystars gaan de volgende rit maar mooi achteraan rijden!
Wat ontzettend roken die dingen! :mrgreen:
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: Verslag bergen tour

Bericht#17 » 25 okt 2015, 12:19

Afbeelding

dit is gefotoshopped, daar stond toch een zwarte auto tegen die naald daar op de achtergrond?
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag bergen tour

Bericht#18 » 25 okt 2015, 12:40

Wat een mooie verslagen en foto's.
Zo te lezen en te zien was het een geslaagde dag.
Top Gerrit dat je erbij was.

Dank voor het delen
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Edwin de Eerste

Re: Verslag bergen tour

Bericht#19 » 25 okt 2015, 12:45

Delight schreef:Zeker weten...
En dat met een scooter die door de vorige eigenaresse al was opgegeven...
Alleen 1 ding... Al die Elystars gaan de volgende rit maar mooi achteraan rijden!
Wat ontzettend roken die dingen! :mrgreen:


Dus ben ik niet de enigste :lol:

Grtz E1
0 x

Edwin de Eerste

Re: Verslag bergen tour

Bericht#20 » 25 okt 2015, 12:50

Ik heb genoten van deze verslagen.Ik ben in de jaren '70 met mijn buurjongens met dauwtrappen op de fiets van Eanske naar de Holterberg gegaan.Het was voor ons toen al een heel indrukwekkend gebeuren om daar op de begraafplaats van de gesneuvelde soldaten te zijn,en natuurlijk hadden wij met alle respect de begraafplaats betreden en verlaten.

Grtz E1
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer