Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Gebruikersavatar
MelvinLX150
Berichten: 1733

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#11 » 08 nov 2015, 22:14

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het komen op deze eerste Caferacers meeting. Uiteindelijk 4 Caferacers tijdens de rit bij elkaar, inclusief die van een goede vriend van me, die op het laatste moment ook besloot te komen meerijden.

Sorry als ik het tempo wat te hoog erin heb gegooid aan het begin de de rit. .... even wennen om aan kop te rijden van een sliert scooters. Hopelijk was het nadat ik even werd getipt Door TK E beter te doen qua snelheid en heeft iedereen kunnen genieten van de omgeving.

Op naar de volgende (Caferacer) meeting!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x
:sct1:

Gebruikersavatar
tarzanen
Voormalig STN Lid
Berichten: 447

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#12 » 08 nov 2015, 22:56

Een bijzonder geslaagde dag waarvoor ik dan ook Melvin en Sabrina wil bedanken voor de organisatie van deze dag. Onderstaand mijn verslag met foto's van deze dag.

In de mistige ochtend al vroeg van huis gegaan. Alle tijd om op het gemak te rijden. En als je dan vroeg van huis gaat dan ben je er ook als eerste.
Het "koffiehuis" was al open dus gelijk op het terras aan de koffie. Daarna kwamen al snel de eerste "liefhebbers" om daar vervolgens na de koffie een praatje mee te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Voor de tourrit moest er eerst nog even wat gegeten worden en daar werd dan ook dankbaar gebruik van gemaakt getuige de onderstaande foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het verzorgen van de inwendige mens, was het tijd om buiten de uitwendige mens op te stellen voor de (de topicstarter verwoorde het zo mooi) AGMCafeRacerpannenkoeketenincl.tour...... groepsfoto!

Afbeelding

Afbeelding

Héél even dacht ik toen, sommige mensen zijn beter met selfies maken dan...... :lol:

Maar uiteindelijk, jawel daar is die dan........

De AGMCafeRacerpannenkoeketenincl.tour...... groepsfoto!

Afbeelding

(met dank aan de toevallig voorbij komende fotografe) maar wel met mijn camera :mrgreen:

Na deze zeer geslaagde groepsfoto, toch? zijn we gaan toeren, in de pauze hiervan heb ik nog de volgende beelden voor jullie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij terugkomst op het vertrekpunt bleken er toch minder leden te zijn teruggekeerd dan er waren vertrokken (snap je me nog :o ) Zouden ze dan toch opgesloten zijn :mrgreen:

Afbeelding

Na nog een koffie met appeltaart naar binnen te hebben gewerkt was het weer tijd om naar huis te rijden. Samen met Danny (van de SG The Saints Rotterdam) zijn we naar Krimpen aan de IJssel gereden waarna we beide onze eigen weg namen.
Voor de statistieken nog een paar GPS cijfertjes van mijn zeer geslaagde dag.

Afbeelding

Iedereen bedankt voor de gezelligheid!
0 x
Grt, René

Flevolander58

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#13 » 09 nov 2015, 02:18

mijn film is nu online, kijken in de hoogste resulutie en voor het beste geluid met oortjes,koptelefoon of home cinemaset STN's AGM Cafe racer Meeting 8-11-2015
0 x

Arold

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#14 » 09 nov 2015, 02:51

leuk al die verslagen
wilde toch nog stiekem komen maar mijn grote vriend laat me even in de steek :cry: :cry:
Dus afspraak gemaakt bij de dokter voor zaterdag om hem even na te kijken hoop dat ie daarna weer heerlijk bromt :mrgreen:
grt Arold
0 x

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#15 » 09 nov 2015, 06:14

Mooie verslagen en foto,s
Wat die hindernissen betreft,wat duurt het lang met die werkzaamheden,daar waren ze in juni al mee bezig
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Tineke

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#16 » 09 nov 2015, 07:12

Om 8.00 uur zijn wij van huis vertrokken. In Enschede was het helder maar toen we richting het westen reden werd het mistig. Gelukkig bleef het zicht nog redelijk. Bij Baarn zijn we van de snelweg gegaan en hebben we een mooie route richting startpunt gereden. Onderweg zagen we ineens een mooi kasteeltje wat onderdeel was van een groter kasteel. We zijn daar even gestopt om wat foto's te maken. We liepen daar met onze veiligheidsvestjes aan en er werd ons gevraagd of er ingebroken was. Ha ha, wat zo'n geel hesje al niet doet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We lagen best vroeg op schema dus bij Breukelen een stop gemaakt en ons daar de cappuccino/cola en appeltaart met slagroom laten smaken. De mist trok langzaam maar zeker op en ik heb genoten van het typisch Hollandse landschap.

Ruim op tijd kwamen we bij het startpunt in Alphen aan de Rijn aan. We waren niet de eerste en we konden daar meteen al kennis maken met wat nieuwe gezichten. Erg leuk om deze nieuwe enthousiaste mensen te leren kennen. Even brommers kieken maar voornamelijk de caferacers bewonderd.

Afbeelding

Toen werd het tijd om een hapje te eten. Ik heb me de stroopwafelpannenkoek goed laten smaken en ook hier volop genoten van alle gezelligheid. Erg leuk dat Stephan en Marjoleine onaangekondigd aan kwamen waaien. Na de pannenkoek gingen er een aantal naar huis en anderen kwamen juist aan om met de tour mee te rijden. Het was een mooie groep.

Afbeelding

Afbeelding
Klaar voor vertrek.

De route was goed met de motor mee te rijden. Een paar kleine stukjes fietspad waar wij even de weg ernaast pakten. Zeker een mooie omgeving en erg leuk rijden met al die bochtjes langs de Meije. Ergens onderweg meldde Wouter “Hier ben ik geboren”. Ha ha een leuk feitje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er werd een lange stop gemaakt.

Afbeelding
Danny van The Saints met z'n mooie machine.

Afbeelding
Wat gebeurd hier???

Afbeelding
Nog een nieuw lid. HARRY POTTER. Kijk maar naar het teken op zijn voorhoofd.

Afbeelding
Het litteken in de vorm van een bliksemschicht. :mrgreen:

Vanaf deze stop zouden er een paar mensen al richting huis gaan. Helaas bracht dat meerdere op dat idee en gingen we vanaf dat punt nog maar met de helft van de groep verder om de route af te maken. Het eindpunt was weer bij het pannenkoekenrestaurant. De overgebleven groep dronk daar nog wat en de meesten vertrokken daarna weer. Gerhard had een maaltijd besteld en ik een soepje en ook Edwin bleef wat langer zitten. Rond 18.45 uur zijn we weer op de scooter gestapt om richting huis te gaan. Rond 21.00 uur thuis.

Iedereen dankt voor de geslaagde dag en Melvin bedankt voor het organiseren en de mooie route. Top gedaan jongen.
0 x

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 580

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#17 » 09 nov 2015, 11:59

Mooie foto's van een geslaagde meeting.... Nice :mrgreen:
Volgende keer zijn we graag van de partij!
0 x
Welcome to my life ... where everyday is monday
Today is yesterday, and tomorrow is today ...

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#18 » 09 nov 2015, 12:51

Het was erg gezellig de Cafe Racer Meeting.
Helaas hebben we gekozen om met onze 4 wieler te komen. Gezien Bea haar helende verwondingen....vallen en zo
Wij waren er als een va de eerste en hebben iedereen binnen zien komen.
Helemaal leuk dat Stephan en Marjoleine ook nog aan kwamen waaien.

Melvin en Sabrina dank jullie wel voor de organisatie.

Overige leden,
Dank voor het delen van de mooie foto's en verslagen.

Groet Eric en Bea
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#19 » 09 nov 2015, 13:27

Ik heb wat gemist: leuke rit, gezellige mensen, mooie en leuke racers en scooters en...pannenkoeken. :o
Niets aan te doen en volgende keer hopelijk wel aanwezig. ;)
Dank voor de foto's en verslagen.
Nog een fijne zondag en groet,
Jan H.
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#20 » 09 nov 2015, 17:37

Mooie foto's van deze tour we kunnen zien dat er vol op genoten is door de deelnemers. :)
0 x
Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer