VERSLAG: Snertmeeting Enschede zondag 22 november 2015

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: VERSLAG: Snertmeeting Enschede zondag 22 november 2015

Bericht#21 » 22 nov 2015, 18:20

Vanmorgen om 10.30 uur met Dominic en Lotte afgesproken, zij reden mee vanaf Soesterberg naar Enschede.
Onderweg gezellig kwebbelend kwamen we na ongeveer 75 minuten bij huize Tineke en Gerard.
Even de wegwijsmiep opgeruimd en ons gemeld.
Na een hartelijke ontvangst lekker zitten kletsen.
Langzaam kwamen de snoepers van de snert binnendruppelen.
Tegen 12.30 uur werd de lepel in de pan gezet. De snert werd verdeeld.
Lekker smikkelen en smullen. Nu ben ik niet zo van de snert, maar at bijna het plastic soepkommetje erbij op.
Nog even na zitten kletsen en tegen 14.30 uur weer richting het Soesterbergse.

Tineke en Gerard bedankt voor de gastvrijheid en jullie gezellige restaurant.
Leden deelnemers dank jullie voor de gezelligheid.

Graag tot een volgende gelegenheid.

Groet Eric en Bea
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Tineke

Re: VERSLAG: Snertmeeting Enschede zondag 22 november 2015

Bericht#22 » 22 nov 2015, 18:20

Gisteren twee pannen erwtensoep gemaakt. Vanmorgen wederom druk in de weer met het maken van tomatensoep (niet iedereen lust snert) alles voorbereiden en dan plaats maken voor 15 man. Nog maar net alles klaar als de eerste mensen zich aanmelden. Langzaam maar zeker wordt het druk en gezellig in huis.

Ik had er een selfservice van gemaakt. Koffie, cake, broodjes en frisdrank kon iedereen zelf pakken. De soep heb ik grotendeels zelf opgeschept om het een beetje overzichtelijk te houden. Maar er was genoeg voor iedereen. Er bleef tenslotte een klein bodempje snert over.

Toch maar een potje neergezet waar men geld voor STN in kon doneren. Dank voor de bijdrage.

Langzaam maar zeker gingen de mensen weer huiswaarts. Even schrikken dat Jeroen op de terugweg onderuit is gegaan. Ik hoop dat alles oké met je is.
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: VERSLAG: Snertmeeting Enschede zondag 22 november 2015

Bericht#23 » 22 nov 2015, 18:49

het was weer een heerlijk potje snert tineke die je hebt gebrouwen. we hebben er van genoten evenals van al het andere lekkers en van de gezelligheid met het clubje samen. we kunnen er weer even tegen :d

zal lekker geroken hebben in de trein
ik heb ergens iets opgevangen van apart slapen op zolder vannacht :roll: :lol:

en jeroen kerel......we kunnen elkaar helaas de hand schudden met de schuivers. gelukkig niet al teveel schade en die deuk in de ego die verdwijnt wel weer ;)

tineke en gerhard bedankt voor de gastvrijheid en ieders voor de gezelligheid.

groet herman en myranda
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: VERSLAG: Snertmeeting Enschede zondag 22 november 2015

Bericht#24 » 22 nov 2015, 18:57

Jeetjemina :shock:

Herman ... Jij ook al :shock:

Nou moet het toch niet gekker worden met al die schuivers

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: VERSLAG: Snertmeeting Enschede zondag 22 november 2015

Bericht#25 » 22 nov 2015, 19:10

niks aan de hand hoor kees ik verwijs hier naar mijn ''wegdekinspectie'' :d van een brugdek in hardinxveld-giessendam tijdens de rivierentour van wouter eerder dit jaar. nee ik blijf niet aan de gang hoor. was vandaag overigens met de 4 wieler naar twente gekomen.
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: VERSLAG: Snertmeeting Enschede zondag 22 november 2015

Bericht#26 » 22 nov 2015, 19:18

Das weer minder een valpartij het is de tijd van rotend blad en dan ook nog nat dat is net als een bevroren wegdek zo glad als een aal en dan aan de voor rem trekken dan kun je er donder op zeggen dat je onderuit ga in iets bochtigere stuk. op een recht stuk glei je ook wel weg maar kun je vaak onder scheppen maar ik zou zeggen in deze periode van het jaar iets meer de achter rem gebruiken en voor al waar bladeren liggen en snelheid aan passen.
Maar ja dat zijn allemaal hints om een val te voor komen maar het kan de beste van ons overkomen ondanks de scherpe aandacht daar voor. :shock: :|
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gerhard

Re: VERSLAG: Snertmeeting Enschede zondag 22 november 2015

Bericht#27 » 22 nov 2015, 19:32

Het was weer een gezellig samenzijn vandaag, hier in 'Villa Kakelbont' (want er werd wat afgekakeld!).
Ook leuk dat het steeds meer een familiegebeuren aan het worden is. Niet alleen de scooterrijdende leden komen naar meetings als deze maar ook de vrouwen ervan (die overigens met geen stok op een brommer te krijgen zijn) komen gezellig mee.
Hulde aan Eric L, Jeroen en Jan omdat zij toch met de scooter zijn gekomen (voor Jan maar liefst twee kilometer!) Wat minder is dat Jeroen onderuit is gegaan maar gelukkig zijn deuken in ego's zelf te repareren én je bent weer een ervaring rijker.
Aan mij nu de schone taak om alles wat overgebleven is waar vlees inzit alsnog te verorberen maar dat is aan mij wel besteed :-)
Mannekes en vrouwkes van vandaag, bedankt voor jullie komst. Het was weer onmeunig gezellig!
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: VERSLAG: Snertmeeting Enschede zondag 22 november 2015

Bericht#28 » 22 nov 2015, 19:45

Op de foto die Eric.L heeft gemaakt van jou Gerhard staan de knoopjes op springen.
Ben je altijd de voorproever van de snertkokkin.
0 x
Afbeelding Afbeelding

Arold

Re: VERSLAG: Snertmeeting Enschede zondag 22 november 2015

Bericht#29 » 22 nov 2015, 19:49

we zijn ook weer thuis
verslag komt morgen wel eerst maar een nieuwe knoop op mijn broek laten zetten :shock: :lol: :lol:
grt Arold
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: VERSLAG: Snertmeeting Enschede zondag 22 november 2015

Bericht#30 » 22 nov 2015, 19:50

kuya schreef:Op de foto die Eric.L heeft gemaakt van jou Gerhard staan de knoopjes op springen.
Ben je altijd de voorproever van de snertkokkin.

En wederom gespot :lol:

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer