Verslagen Pannenkoekmeeting Rheden

Eric L

Verslagen Pannenkoekmeeting Rheden

Bericht#1 » 20 dec 2015, 15:55

Foto's :)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
1 x

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Verslagen Pannenkoekmeeting Rheden

Bericht#2 » 20 dec 2015, 16:40

Ook wij zijn weer thuis bart uit veghel en ikzelf in bergen we hebben weer genoten van een dagje toeren 150 km gereden het weer was goed maar de korte broek hadden we nog niet nodig we waren over duitsland gereden kon ik mee de navi uitproberen werkt naar behoren alleen had iem naar een pont gestuurd wat uit de vaart is lekker konden we nog over doesburg maar ja we zijn aangekomen nog mooi op tijd de rest van de kliek stond er al na de nodige handjes en kusjes naar binnen voor de pannekoek die prima smaakte er kwamen ook nog 2 onverwachte gasten die hebben we apart gezet aan een eigen tafel verder alles prima verlopen en het was weer gezellig bedankt allemaal in het bijzonder tineke voor het organiseren onderweg naar huis kwamen we nog een paar leuke motors tegen kwijl kwijl en verder naar huis nou dat was het weer en nu mag je fotos kijken doeiiiii
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anonymous op 20 dec 2015, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dubbel geplaatst
2 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Arold

Re: Verslagen Pannenkoekmeeting Rheden

Bericht#3 » 20 dec 2015, 17:38

jazeker ben weer thuis
naar eerst met Tonny naar een lokatie wezen kijken voor de jaarmeeting 2016 zijn we doorgereden naar Rheden voor een pannenkoek gewoon omdat we er zin in hadden :mrgreen:
hij was lekker en het was er weer gezellig
foto's heb ik niet maar die zijn er genoeg gemaakt
totaal vandaag 270 kilometer gereden
grt Arold
4 x

TK E

Re: Verslagen Pannenkoekmeeting Rheden

Bericht#4 » 20 dec 2015, 17:52

Yep....de Ultra is ook weer thuis......daarna effe de oogjes gesloten van moeheid......daarna komt de oudste thuis en die had zo van nou effe die ouwe laten schrikken......yep dat was hem gelukt :shock:
Maar goed inderdaad even wezen kijken voor info en daarna door naar Rheden voor een pannenkoek.

Effe een tafel selfie........ach ja......nog één

Afbeelding

Zo ziet een pannenkoek met spek en champion uit.....

Afbeelding

Yep......bordjes leeg dus gingen we even na tafelen.....

Afbeelding

En zo zie je maar weer dat een spontane mededeling uit kan lopen op een pannenkoek meeting.
Wel jammer dat we elkaar slecht konden verstaan want achter mij zat een gezin (ik noem het maar een konijnengezin) met genoeg knderen die dachten dat ze waarschijnlijk alleen in het restaurant waren.......goh wat een gegil......ik denk dat het bij MacDonalds rustiger is.... :mrgreen:

Maar goed ik denk toch echt dat dit de laatste tour / meeting was voor het jaar 2015 dus bij deze wens ik iedereen bedankt voor het afgelopen jaar en op naar een mooi 2016.

TK E
3 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslagen Pannenkoekmeeting Rheden

Bericht#5 » 20 dec 2015, 19:02

Een berichtje van de organisatrice, een plek waar je kan zitten en eten en je hebt de ingrediënten voor een gezellige samenkomst.
" Even" naar Rheden, onderaan de Posbank nabij Arnhem, om iets te eten.
Maakt niet uit het zijn de ingrediënten voor een boel gezelligheid.
Helaas hebben wij vals gespeeld door met onze Italiaanse schone te komen in plaats van met de New Dink.
Sorry hiervoor, maar denk dat de reden hiervoor inmiddels wel bekend is...

Wij waren er als de eerste, en even later kwamen Eric L, Tineke en Gerard aanrijden.
Na een hartelijke begroeting en een kleine reparatie aan 10 haar scooter kwam even later Ben met zijn kameraad aanrijden.
Nog even kletsen en toen naar binnen. Even later kwamen Tonny K en Arold ook nog even aanzetten.
Gezelligheid ten top. Even wat drinken en de pannenkoekbestelling gedaan.......behalve ik, want ik bestelde een uitsmijter......lekker zitten smikkelen en smullen.
Nog wat na zitten te tafelen de eurootjes bij elkaar gelegd en ons weer ingepakt.
Na een hartelijk afscheid ieder zijns/haars weegs gegaan.
Hoop dat iedereen weer veilig thuis is gekomen.

Tineke dank je wel voor de organisatie,
Deelnemers dank jullie wel voor de gezelligheid.

Graag tot de volgende gelegenheid.

Groet Eric en Bea
2 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Tineke

Re: Verslagen Pannenkoekmeeting Rheden

Bericht#6 » 20 dec 2015, 20:30

Een zachte decembermaand, zin in een pannenkoek en altijd leuk om weer wat STN vrienden te zien. Dus waarom geen pannenkoekmeeting organiseren. ik realiseerde mij dat met een klein weekje van te voren melden op het forum de kans groot was dat veel mensen al iets anders te doen hadden. Donderdag twijfelde ik of ik het door moest laten gaan maar in the end toch nog een clubje van 9 man/vrouw.

Helaas was van Gerhard's Dink wederom het bevestigingsboutje waar de uitlaat mee vast zit er af getrild (tweede keer) en dan maakt ie nogal herrie, dus geen goed idee om er mee te gaan touren. Samen op de Burgman stappen had gekund maar ik wilde graag zelf rijden. Dus Ger op de motor en ik op de brommer. Niet overal konden we gelijk op rijden maar we kennen allebei de weg dus daar gingen we. Ger wachtte hier en daar op me en daar waar we samen konden rijden reed ik voorop om het tempo te bepalen. Ik moet toegeven dat ik flink doorgereden heb.

Omdat we zo'n beetje langs het huis van Eric L reden had ik hem gevraagd of ie het laatste stuk met ons mee wilde rijden. Dat wilde hij wel en hij zei dat als we rond een uur of 11.00 bij hem zouden zijn we een kop koffie konden krijgen. We waren er wat eerder, hebben ons de koffie laten smaken en zijn toen gedrieën verder gegaan.

Bij het restaurant iedereen begroet en naar binnen gegaan. Toen we al binnen waren kwamen Tonny en Arold ook nog binnenvallen. Toen gesmikkeld van de pannenkoeken die echt goed smaakte. Een minpuntje was dat het personeel niet erg vriendelijk was. Maar goed, de sfeer bij de STNners zat er gelukkig wel in.

Na afloop ook weer even bij Eric L op de thee en iets na 17.00 uur waren we weer thuis.

Al met al een geslaagd dagje. Dank jullie wel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
2 x

Eric L

Re: Verslagen Pannenkoekmeeting Rheden

Bericht#7 » 20 dec 2015, 20:42

Ik vond het een hele leuke dag en vond het leuk om Bart de hand te mogen schudden.
Als je dit leest Bart, zou ik zeggen, meld je aan als STN lid. ;)

De bediening had misschien wel wat vriendelijker mogen zijn maar de stemming onder ons STN leden zat er goed in.
Al was de afstand voor mij niet zo ver de pret was er zeker niet minder om.
Iedereen bedankt die aanwezig was en Tineke bedankt voor de organisatie.

Fijne feestdagen allemaal!!!

Groet Eric
2 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslagen Pannenkoekmeeting Rheden

Bericht#8 » 20 dec 2015, 22:06

Mooi gedaan mensen.

Leuke verslagen en foto's.

De gezelligheid straalde er zeker vanaf.

Mtvrgrt kees
1 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Verslagen Pannenkoekmeeting Rheden

Bericht#9 » 20 dec 2015, 22:46

Bedank lui voor het verslag en de foto,s.....ik zie dat jullie genoten hebben :mrgreen:
1 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Verslagen Pannenkoekmeeting Rheden

Bericht#10 » 21 dec 2015, 20:10

Zo te zien was het weer een gezellige meeting tien ze komen van Hienne en verre.
Bedankt voor het delen en Ben heeft in Loil nog even motoren staan te bewonderen.
0 x
Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer