Daar ik al langer zin had om eens een project aan te pakken, leek mij dit een prima start. Er waren al wat biedingen en om alle nonsens biedingen te elimineren deed ik een eenmalig serieus bod. De verkoper was het hiermee eens en een ophaal afspraak werd gemaakt. Inmiddels is de scooter uit elkaar en ben ik bezig met het technisch in orde maken. De eerste stappen zijn daarin gezet en de scooter kan reeds gestart worden.
Voor diegene die dat leuk vindt, ben ik op mijn webpagina http://www.brommerreizen.nl gestart met een vorderingenpagina, genaamd project G-Dink.
Op deze pagina zal ik zo nu en dan de vorderingen melden en denk iedere twee à drie weken iets er over te schrijven. Voor het gehele project heb ik voorlopig een schorsing van één jaar en hoop in dit tijdsbestek het beestje zover te hebben dat er weer een deugdelijke en betrouwbare Kymco staat.
Iedere week heb ik ongeveer twee avonden tijd om bezig te zijn in de schuur, dus het zal niet zo snel gaan. Daarbij zijn er een hele hoop zaken die ik ook wil aanpakken zoals anti-roestbehandeling, kapotte kappen reparaties enz. Hiermee heb ik totaal geen ervaring en zal deze gaandeweg (door schade en schande) mezelf eigen moeten maken.
Het zou leuk zijn als u mijn vorderingen af en toe wil bijhouden. En wie weet, zie ik u met deze scooter op een tour.