GPS Tracker tegen diefstal.

Gebruikersavatar
Eagleseye
STN Forum Moderator
Berichten: 638
Contacteer:

Re: GPS Tracker tegen diefstal.

Bericht#21 » 18 sep 2019, 12:45

Janvb schreef:
tomosje schreef:Euh dit.lijkt sterk.op sluikreclame...


Ik kan geen merk of contactgegevens vinden, lijkt me dus geen reclame.

Dat komt omdat deze al zijn verwijdert.
Ik heb ze wel zien staan.
1 x
Met vriendelijke groet.

Peter.

Dag record km: 312
Datum dag record: 27-6-2020

Afbeelding

Deze brommers heb ik gereden:
Puch DS 50.
Peugeot 103.
Beta Ykon.
Derbi Manhattan.
2x Piaggio Fly (een zwarte 4takt 2006 en een zilvere 2takt 2005).
Nu rij ik op mijn "Silverwing" Kymco Grand Dink 50.

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: GPS Tracker tegen diefstal.

Bericht#22 » 18 sep 2019, 18:04

Wat een onzin sluikreclame :P
Er word als je het zo bekijkt alleen maar reclame gemaakt op het forum over van alles en nog wat.

Als ik bv vertel dat ik een nieuwe navigatie heb gekocht bv een TTrider maak je dan reclame voor TT?
Want je noemt uiteindelijk een merknaam ;)

Dan zou dit topic dus sluip reclame zijn: Nieuwe butsmuts
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5410

Re: GPS Tracker tegen diefstal.

Bericht#23 » 18 sep 2019, 18:18

Patrick schreef:Wat een onzin sluikreclame :P


Daar heb jij jouw gedachten over en wij de onze.

Staat in de Forumregels. Lees ze eens na.

Punt 9 : Verboden

"- het plaatsen van topics en / of berichten waarvan de inhoud bedoeld is als (sluik)reclame en / of het promoten van diensten of producten, al dan niet scooter-gerelateerd, met (achterliggende) commerciële bedoelingen en zonder nadrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van het Beheer van de STN. "

"Indien een bedrijf, organisatie, instelling of privépersoon een bepaalde dienst of product zou willen introduceren of promoten, of berichten wil plaatsen onder de noemer "marktonderzoek" of "productonderzoek of -ontwikkeling", dan dient die voorafgaand aan plaatsing van één of meerdere berichten contact op te nemen met het Beheer van de STN. Hieraan zijn dan nader te bepalen voorwaarden verbonden. Elk mogelijk bericht dat zou kunnen worden gezien als "ongeoorloofde (sluik)reclame" kan zonder nadere aankondiging worden verwijderd."
0 x

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: GPS Tracker tegen diefstal.

Bericht#24 » 18 sep 2019, 18:29

Zo je bent snel met antwoorden ;)

Als ik vermeld wat en in welke winkel cq website ik iets gekocht heb is het dan geen reclame ?
Zo als ik als in de link die ik heb toegevoegd ?
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5410

Re: GPS Tracker tegen diefstal.

Bericht#25 » 18 sep 2019, 18:37

Dat kan gezien worden als een onafhankelijke review van een privépersoon. Daar zijn de diverse categorieën voor zoals reviews van dealers en producten. Je hebt iets gekocht of je bent ergens geweest en daar vertel je over. Daar heb je dan verder geen commerciële belangen bij (als het goed is).

Gaat men echter een product of dienst promoten van zichzelf, familie, werkgever etc. dan is dat reclame, net zoals elke dienst of product waarbij men mogelijk commerciële belangen heeft. En daar moeten we het dan eerst even nader over hebben.
1 x

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: GPS Tracker tegen diefstal.

Bericht#26 » 18 sep 2019, 18:55

Oke thnx ;) :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
mcguyver
Berichten: 279

Re: GPS Tracker tegen diefstal.

Bericht#27 » 19 sep 2019, 07:26

mcguyver schreef:
mcguyver schreef:Zelf heb ik deze tracker vier jaar geleden in mijn auto gebouwd: https://tinyurl.com/y26x2a2f
Er zit al een bewegingsschakelaar in zodat je stroom bespaart.
Je kunt 'm via een Chinese website volgen als je de GPRS gebruikt.
Zelf heb ik er een Medion Mobile (Aldi) prepaid kaart in zitten en de GPRS uit laten zetten en ik gebruik alleen de SMS.
Daarvoor heb ik Medion Mobile een mailtje gestuurd, dan zetten ze de data functie uit.
Dan kan ik zelf de locatie opvragen voor 4 cent per bericht.
Verrassend genoeg is de locatie tot op 2 meter nauwkeurig wat ik aanvankelijk niet verwacht had.


Oh wacht, ik had eerst alleen het eerste bericht gelezen en daarna pas het "hele draadje". Ik zweer plechtig dat ik geen commerciële belangen heb bij de afhaal Chinees hier om de hoek. :rlol:
1 x

Gebruikersavatar
mcguyver
Berichten: 279

Re: GPS Tracker tegen diefstal.

Bericht#28 » 19 sep 2019, 08:15

ehornsveld schreef:Hoi alle,

citaat:
Zal het hele technische verhaal overslaan, ben jullie anders na 2 regels al kwijt :rlol:


Los van het feit of je reclame hebt gemaakt, waar ik verder geen mening over heb, stoort het me dat je de indruk hebt dat je de mensen op dit forum bij een (wat jij met jouw referentie kader moeilijke materie vindt ;) ) technisch verhaal "kwijt" bent.
Alsof mensen op het forum hier die je, na slechts 9 "posts", waarschijnlijk niet kent minder intelligent zouden zijn !?
Ik hoop dat het een ondoordachte opmerking is.
Zelf werk ik dagelijks in een SMD lab en ben onder andere IPC-7711/7721 gecertificeerd.
Tot op heden heb ik daar nooit mee te koop gelopen maar nu kan ik het even niet laten!
Er zijn een heleboel leden hier die beroepsmatig of uit hobby een technische achtergrond / interesse hebben.
Wat is er zo ingewikkeld aan het LoRa protocol?: https://www.kpn.com/zakelijk/internet-o ... etwerk.htm
Technische informatie geven is goed, maar een vooringenomen mening over de forum leden keur ik af.
2 x

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: GPS Tracker tegen diefstal.

Bericht#29 » 19 sep 2019, 12:05

Eagleseye schreef:
Janvb schreef:
tomosje schreef:Euh dit.lijkt sterk.op sluikreclame...


Ik kan geen merk of contactgegevens vinden, lijkt me dus geen reclame.

Dat komt omdat deze al zijn verwijdert.
Ik heb ze wel zien staan.


Ah, dat verklaart het!
Als je hier wat wil verkopen, dan is daar het verkooptopic voor; En als je een bedrijf bent, dan mag je altijd de club sponsoren! ;-)
2 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5410

Re: GPS Tracker tegen diefstal.

Bericht#30 » 19 sep 2019, 14:45

mcguyver schreef:Zelf werk ik dagelijks in een SMD lab en ben onder andere IPC-7711/7721 gecertificeerd.


En ik NCC-1701 :thumbsup:
3 x

Social Media

   

Terug naar “Revisie, technische aanpassingen en eigenbouw”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer