Bericht#13 » 25 sep 2024, 09:45
Oké, klinkt op zich wel plausibel. Toch heb ik op deze nieuwe bougie duidelijk kunnen aflezen dat het mengsel te rijk of te arm was, door goed zichtbare afzetting van zwart en wit materiaal. Ik heb met de huidige configuratie nu al een aantal ritten van enkele tientallen kilometers gereden en tussendoor steeds even gecontroleerd. Er was geen sprake meer van opvallend veel verkleuring.
Het rijgedrag is absoluut beter na de upgrade/aanpassingen. Wat mij betreft precies goed voor een viertakt bromfiets. Begrenst netjes 55 op de teller. Topsnelheid interesseert me niet, het is meer een aardige bonus. Iets boven de 50 echte kilometer per uur is al prima en dat haalt hij nu op z'n sloffen. Ik hoop met deze setup veel veilige kilometers te kunnen maken. Ik vind de Mash Dirt Track een hele fijne bromfiets om te rijden en er is verder niets aan het rijwiel gedeelte veranderd. De zithoogte en -houding zijn goed voor mij. Het brede stuur was even wennen, maar blijkt helemaal zo gek nog niet en hij heeft nu voldoende kracht om een beetje mee kunnen met het verkeer.
0 x