Spotgoedkope systeemhelm

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Spotgoedkope systeemhelm

Bericht#11 » 19 mei 2018, 13:33

stoyanov schreef:Er zwommen makrelen op de vluchtstrook, maar geen druppel water naar binnen gesijpeld.

:lol2:
0 x

Gebruikersavatar
Elyseo General
Berichten: 494

Re: Spotgoedkope systeemhelm

Bericht#12 » 19 mei 2018, 19:11

Behoud is ondehoud.
Zei mijn opa altijd,.... lol
Bij elke nwe helm even de kunstoffen behandelen, en afsluitings naadjes, rubbertjes, richeltjes en het scharnierende deel met wat siliconenvet behandelen.
Ik het het vizier nu al 2x moeten polijsten en na bijna 2 jaar zijn er wat scheurtjes in het flexibele rubber dekje onder je kin.
De arai helm van mijn instructeur had dit ook, no biggie.
Voor de rest geen klachten en lekkages.

Ruis,.. ik sta meestal naast machines die veel meer herrie maken dus een maal op de scoot kom ik tot rust.
Maar hoor alles om me heen en dat is belangrijk.
0 x

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Spotgoedkope systeemhelm

Bericht#13 » 19 mei 2018, 19:49

Ik maak ook gebruik van een HJC Max 2 helm. Super fijne helm! Zonnebril systeem heb ik ook geen probleem mee. Werkt altijd prima. Is alleen even wennen maar dat is met zoveel dingen.. :D
2 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Spotgoedkope systeemhelm

Bericht#14 » 20 mei 2018, 08:52

Elyseo General schreef:Ruis,.. ik sta meestal naast machines die veel meer herrie maken dus een maal op de scoot kom ik tot rust.
Maar hoor alles om me heen en dat is belangrijk.

De helm ligt hier nog op zolder, dus als je hoofd maatje XL is en je echt ruis wilt horen mag je m zo komen halen. Ik heb alleen wel wat aan het piepschuim geklierd om de bluetooth set erin te prutsen.
0 x

Gebruikersavatar
Elyseo General
Berichten: 494

Re: Spotgoedkope systeemhelm

Bericht#15 » 20 mei 2018, 13:13

Meatlove schreef:
Elyseo General schreef:Ruis,.. ik sta meestal naast machines die veel meer herrie maken dus een maal op de scoot kom ik tot rust.
Maar hoor alles om me heen en dat is belangrijk.

De helm ligt hier nog op zolder, dus als je hoofd maatje XL is en je echt ruis wilt horen mag je m zo komen halen. Ik heb alleen wel wat aan het piepschuim geklierd om de bluetooth set erin te prutsen.


Helaas, heb een normaal hoofd L...... hehehehe.
1 x

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer