Snor naar brom omgezet

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Snor naar brom omgezet

Bericht#21 » 27 sep 2018, 21:26

niemand krijgt een ban maar jij snapt het schijnbaar niet.
ze werken werkelijk correct daar bij de rdw.
en correct betekend zorgvuldig de scooter auto vrachtwagen motor of welk gekentekend voertuig dan ook inspecteren of hij of zij? aan de gestelde voertuigeisen voldoet.
want het kan dan een snor zijn voor het zelfde heeft dat ding 3 keer een stadsbus van onderen bekekene er zijn wat nieuwe kappen op gezet wat verfwerk en aangezien de toevallige diender ter plaatse dacht och die kan weer gemaakt was het kenteken nog bij het frame...
en heeft een jochie in een schuurtje er maar weer iets compleets van gemaakt..
tja.... maar volgens peter hoef je niet te kijken dan kunnen we dus omkeuren bij het plaatselijke politie bureau rollenbank..
jep 50 km/pu..afvinken opsturen klaar..
man jij snapt het niet denk ik
maar goed inderdaad goede zaken heeft hij gedaan en nu lekker touren met die BROMSCOOTER! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
2 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Snor naar brom omgezet

Bericht#22 » 27 sep 2018, 21:55

tomosje schreef:Want het kan dan een snor zijn, voor het zelfde geld heeft dat ding 3 keer een stadsbus van onderen bekeken en er zijn wat nieuwe kappen op gezet, wat verfwerk en aangezien de toevallige diender ter plaatse dacht 'och die kan weer gemaakt', was het kenteken nog bij het frame...
en heeft een jochie in een schuurtje er maar weer iets compleets van gemaakt..


Er rijden hele volksstammen zo rond :rlol:
Maar zolang het snorscooters blijven, die niet worden omgekeurd naar brom, kraait er geen haan naar.
Voor wat betreft de veiligheid heb je (hebben jullie allemaal) gelijk.


Chris: Gas op die lolly. Pas wel op, want een pletterpet is geen garantie! Veel plezier gewenst. :sct1:
1 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
marcovp
Berichten: 168

Re: Snor naar brom omgezet

Bericht#23 » 28 sep 2018, 10:24

Ik kocht ooit een CityEl. Een elektrisch voertuig wat Europees gezien 3 typegoedkeuringen had. Auto, motor en bromfiets. Ik haalde hem in Denemarken waar hij op motorkenteken stond. Ik heb hem uit Denemarken uitgevoerd en hier bij de RDW ter keuring aangeboden.
Ik kreeg de vraag wat voor kenteken ik wilde en koos toen voor brommer. Het wagentje werd vervolgens gecontroleerd op alle eisen waar een bromfiets aan moet voldoen en na een half uurtje kreeg ik het stempeltje en kon ik de kentekenplaat aanvragen.
Had ik hem als motorfiets willen registreren dan hadden ze naar andere eisen gekeken maar zolang het wagentje aan de eisen voor een motorfiets zou voldoen konden ze me niets weigeren. Het enige verschil voor de keuze tussen motor/auto of brommer was een potmeter onder de zitting waarmee ik de maximale snelheid netjes op 45 kon afregelen. Met de potmeter helemaal open was de top ruim 63 en had ik er dus ook de snelweg mee op gemogen. Compleet onveilig natuurlijk maar het mag.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden  •  Registreer