Snor naar brom omgezet

Gebruikersavatar
Spikey
Voormalig STN Lid
Berichten: 151

Snor naar brom omgezet

Bericht#1 » 26 sep 2018, 21:27

Vandaag eindelijk naar de rdw in leliestad geweest voor het omkeuren van snor naar brom.
Er word echt van alles getest en gekeurd wat inhoud dat de keuring 3 uur duurt.
Zodra het nieuwe kentekenbewijs binnen is meteen een gele plaat halen en dan op 6 oktober naar de lichtjestocht in Eindhoven.
Ook een nieuwe helm besteld bij de scootdokter in Boskoop waar ik mijn gewonnen waardebon van de jaarmeeting voor twee nieuwe banden mocht omruilen voor een nieuwe helm.
Echt goede service van de scootdokter.
Afbeelding
Afbeelding
8 x
Bella 50 - agm lx - Sym st :crap:
Kymco new people S A merk
Dagrecord met de kymco 402 km

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Snor naar brom omgezet

Bericht#2 » 27 sep 2018, 08:35

Ik geef effe een reactie.
Een hele zure ....

De constructiesnelheid is toch 25km/u???
Hoe moet dat nu dan?
Je gaat ineens 45km/u.
Dat is toch gevaarlijk?!

:verstop:
2 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Snor naar brom omgezet

Bericht#3 » 27 sep 2018, 13:03

Peter lezen, RDW heeft gekeurd RDW en dan lijkt me na 3 uur wel duidelijk.
1 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Snor naar brom omgezet

Bericht#4 » 27 sep 2018, 13:30

Micha schreef:Peter lezen, RDW heeft gekeurd RDW en dan lijkt me na 3 uur wel duidelijk.


Ik heb gelezen...
Wat heeft de RDW gedaan aan de scooter dat de constructiesnelheid ineens is aangepast???
Ik weet het...het is gewoon irritant zuigen wat ik doe, maar ik kan niet tegen list en bedrog.
En zo worden we besodemieterd.
1 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Snor naar brom omgezet

Bericht#5 » 27 sep 2018, 14:51

Als het met testen binnen de daarvoor gestelde eisen valt dan krijgt het een goedkeur. En de meeste snor zijn eigenlijk zwaar afgeknepen brom gevallen, uitzonderingen daar gelaten. Ik begrijp je frustratie wel maar helaas hebben we nu eenmaal met de daarvoor opgelegde regels/wetten te maken, hoe krom dan ook. Ik zou zeggen zoek eens naar de mazen in de wet, je ligt in een deuk hoe krom sommige zaken zijn. Verder hmm als de RDW heeft goedgekeurd en het is niet goedgegaan dan is de RDW de sjaak.
2 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Snor naar brom omgezet

Bericht#6 » 27 sep 2018, 16:10

Je mist het punt.
De politie bekeurt snorfietsen die de constructiesnelheid van 25km/U overschrijden.
Een constructiesnelheid die bij de typegoedkeuring door de RDW is vastgesteld.
Zoals je zelf al aangeeft is een snor in feite een afgeknepen brom. Absoluut geen verschil.
Maar als je hem om wilt zetten naar brom, dan gaan er een stel dwaallichten 3 uur naar kijken (KIJKEN....ZE VERANDEREN NIKS) en ineens is het een brommer met een constructiesnelheid van 45km/u...
Ik vertelde dit verhaal net tegen mijn vriend Harry Potter.
Weet je wat ie zei??
Must be Magic!
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Snor naar brom omgezet

Bericht#7 » 27 sep 2018, 17:06

eh nou nee
harry is fantasy dit niet .
ze kijken niet naar de mooie kleur maar of de scooter voldoet aan de eisen gesteld aan het zelfde model als de 25 versie maar dan voor 45 k m/pu.
en zoals mischa aan geeft zijn die dingen gelijk..
andersom zou hij niet voldoen aan de 45 km eis zou hij ook niet geschikt zijn voor 25km//pu.
de politie kijkt nar het kenteken leest 25 of 45 km per uur mietert je scooter op de rollenbank gaat hij 35 bij snor=de lul gaat hij 56 bij 45km/pu ben je ook de lul
of dat nu veranderd is of niet kunnen ze niet eens zien aan de scooter
dus ik weet dat je weer eens aan het zuigen bent maar als je nu gewoon rdw had gebeld...
soms kan het leven simpel zijn.
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Snor naar brom omgezet

Bericht#8 » 27 sep 2018, 17:21

Het gaat niet om opgevoerd of niet opgevoerd.
Waar het om gaat is dat de overheid, in het geval het haar uitkomt, creatief omspringt met de regelgeving die ze zelf uitgevonden heeft....
Moet jij eens proberen!
3 uur lang kijken naar je belastingaangifteformulier en dan vervolgens zo creatief invullen dat je een ton terug krijgt.
Wedden dat dát niet mag?!
1 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Snor naar brom omgezet

Bericht#9 » 27 sep 2018, 17:37

@stoyanov ik zou je aanraden om een politieke partij te beginnen en daarna opklimmen naar minister president en dan iedereen jou kant op te krijgen om al jou onwenselijke zaken te laten corrigeren naar zoals jij het wenst .
Of je accepteert gewoon dat sommige zaken nu eenmaal gaan zoals ze gaan en anders solliciteer jezelf toch bij de RDW ?
Kan jezelf zien hoe het werkt zonder steeds van de kant te lopen roepen en drama te maken.
En je kan en mag informatie vragen over hoe wat en waar en op wat voor manier dan ook maar het is ook de houding die je aanneemt of je medewerking of tegenwerking krijgt.
De RDW is een daarvoor toegewezen instantie om aanpassingen op het daar voor aan geleverde voertuig te keuren en een aanpassing en of een nieuw kenteken uit te geven voor de daarvoor aangeleverd voertuig ook als deze van oorsprong een andere typegoedkeuring had.
2 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Snor naar brom omgezet

Bericht#10 » 27 sep 2018, 18:17

:bsmile:

Ga jij maar braaf in de pas lopen.

Een minister president die zijn wil oplegt heet een dictator...
En dat ben ik niet.
Ik ben iemand die niet tegen oneerlijkheid kan.
Mensen die dat wel kunnen zitten vaak in de politiek.
Daar lullen ze recht wat krom is.

Ik snap trouwens niet dat iemand met zo'n flexibele geest als jij zich schikt in dergelijke flessentrekkerij.
Juist jij zou de zwendel moeten kunnen zien waaraan onze Roverheid zich schuldig maakt.

Ik heb een Jantje maar ik had liever een Pietje gewild.
Ga naar de overheid... die kijkt er 3 uur na en gefeliciteerd...U heeft nu een Pietje.
Daar kunt afrekenen.
Graag tot ziens.

Ben ik nou echt de enige die het ziet en die absoluut niet de behoefte heeft om genaaid te worden.

Tip: lees het sprookje van de nieuwe kleren van de Keizer.
2 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer