Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#1 » 15 okt 2018, 21:42

Ook ik moet eraan geloven. Aangezien het STN virus mij ook te pakken heeft, heb ik besloten om de Vespa vaarwel te zeggen. En dat doe ik met pijn in mijn hart.
Is de scooter niet goed dan? Integendeel, hij rijdt perfect, heeft veel vermogen, en heb er veel plezier aan. Maar aangezien ik steeds meer kilometers ga maken, door het STN virus, heb ik besloten om voor een grotere scoot te gaan. De Vespa is een echte stadsscooter, en meer geschikt voor kleine ritjes. Als je veel km's maakt, heeft ie zijn beperkingen. De kleine wieltjes zijn niet ideaal, en als ik er een flink eind mee gereden heb, zoals Duitslandtour, dan ben ik op het eind kapot en uitgeblust. Daarom gaat ie de deur uit. :( .
Wat komt ervoor terug? Dat zal ik jullie vertellen. Ik ben tijdens de lichtjesroute helemaal verliefd geworden op de sym jet 14 van @henkhouet. Heb er daarna nog veel aan gedacht, en op internet gekeken, en heb de knoop doorgehakt. Er komt een jet 14. Ik ben op dit moment in onderhandeling met mijn dealer, dus er is nog niets helemaal besloten. Als het doorgaat, dan komt er de rode, omdat er bij STN al een zwarte rondrijd. Een klein windscherm, usb, en een Shad sh40, maken het helemaal kompleet.
Afbeelding
Morgen gaan de onderhandelingen verder, want ik wil natuurlijk het onderste uit de kan.
Voor het afscheid van de Vespa, is hier in Reusel een condoleanceregister aanwezig op het gemeentehuis. Afscheid nemen kan ook persoonlijk op mijn huisadres. Ik zie jullie dan wel.
Gr, Marco.
Laatst gewijzigd door Marco_61 op 03 nov 2018, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
6 x

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: In onderhandeling.

Bericht#2 » 15 okt 2018, 21:56

Nou, alvast gefeliciteerd dan maar. De jet 14 is zeker een waardig alternatief, alleen, de uitstraling van de Vespa kan hij maar op afstand benaderen.
Heb je vroeger ook niet een Sym Symphony gehad? Ik hou het voor mogelijk dat je daar over een jaar of 2 weer bij stil komt. Maar voor nu veel plezier met je aankoop.
1 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: In onderhandeling.

Bericht#3 » 15 okt 2018, 22:20

bertocello schreef:Nou, alvast gefeliciteerd dan maar. De jet 14 is zeker een waardig alternatief, alleen, de uitstraling van de Vespa kan hij maar op afstand benaderen.
Heb je vroeger ook niet een Sym Symphony gehad? Ik hou het voor mogelijk dat je daar over een jaar of 2 weer bij stil komt. Maar voor nu veel plezier met je aankoop.

De Vespa is sowieso, een icoon, waar in mij ogen geen een scooter aan kan tippen. Maar het is geen ideale scooter voor lange toertochten. Ik heb er nog kort aan gedacht om de vespa te houden, voor de korte tochtjes, maar dat vond mijn portemonnee niet zo'n goed idee. En ik heb nooit een Sym gehad. Dit wordt mijn eerste. En nog bedankt voor de felicitaties.
Gr, Marco.
0 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: In onderhandeling.

Bericht#4 » 15 okt 2018, 22:27

Grote vriend,

welkom bij de Jet 14 club.
Wij stelen de show met deze prachtige scooters.

Mits goed afgesteld, een prima scooter.
En met zo'n mooie grote topkoffer erop, een waar genot om mee te touren.

Alvast gefeliciteerd.

gr, Henk

P.S. Helaas niet in staat om het condoleanceregister te komen tekenen, maar ik neem wel deel aan de stille tocht die hier georganiserd wordt. We zullen de Vespa nooit vergeten.
Laatst gewijzigd door henkhouet op 15 okt 2018, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3723

Re: In onderhandeling.

Bericht#5 » 15 okt 2018, 22:33

Die rode is een prachtige kleur.
Pas bij mijn dealer live mogen aanschouwen!
Succes met de onderhandelingen!
1 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 822

Re: In onderhandeling.

Bericht#6 » 15 okt 2018, 22:59

:neh!: Ik ben jaloers. Mooi prachtig rood :thumbsup: Hopelijk kun je goed onderhandelen want Vespa's zijn waarde vast :!:
1 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: In onderhandeling.

Bericht#7 » 15 okt 2018, 23:21

Oldy schreef::neh!: Ik ben jaloers. Mooi prachtig rood :thumbsup: Hopelijk kun je goed onderhandelen want Vespa's zijn waarde vast :!:

Och Jan, je hoeft niet jaloers te zijn. jij bent met je motorrijbewijs bezig. Koop je straks de jet 14 125cc, en dan ben ik weer jaloers.
Gr, Marco.
0 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 822

Re: In onderhandeling.

Bericht#8 » 15 okt 2018, 23:28

Nou, er staat al een motor scooter hier. Zwart, als 2e hands heb je niet vaak de mogelijkheid om te kiezen :?:
Afbeelding
3 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: In onderhandeling.

Bericht#9 » 15 okt 2018, 23:32

Oldy schreef:Nou, er staat al een motor scooter hier. Zwart, als 2e hands heb je niet vaak de mogelijkheid om te kiezen :?:
Afbeelding


Dat is ook een mooi ding. En de Honda staat bekend als een betrouwbaar merk. Daar ga je straks nog veel kilometers plezier van hebben.
Gr, Marco.
1 x

Gebruikersavatar
Rolinda
Berichten: 336
Contacteer:

Re: In onderhandeling.

Bericht#10 » 15 okt 2018, 23:34

Wowww Marco mooi candy red!
Alvast veel plezier gewenst met de nieuwe aankoop!
:sct1:
1 x
..HappyCaferacer..

Afbeelding
Van 24-03-2017 tot 22-11-2018 caferacer raw 50
22-11-2018 A Rijbewijs, Mash 250 Scrambler
Totaal 1888 km gereden
Dag record 280 km
Volg onze avonturen op FB!https://www.facebook.com/groups/288962908449615
Brommervakantie Zwitserland 2018 https://youtu.be/tJqMS_vEOy8

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer