Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: In onderhandeling.

Bericht#31 » 30 okt 2018, 19:44

henkhouet schreef:Gefeliciteerd vriend.

Eerst lekker inrijden, en dan alles goed af laten stellen.
Ik heb ook nog last van wat inhouden, maar hij gaat donderdag terug voor bijstellen, en een andere drukveer.

Veel veilige kilometers, Marco.

gr, Henk


Waarom een andere drukveer @henkhouet ?
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: In onderhandeling.

Bericht#32 » 30 okt 2018, 20:05

henkhouet schreef:Gefeliciteerd vriend.

Eerst lekker inrijden, en dan alles goed af laten stellen.
Ik heb ook nog last van wat inhouden, maar hij gaat donderdag terug voor bijstellen, en een andere drukveer.

Veel veilige kilometers, Marco.

gr, Henk

Hoi Henk. Waarom gaat er bij jouw een andere drukveer op?
Gr, Marco.
0 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: In onderhandeling.

Bericht#33 » 30 okt 2018, 21:39

De drukveer wordt vervangen, omdat de dealer denkt dat de scooter dan meer geleidelijk door zal trekken.
Volgens de dealer heeft hij daar positieve ervaringen mee.

Natuurlijk moet ook de carburateur goed ingeregeld worden.

We gaan het zien.

gr, Henk
0 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: In onderhandeling.

Bericht#34 » 30 okt 2018, 22:42

Beste Marco .... kreeg je geld toe ? of moest je geld bijleggen....

Je Vespa had volgens mij ook een flinke dagwaarde ...
0 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: In onderhandeling.

Bericht#35 » 30 okt 2018, 23:10

Brute-Force schreef:Beste Marco .... kreeg je geld toe ? of moest je geld bijleggen....

Je Vespa had volgens mij ook een flinke dagwaarde ...

Het is zowat met gesloten beurs gegaan. Scooter, windscherm van €139, shad koffer van €110, bevestigingsbeugel van €69, en USB van Electronic Bee, van een paar tientjes. Wat ik bij moest leggen was verwaarloosbaar. Nee, ik heb goed gehandeld. En het is ook nog een voordeel dat ik al jaren klant ben bij mijn dealer.
Gr,Marco.
0 x

Gebruikersavatar
gerard
Berichten: 141

Re: In onderhandeling.

Bericht#36 » 30 okt 2018, 23:50

Het is helemaal niet erg om een Kymco te rijden Marco , ( grapje hoor ) , en je hoeft je club niet te verlaten als je maar zo gezellig blijft als je was met je Vespa.

Groetjes van mij gerard uit Brabant



Afbeelding
1 x

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: In onderhandeling.

Bericht#37 » 03 nov 2018, 17:33

Héy Koot hoe loopt Jetje nou ? , Ze zal inmiddels toch wel een beetje los zijn... (Losse vrouwen moet je strak houden ! ! :crazy3: )
1 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: In onderhandeling.

Bericht#38 » 03 nov 2018, 19:12

ROADHOGG schreef:Héy Koot hoe loopt Jetje nou ? , Ze zal inmiddels toch wel een beetje los zijn... (Losse vrouwen moet je strak houden ! ! :crazy3: )

Hoi Grad. Ik heb ze de afgelopen dagen van Jetje gegeven, en heb nu 180 km gereden. Ze begint los te komen. Ze trekt nu een stuk sneller op, en het inhouden lijkt ook iets minder te zijn. Ben vandaag bij de dealer geweest om te vragen of mijn topkoffer drager al binnen was. Dus niet. Heb meteen gevraagd van het inhouden. Wordt bij de eerste beurt naar gekeken. Voorts vroeg ook of hij Jetje niet wat sneller kon laten lopen, want dat kreng wil niet boven de 45 gps uitkomen. Ik kreeg alleen maar antwoord, dat ik haar eerst maar eens fatsoenlijk moet inrijden. Dat wordt morgen een lange rit naar mijn ouders. Zal maar brood meenemen.
Gr, Marco.
2 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: In onderhandeling.

Bericht#39 » 03 nov 2018, 19:14

Marco_61 schreef:
ROADHOGG schreef:Héy Koot hoe loopt Jetje nou ? , Ze zal inmiddels toch wel een beetje los zijn... (Losse vrouwen moet je strak houden ! ! :crazy3: )

Hoi Grad. Ik heb ze de afgelopen dagen van Jetje gegeven, en heb nu 180 km gereden. Ze begint los te komen. Ze trekt nu een stuk sneller op, en het inhouden lijkt ook iets minder te zijn. Ben vandaag bij de dealer geweest om te vragen of mijn topkoffer drager al binnen was. Dus niet. Heb meteen gevraagd van het inhouden. Wordt bij de eerste beurt naar gekeken. Voorts vroeg ook of hij Jetje niet wat sneller kon laten lopen, want dat kreng wil niet boven de 45 gps uitkomen. Ik kreeg alleen maar antwoord, dat ik haar eerst maar eens fatsoenlijk moet inrijden. Dat wordt morgen een lange rit naar mijn ouders. Zal maar brood meenemen.
Gr, Marco.


geef hem even een weekendje met Grad mee ... dan weet je zeker dat hij goed is ingereden :schater:
2 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: In onderhandeling.

Bericht#40 » 03 nov 2018, 19:18

Vandaag is Marco even op de koffie geweest met zijn nieuwe aanwinst,
Ik vind de kleur heel mooi , ruimte onder het zadel is wel erg weinig dus een ruime koffer is wel nodig.
Het stuur vind ik er erg ielig uitzien in vergelijking met andere scooters die ik zoal gezien heb. In het algemeen een mooie scooter maar ik geloof niet dat ik hem zou kopen.
Hij had er al 173 km gereden hahaha.
Marco het was gewoon weer even erg gezellig onder het genot van een bakkie en een speculaasie . :thumbsup: :sct1:
Dat je maar heel veel mooie en veilige kilometers mee mag gaan maken.
1 x

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer