Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#81 » 22 mar 2019, 16:24

Toppie, en ik had je het toch gezegd? :thumbsup: .
Fijne avond nog verder :thumbsup:
1 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#82 » 22 mar 2019, 17:08

Marco_61 schreef:Zo, de eerste dag zit erop. Vanmorgen rond 7:15 vertrokken. Het was niet fijn rijden, want er was dikke mist, en koud. Tot Utrecht dikke soep gehad, daarna ging het beter. Om 13:30 was de aankomst bij Allbike. Ff voorstellen, bakje koffie, testritje, en Jetje werd opengeschroefd. Hardwarematig werd er van alles afgesteld, en hup, weer een testrit. Was al een heel stuk beter. Alleen rond de 50km vlakte ze wat af. Weer wat afstellen, en weer een testrit. Wow, wat een verschil. Of er een paar pepers in de spreekwoordelijke reet werden geduwd. Dag en nacht verschil. Morgen kleppen stellen, en softwarematig wat instellingen verrichten, en ik kan met een nieuw Jetje naar huis. Ben nu op de hotelkamer, wat bij aan het komen, want de moeheid begint toe te slaan. Ben al vanaf 05:00 uur wakker. Dit is het uitzicht op de hotelkamer.
Afbeelding
Dadelijk douchen, en wat eten, en kijken of ik nog puf heb om wat te gaan drinken. Anders lig ik zeker op tijd in mijn bed. Morgen weer naar huis.
Gr, Marco.



Goed om te lezen dat Jetje er zo op vooruit gaat.
En je weet het, als je nog gezelschap wil, kan je me altijd bellen.
1 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#83 » 23 mar 2019, 20:15

Zo, het zit erop. Jetje is helemaal opnieuw afgesteld, en snort als een tevreden poes. Jetje blij, Tim blij, en ik helemaal blij. Wat een genot om zo scooter te rijden. Ze trekt in een keer vlot door naar de top, zonder dip, en ze bokt en hikt helemaal niet meer. Zo hoort een scooter te rijden. Tim heeft fantastisch werk afgeleverd. Als je die man met zo veel passie, en vuur hoort praten over scooters, en tussendoor ook sleuteld, dan is hij in mijn ogen een echte scooterfluisteraar. Het is een genot om hem bezig te zien, samen met zijn crew van uitstekende monteurs. Ik heb daar gisteren 3 uur rondgehangen, ondertussen werd ik volgegoten met koffie, maar ik heb mij eigen geen minuut verveeld. Hij is alles bij elkaar ongeveer 4 uur bezig geweest met Jetje, en het resultaat is er ook naar. Die lach van mij toen ik terugkwam van de proefrit, sprak boekdelen. "Daar doe ik het voor" was de reactie van Tim. En hij had ook nog een verrassing voor mij in petto. Hij vond het zo mooi, dat ik 160 km gereden had, om bij hem mijn scooter af te laten stellen, Dat ik iets van hem gekregen heb, wat maar heeeeel weinig mensen hebben. Er zijn er maar 10 van gemaakt, en er stonden er een paar op een kast naast elkaar. Een echte limited edition allbike cap. Daar ben ik dus ook heel trots op, en je zult hem mij straks ook regelmatig zien dragen. Tim, Hartstikke bedankt voor de goede zorgen voor Jetje en mij,en doe je collega's de groeten van die Brabander, die zo gek was om helemaal naar Zaandam te rijden voor een finetuning. Nu nog ff een kodakmomentje van mij, Tim, mijn limited edition, en zijn unieke Hanway scrambler met serienummer: 0000.0000.0000.0000.0000.0000.0001, waar hij terecht apetrots op is.
Gr, Marco.


Afbeelding
7 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#84 » 23 mar 2019, 20:35

TOP :thumbsup: :bighug: :thumbsup:
1 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#85 » 23 mar 2019, 23:58

Toch de moeite geweest, Marco, om daar naar toe te gaan.
Ik heb er ook geen moment spijt van.

Al mijn volgende onderhoud laat ik voortaan door Tim uitvoeren.
Een man met passie voor zijn vak EN voor zijn klanten.

Blij dat jij ook zo tevreden bent.

gr, Henk
1 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#86 » 24 mar 2019, 07:42

prachtig mooi dat deze scooters met de juiste kennis
en daarmee afstelling perfect rijden.
wel.is er nu een volgend probleem ik zag op het franse journaal dat er voorbij.parijs een hollander gesignaleerd was op een scooter het hoogste lied zingend en ogen zo groot als schoteltje s tegen de politie zij ik wil wel maar kan niet stoppen met genieten ::-
3 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#87 » 24 mar 2019, 08:29

Ja mannen, ik ben echt tevreden. Ik zou iedereen aanraden in de buurt van Zaandam, om eens een keer bij Allbike langs te gaan voor een praatje. Ik weet zeker dat je verkocht bent.
Het is jammer dat het voor mij te ver is, anders zou in het onderhoud daar laten doen, net als Henk, en verschillende anderen op dit forum. Nu wordt het reguliere onderhoud bij mijn dealer gedaan, maar zal ik voor problemen met Jetje, niet aarzelen om naar Zaandam af te reizen.
Dit heeft wel een heel hoog reclamegehalte, maar dat heeft hij in mijn ogen ook verdiend.
Gr, Marco.
3 x

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#88 » 24 mar 2019, 18:58

Hoi
Je kan je jetje
Nu dus flink van jetje geven zeg maar
Ben blij voor dat hij nu is zoals je wilde
Heel veel rijplezier nog
Groet Martin
1 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#89 » 24 mar 2019, 19:05

Dank je wel Martin. Hij rijdt nu zoals een scooter hoort te rijden. Helemaal top.
Gr, Marco.
0 x

Reyn
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 768

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#90 » 24 mar 2019, 22:20

Fijn Marco dat Jetje nu perfect afgesteld is.
Nog veel fijne km's gewenst
1 x
Sym Symphony ST 2018 euro4
Extra's: half hoog windscherm, 39l topkoffer, extra remlicht onder koffer, heidenau K66 banden

Dagrecord: 336 km

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer