Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Gebruikersavatar
gerard
Berichten: 141

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#71 » 10 feb 2019, 20:05

een super machine Marco , geniet ervan en rij veilig

groetjes vanuit het zuiden.


Afbeelding
1 x

Gebruikersavatar
Rolinda
Berichten: 336
Contacteer:

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#72 » 10 feb 2019, 21:11

Wauwww wat een beauty!! :sweetkiss:

Heel veel plezier en veilige km gewenst met Jet!!
:sct1:
1 x
..HappyCaferacer..

Afbeelding
Van 24-03-2017 tot 22-11-2018 caferacer raw 50
22-11-2018 A Rijbewijs, Mash 250 Scrambler
Totaal 1888 km gereden
Dag record 280 km
Volg onze avonturen op FB!https://www.facebook.com/groups/288962908449615
Brommervakantie Zwitserland 2018 https://youtu.be/tJqMS_vEOy8

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#73 » 27 feb 2019, 19:27

Even een update wat betreft Jetje.

Aangezien Jet nog regelmatig inhoudt, en met optrekken zo traag is als dikke ..... door een trechter, heb ik een afspraak gemaakt met @Ecstechneut.
Dus je bent niet tevreden over de scooter?
Raar genoeg wel. De zit is heerlijk. Ik kan gemakkelijk 100km en meer rijden zonder last te krijgen van mijn onderrug en achterwerk. Ook de vering is comfortabel te noemen, en de looks van de scooter vind ik nog steeds subliem. Alleen het eigenzinnige gedrag van het motortje ben ik nu beu. Daarom rijd ik op vrijdag 22 maart naar Allbike in Zaandam, alwaar zij getemd gaat worden door Tim. Vrijdag wordt jetje doorgemeten met warme motor, en zaterdag met koude motor, en worden alle instellingen aangepast. en misschien wordt er nog wel meer gedaan. Dat zal dan wel blijken.
Dat houdt in dat ik daar ga overnachten. Als er leden in de buurt wonen die z"n eigen dan toch maar zitten te vervelen, kom langs, pakken we een pilsje. Maar ik moet eerst nog een slaapplek vinden, en dan zien we wel.ik houd jullie op de hoogte.
gr, Marco.
1 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#74 » 27 feb 2019, 19:43

Ik woon vlakbij Allbike (op de afstand Reusel-Zaandam dan :schater: ) Een slaapplek kan ik je niet aanbieden. Maar een pilske vrijdag of zaterdag moet zeker lukken.
1 x

Lorenzo

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#75 » 27 feb 2019, 20:31

Marco_61 schreef:Even een update wat betreft Jetje.

Aangezien Jet nog regelmatig inhoudt, en met optrekken zo traag is als dikke ..... door een trechter, heb ik een afspraak gemaakt met @Ecstechneut.
Dus je bent niet tevreden over de scooter?
Raar genoeg wel. De zit is heerlijk. Ik kan gemakkelijk 100km en meer rijden zonder last te krijgen van mijn onderrug en achterwerk. Ook de vering is comfortabel te noemen, en de looks van de scooter vind ik nog steeds subliem. Alleen het eigenzinnige gedrag van het motortje ben ik nu beu. Daarom rijd ik op vrijdag 22 maart naar Allbike in Zaandam, alwaar zij getemd gaat worden door Tim. Vrijdag wordt jetje doorgemeten met warme motor, en zaterdag met koude motor, en worden alle instellingen aangepast. en misschien wordt er nog wel meer gedaan. Dat zal dan wel blijken.
Dat houdt in dat ik daar ga overnachten. Als er leden in de buurt wonen die z"n eigen dan toch maar zitten te vervelen, kom langs, pakken we een pilsje. Maar ik moet eerst nog een slaapplek vinden, en dan zien we wel.ik houd jullie op de hoogte.
gr, Marco.

Dit optrek probleem heb ik ook met mijn Sym crox E3 4 takt scooter.
De rollen zijn al naar 6,5 6,7 gram gegooid en een sproeier van 78 is al gemonteerd, ook rij ik nu met de originele uitlaat.
Maar nog steeds duurt het 2 seconden om op te trekken na een verkeerslicht die van rood op groen springt.

Als je achter dit probleem komt alsjeblieft houd mij dan op de hoogte.
0 x

Gebruikersavatar
Dennis97
Voormalig STN Lid
Berichten: 416

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#76 » 27 feb 2019, 21:43

Ik knal aanstaande vrijdag even die kant op voor een behandeling ;)
Mijn ST begint de laatste tijd weer een karaktertje te ontwikkelen waar ik niet zo blij van word..
0 x
Kawasaki Versys-X 300 ABS (juli 2017) - 21.000 km
SYM Symphony ST euro 4 50cc (juni 2018) - 29.320 km
SYM Symphony ST euro 3 50cc (februari 2017) - 22.793 km
Baotian KillerBee 50cc (2011) - 14.600 km

SYMply Unlimited - A 50cc roadtrip through Europe
SYMply Unlimited - Heading north!

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#77 » 27 feb 2019, 22:22

Dennis97 schreef:Ik knal aanstaande vrijdag even die kant op voor een behandeling ;)
Mijn ST begint de laatste tijd weer een karaktertje te ontwikkelen waar ik niet zo blij van word..


houd je er rekening mee dat de temperaturen buiten erg veranderlijk zijn .. smorgens 5 graden , smiddag 20 graden ...
die van mij is daar helemaal niet blij mee ... smorgens trekken als een .... , maar smiddags , ja dag doe het zelf maar ik vind het veel te warm ... dus dan blijft die lekker rondde 54 km hangen terwijl hij smorgens wel lekker door trekt naar de 60
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#78 » 21 mar 2019, 16:38

Marco_61 schreef:Even een update wat betreft Jetje.

Aangezien Jet nog regelmatig inhoudt, en met optrekken zo traag is als dikke ..... door een trechter, heb ik een afspraak gemaakt met @Ecstechneut.
Dus je bent niet tevreden over de scooter?
Raar genoeg wel. De zit is heerlijk. Ik kan gemakkelijk 100km en meer rijden zonder last te krijgen van mijn onderrug en achterwerk. Ook de vering is comfortabel te noemen, en de looks van de scooter vind ik nog steeds subliem. Alleen het eigenzinnige gedrag van het motortje ben ik nu beu. Daarom rijd ik op vrijdag 22 maart naar Allbike in Zaandam, alwaar zij getemd gaat worden door Tim. Vrijdag wordt jetje doorgemeten met warme motor, en zaterdag met koude motor, en worden alle instellingen aangepast. en misschien wordt er nog wel meer gedaan. Dat zal dan wel blijken.
Dat houdt in dat ik daar ga overnachten. Als er leden in de buurt wonen die z"n eigen dan toch maar zitten te vervelen, kom langs, pakken we een pilsje. Maar ik moet eerst nog een slaapplek vinden, en dan zien we wel.ik houd jullie op de hoogte.
gr, Marco.



Vandaag ben ik weer even bij Tim ( @Ecstechneut ) geweest, omdat ik wel een heerlijk rijdende scooter had, maar na een kilometer of 30 gereden te hebben, begon hij heel raar te doen.
Inhouden alsof hij helemaal geen ontsteking meer had of geen brandstof, en dit alleen maar op topsnelheid.
Als ik dan minder hard ging rijden, dan ging het wel iets beter.

Een paar ritten gemaakt, en het was iedere keer hetzelfde.
Daarom heeft Tim vandaag de bobine vervangen, en ik moet zeggen, ik heb ruim 40 kilometer gereden (naar huis), en totaal geen problemen meer gehad.

Jetje is bij Tim in goede handen, Marco.
Ik weet zeker dat jij tevreden zult zijn over het resultaat.

En als je s'avonds gezelschap wil, laat dan maar even weten waar je zit, dan kom ik zeker langs.
Ik had helaas geen slaapplek voor je ( mijn vrouw wilde niet in het midden liggen :lol2: ), anders had je zeker bij mij terecht gekund,

gr, Henk
4 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#79 » 21 mar 2019, 18:49

henkhouet schreef:Vandaag ben ik weer even bij Tim ( @Ecstechneut ) geweest, omdat ik wel een heerlijk rijdende scooter had, maar na een kilometer of 30 gereden te hebben, begon hij heel raar te doen.
Inhouden alsof hij helemaal geen ontsteking meer had of geen brandstof, en dit alleen maar op topsnelheid.
Als ik dan minder hard ging rijden, dan ging het wel iets beter.

Een paar ritten gemaakt, en het was iedere keer hetzelfde.
Daarom heeft Tim vandaag de bobine vervangen, en ik moet zeggen, ik heb ruim 40 kilometer gereden (naar huis), en totaal geen problemen meer gehad.

Jetje is bij Tim in goede handen, Marco.
Ik weet zeker dat jij tevreden zult zijn over het resultaat.

En als je s'avonds gezelschap wil, laat dan maar even weten waar je zit, dan kom ik zeker langs.
Ik had helaas geen slaapplek voor je ( mijn vrouw wilde niet in het midden liggen :lol2: ), anders had je zeker bij mij terecht gekund,

gr, Henk


Dat vind ik nou top van je. Ik ga je zeker bellen morgen want ik heb je telnr. Zou het wel fijn vinden om even bij te kletsen onder het genot van een pilske. @FTrotsenburg heb ik ook een uitnodiging gestuurd, daar hij in de buurt woont. Iedereen is welkom.
Maken we er een minimeeting van.
Ik laat nog wel iets weten.
Gr, Marco.

P.S. Ik had toch geen gebruik gemaakt van je uitnodiging om te blijven slapen :slaap: . Ik wil niet stoken in een goed huwelijk. :schater:
2 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#80 » 22 mar 2019, 16:12

Zo, de eerste dag zit erop. Vanmorgen rond 7:15 vertrokken. Het was niet fijn rijden, want er was dikke mist, en koud. Tot Utrecht dikke soep gehad, daarna ging het beter. Om 13:30 was de aankomst bij Allbike. Ff voorstellen, bakje koffie, testritje, en Jetje werd opengeschroefd. Hardwarematig werd er van alles afgesteld, en hup, weer een testrit. Was al een heel stuk beter. Alleen rond de 50km vlakte ze wat af. Weer wat afstellen, en weer een testrit. Wow, wat een verschil. Of er een paar pepers in de spreekwoordelijke reet werden geduwd. Dag en nacht verschil. Morgen kleppen stellen, en softwarematig wat instellingen verrichten, en ik kan met een nieuw Jetje naar huis. Ben nu op de hotelkamer, wat bij aan het komen, want de moeheid begint toe te slaan. Ben al vanaf 05:00 uur wakker. Dit is het uitzicht op de hotelkamer.
Afbeelding
Dadelijk douchen, en wat eten, en kijken of ik nog puf heb om wat te gaan drinken. Anders lig ik zeker op tijd in mijn bed. Morgen weer naar huis.
Gr, Marco.
2 x

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer