Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#91 » 20 apr 2019, 18:41

Even een kleine update wat Jetje betreft. Tim heeft goed werk geleverd, de scooter loopt nog steeds goed. Heel af en toe geeft ze ff een hikje bij het optrekken, maar daar stoor ik mijn eigen niet aan.
Verder heb ik weer een aankoop voor de scooter gedaan. ik had een Tomtom Vio, om mij van A naar B te brengen. dit ging eigenlijk best wel goed, ik kwam altijd op de plaats van bestemming. Maar hij was in sommige dingen wel een beetje beperkt. Daarom heb ik de Vio verkocht, omdat ik een volwaardige navigatie wilde. Eigenlijk was de bedoeling om nog ff te wachten, maar aangezien tomtom een cashback actie van 40 Euro is begonnen, heb ik besloten om het tijdstip vaan aanschaf naar voren te schuiven. Dus heb ik gisteren miin spaarvarken geslacht (sorry Grad) en ben ik naar Waypoint in Vessem gereden, en heb ik een Rider 550 gekocht. Nu moet ik er nog mee leren omgaan, en dat is best wel een klus. de gebruiksaanwijzing beslaat 179 pagina's. Dus tegen de tijd dat ik doorheb hoe de rider werkt, is het tourseizoen voorbij. En als volgend jaar het seizoen weer begint, ben ik alles alweer vergeten. Dus als de Tomtom versleten is, weet ik nog niet hoe hij werkt :rlol:. Nou ja, we zullen wel zien.
Nog ff een paar foto's van da kreng:
Afbeelding

Afbeelding
Ik kan er weer voor enkele jaren tegen.
Gr, Marco.
4 x

Gebruikersavatar
gerard
Berichten: 141

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#92 » 20 apr 2019, 18:53

Tomtom is wel aardig , je klokje vind ik superrrrrrrrrrrrrrrr


groetjes gerard

Afbeelding
1 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#93 » 20 apr 2019, 18:56

Tip, neem een abonnement van Myrouteapp. In mijn opinie de beste en makkelijkste manier om routes te maken en ook zeer makkelijk op de navigatie te zetten.
1 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#94 » 20 apr 2019, 19:02

Dat is nog eens een klasse apparaat, jij verwent Jetje toch wel.

Nog even geduld, en dan kunnen we gebroederlijk (of gezusterlijk) naast elkaar rijden met een tourtje.

gr, Henk
1 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#95 » 20 apr 2019, 19:31

FTrotsenburg schreef:Tip, neem een abonnement van Myrouteapp. In mijn opinie de beste en makkelijkste manier om routes te maken en ook zeer makkelijk op de navigatie te zetten.

Daar had ik al naar zitten kijken. Als ik mijn eigen registreer, dan krijg ik 14 dagen volledige toegang. Dus wacht ik nog ff tot de vakantie, dan kan ik myrouteapp op mijn gemak uitproberen.
Gr, Marco.
0 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#96 » 20 apr 2019, 19:33

henkhouet schreef:Dat is nog eens een klasse apparaat, jij verwent Jetje toch wel.

Nog even geduld, en dan kunnen we gebroederlijk (of gezusterlijk) naast elkaar rijden met een tourtje.

gr, Henk

Ja, Henk. Dan kunnen we samen verdwalen. :rlol:
Gr, Marco.
1 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#97 » 20 apr 2019, 19:34

gerard schreef:Tomtom is wel aardig , je klokje vind ik superrrrrrrrrrrrrrrr


groetjes gerard

Afbeelding

En dat klokje was nog wel het goedkoopst.
Gr, Marco.
0 x

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#98 » 20 apr 2019, 19:54

Gefeliciteerd Maat,

Meld je aan bij : https://mydrive.tomtom.com/nl_nl/#mode= ... 0,-0+ver=3

Hulp nodig kom gerust langs je weet de koffie staat klaar . :thumbsup:
2 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#99 » 21 apr 2019, 09:13

Marco_61 schreef:Ja mannen, ik ben echt tevreden. Ik zou iedereen aanraden in de buurt van Zaandam, om eens een keer bij Allbike langs te gaan voor een praatje. Ik weet zeker dat je verkocht bent.
Het is jammer dat het voor mij te ver is, anders zou in het onderhoud daar laten doen, net als Henk, en verschillende anderen op dit forum. Nu wordt het reguliere onderhoud bij mijn dealer gedaan, maar zal ik voor problemen met Jetje, niet aarzelen om naar Zaandam af te reizen.
Dit heeft wel een heel hoog reclamegehalte, maar dat heeft hij in mijn ogen ook verdiend.
Gr, Marco.



Waarom is dit een 'hoog reclamegehalte' ?
Zoals je misschien wel eens hebt gelezen in mijn pennevruchten ben ikzelf niet zo heel erg gecharmeerd meer van het hedendaagse (scooter)bedrijfsleven.
Vakidioten als Tim moet je zoeken met een kaarsje.
Dergelijke mensen moeten gekoesterd worden, opdat zij hun vak kunnen blijven uitoefenen en hun kunde kunnen doorgeven aan een volgende generatie.
Ik ken genoeg voorbeelden van bedrijven die naar Blanes zijn gegaan door gebrek aan vakmensen.
Meer reclame dus !
2 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Loyd
Berichten: 99

Re: Mag Ik jullie voorstellen aan ...Jetje.

Bericht#100 » 21 apr 2019, 13:02

Hier in de buurt zit er ook nog eentje; Jan Klaassen te Ermelo. Een hardwerkende ZZP- er die een superservice geeft voor een eerlijke prijs.
1 x
Sym Fiddle 3 2019 bromscooter

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer