gele lampen voor Athena 2.0

Gebruikersavatar
jeffjamm94
Berichten: 384

gele lampen voor Athena 2.0

Bericht#1 » 01 aug 2019, 14:23

Op 12-5-2019 had ik verschrikkelijk moeilijk te vinden gele lampen besteld voor mijn VicaCity.

maar omdat ze niet op voorraad waren en ik geen andere kon vinden moest ik 3-4 maanden wachten.

Een paar weken geleden kreeg ik bericht dat mijn lampen pas eind oktober verzonden zouden worden.

Maar onverwachts kwamen ze vandaag (1-8-2019) ineens binnen en heb ik dan eindelijk weer mijn gele lamp terug en 6 reserve.

Duurde 2 en halve maand maar dan heb je ook iets wat niet alleen verschrikkelijk moeilijk te vinden is, Maar ook iets wat je simpelweg niet elke dag ziet bij wat voor een scooter dan ook en dan zelfs de modellen waarbij het wel makkelijk gaat om een gele lamp voor de vinden.

Maar het maakt de look van mijn scooter wel compleet met wat ik origineel eigenlijk wilde :thumbsup:

Afbeelding
Afbeelding

Nu de banden nog,

Binnenkort hoop ik die te kunnen vervangen met nieuwe ((nieuwe liggen al klaar)) en dan hoop ik gelijk nieuwe ventielen erin te kunnen krijgen ((wie ook al klaar liggen)) want mijn achterband is zo dusdanig versleten dat het canvas erdoor komt

Afbeelding
Afbeelding
2 x
Ken je mij niet?
Dan kom ik misschien wat apart over.

Maar ken je mij wel?
Dan zie je zelf dat ik toch echt wel prettig gestoord ben maar dan wel een betere van dat soort

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer