Verwarmde inlays handschoenen

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Verwarmde inlays handschoenen

Bericht#1 » 11 dec 2019, 18:20

Omdat de Sint ze niet geschonken heeft maar voor mezelf gekocht. Warmawear heated inlays voor in de motorhandschoenen:

Afbeelding

Werkt op 9v blokje en verwarmt de vingertoppen en handpalm. Past goed en voelt met een korte test al snel lekker. Verkrijgbaar bij bol.com voor 34,99. Geen geld voor een beetje comfort en veiligheid in deze koude dagen.
2 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Verwarmde inlays handschoenen

Bericht#2 » 12 dec 2019, 14:21

Laat eens weten als je ze een tijdje hebt gebruikt. Heb wel interesse maar lees er nog geen revieuws van.
0 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Verwarmde inlays handschoenen

Bericht#3 » 12 dec 2019, 19:18

Vandaag 2 ritjes van 10km woon werk mee gemaakt, het valt pas op als je bij het stoplicht staat. Heb niet de meest warme handschoenen dus kan met beter geïsoleerde nog winst behalen. Maar het verschil is merkbaar. M'n vingers zijn bij aankomst niet verkleumd.

Er kan ook nog een heat pack in geschoven worden mocht het echt koud worden, maar dan is het ook glad dus pak ik toch de auto.
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
Vinc
Berichten: 48

Re: Verwarmde inlays handschoenen

Bericht#4 » 24 dec 2019, 20:13

Ik heb ze ook. Of t hetzelfde merk is weet ik niet. In elke handschoen zit een oplaadbare accu in. Omdat het momenteel niet extreem koud is kan ik er nog niet over vertellen. Ze voelen nu in ieder geval lekker warm aan. Ik heb ze een paar keer gebruikt voor ritten van 2x20 minuten. Accu's waren nog niet leeg. Tot dusver: geen weggegooid geld. Besteld bij Ali voor 28 euro.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer