nieuwe topkoffer

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: nieuwe topkoffer

Bericht#11 » 28 dec 2019, 16:38

even een update ik heb de koffer verkocht aan een collega , hij beviel toch niet er zat te veel ruimte tussen het deksel en de onderkant ,en het deksel was iets hol . ik ergerde me er te pletter aan . m,n collega vond dat geen probleem . heb er het zelfde bedrag voor weer gekregen , en gelijk een andere besteld te weten de Givi monolock E 370 39 liter deze sluit perfect en ook het er op en eraf gaat probleem loos . hij past op de adapter plaat van de Kappa koffer dus dat scheelt ook . nergens speling tussen boven en onderkant . hier effe een foto , ik maak deze week wel een foto als hij er op zit
Afbeelding

Afbeelding
ook is de boven plaat in verschillende kleuren leverbaar ,almede een een verlichtings set voor het remlicht gr Henk PS Henk is weer blij :thumbsup:
2 x

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: nieuwe topkoffer

Bericht#12 » 28 dec 2019, 17:08

Hoi
Ik ben de tel nu kwijt hoor :help2:
deze lijkt net zo groot als de standaard koffer
Die bij mij prima werkt en ook recht zit
Groet Martin
0 x

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: nieuwe topkoffer

Bericht#13 » 28 dec 2019, 17:16

de orginele Shad koffer was 33 liter deze is 39 liter . dit is nummer 3 dus driemaal is scheepsrecht . deze is perfect en blijft had ik eerder moeten doen . :thumbsup: gr Henk
1 x

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: nieuwe topkoffer

Bericht#14 » 29 dec 2019, 11:31

Givi is gewoon top, van deze ga je wel veel plezier hebben. :thumbsup:
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: nieuwe topkoffer

Bericht#15 » 04 jan 2020, 14:21

foto van de gemonteerde top koffer komt nog eerst wat beter weer , heb ook andere halogeen lampen besteld voor de kop lamp te weten deze
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
komt in de loop van volgende week binnen als het goed is ,ben benieuwd naar het resultaat gr Henk :thumbsup:
1 x

Reyn
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 768

Re: nieuwe topkoffer

Bericht#16 » 04 jan 2020, 15:23

Mooie koffer.
Ziet er ook goed uit op de scooter.
0 x
Sym Symphony ST 2018 euro4
Extra's: half hoog windscherm, 39l topkoffer, extra remlicht onder koffer, heidenau K66 banden

Dagrecord: 336 km

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer