een uppii ruitenwisser

Gebruikersavatar
Vinc
Berichten: 48

een uppii ruitenwisser

Bericht#1 » 24 dec 2019, 20:08

voor 150 eurootjes gekocht.Als je interesse hebt of t ding werkt en hoe dan laat een berichtje achter.
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: een uppii ruitenwisser

Bericht#2 » 24 dec 2019, 20:25

Ik zou zeggen....kom maar op met je verhaal!
Iedereen is wel benieuwd hoe het werkt en het belangrijkste....OF het werkt!
0 x

Gebruikersavatar
Vinc
Berichten: 48

Re: een uppii ruitenwisser

Bericht#3 » 24 dec 2019, 21:55

Nou, feit is dat je geen moer ziet als t regent, in t donker met tegenliggend verkeer. Een ramp. Zat toevallig bij de dealer een tijdschrift te lezen en daar viel mij de Uppii op. Dat is 't, dacht ik. Gauw naar huis, vrouwtje even peilen of de uitgave wel verantwoord was en besteld. Na twee dagen mooie doos ontvangen. Met een brief erbij, tevens garantiebewijs waarop nog duidelijk vermeld stond: "getest en akkoord bevonden".
Dus vlug monteren. Op youtube staat precies hoe je het ding moet monteren. Simpel. Even later "le moment suprème".......hij deed t niet! Oei, nog eens gedemonteerd en weer opnieuw gemonteerd, niks. Bellen dan maar. "ja, dat kan toch niet, hij is getest! Stuur dan maar terug." "Krijg ik dan wel m'n portokosten terug? "ja, ja, komt in orde.
Na een dag of 2 een mailtje: "oh, de afstandsbediening hoorde niet bij de motor en dan werkt hij niet. We sturen u een nieuwe."
Nou, kan gebeuren! "getest en akkoord bevonden" is dan wel wat vreemd. Na een dag of twee pakje binnen. Weer snel gemonteerd en....... hij deed 't!!
Om de portokosten terug te krijgen heb ik zeker 10 keer met de baas gemaild. Hij deed erg flauw, wist niet wat hij beloofd had enz. Uiteindelijk zonder commentaar mn portokosten teruggestort.
De praktijk:
De ruitenwisser veegt niet het hele scherm schoon, er ontstaan krassen op het windscherm (daar waarschuwt het bedrijf ook voor), mijn rit is meestal 2x 20 minuten. Dat houdt de oplaadbare, tevens solaraccu niet vol. Snel leeg dus. Je kunt de ruitenwisser niet op het scherm laten zitten als t niet regent, want t rammelt en slaat op je windscherm als je op een oneffen wegdek rijdt. Afnemen dus als t niet regent. Verder heb ik een probleem met het afhalen van de wisser van de wisserhouder. Dat zou moeten gaan met een druk op de knop, maar bij mij werkt dat niet. Moet er een platte schroevendraaier bij halen om het ding eraf te kunnen halen, in het bijgeleverde bewaarzakje te stoppen en in je zadelbak te kunnen leggen.
Dus, tja, ........ !
3 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: een uppii ruitenwisser

Bericht#4 » 24 dec 2019, 23:51

Wat ik al vermoedde...idee is leuk, maar de uitvoering wat minder.
Had iets betere kwaliteit en onderzoek verwacht voor 150,-
0 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: een uppii ruitenwisser

Bericht#5 » 25 dec 2019, 08:30

Bedankt voor de nuttige review
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: een uppii ruitenwisser

Bericht#6 » 25 dec 2019, 19:56

:neh!: Nauw bedankt voor je reactie/revieuw. Vorig jaar met slecht weer tegen een half open staande slagboom gereden. Dacht toen om ook een ruitenwisser te monteren op m'n scherm. Met de hand bedienen zoals op jachtjes is nog betaalbaar. Maar ja om continue met één hand te sturen en met de andere hand de ruitenwisser te bedienen is ook zo wat. Gekeken naar een elektrische maar deze zijn nogal aan de prijs en de motor is nog al force. Ik kwam inderdaad op het internet jouw merk tegen. Ideaal formaat alleen de PRIJS :bang!: Nou dit vind ik veel geld. Besloten om maar de ruit in te korten zodat ik er over heen kijk. Nu ik je revieuw gelezen heb besloten toch maar zonder te doen. :thumbsup: Dank je wel, scheelt me geld en ergenis
0 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Robertmarkink1982

Re: een uppii ruitenwisser

Bericht#7 » 01 sep 2020, 20:16

Afbeelding


Iemand hier ervaring mee... Het pairen/koppelen van de afstandsbediening
0 x

Gebruikersavatar
Eagleseye
STN Forum Moderator
Berichten: 638
Contacteer:

Re: een uppii ruitenwisser

Bericht#8 » 02 sep 2020, 12:11

Hallo @Robertmarkink1982,

Graag je eigen voorstellen in daarvoor bestemde onderwerp.
Stel je even voor
0 x
Met vriendelijke groet.

Peter.

Dag record km: 312
Datum dag record: 27-6-2020

Afbeelding

Deze brommers heb ik gereden:
Puch DS 50.
Peugeot 103.
Beta Ykon.
Derbi Manhattan.
2x Piaggio Fly (een zwarte 4takt 2006 en een zilvere 2takt 2005).
Nu rij ik op mijn "Silverwing" Kymco Grand Dink 50.

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: een uppii ruitenwisser

Bericht#9 » 02 sep 2020, 19:23

Robertmarkink1982 schreef:
Iemand hier ervaring mee... Het pairen/koppelen van de afstandsbediening

:offtopic:
Wat heeft dit onderwerp nu met een ruitenwisser te maken :?:
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: een uppii ruitenwisser

Bericht#10 » 03 sep 2020, 17:20

Oldy schreef:
Robertmarkink1982 schreef:
Iemand hier ervaring mee... Het pairen/koppelen van de afstandsbediening

:offtopic:
Wat heeft dit onderwerp nu met een ruitenwisser te maken :?:



Die ruitenwisser heeft een afstandsbediening... ja, seriously.
1 x

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden  •  Registreer