Helemaal in je nopjes. Eh, dopjes.

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Helemaal in je nopjes. Eh, dopjes.

Bericht#1 » 24 jul 2020, 14:57

Afbeelding

Afbeelding

Alleen en speciaal voor de échte Kymco fan en liefhebber...
4 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Helemaal in je nopjes. Eh, dopjes.

Bericht#2 » 24 jul 2020, 16:09

Mooi hoor ... alleen jammer dat de rode Race ventielen ontbreken...
1 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Meneer Sloef
Berichten: 133

Re: Helemaal in je nopjes. Eh, dopjes.

Bericht#3 » 24 jul 2020, 22:09

Moooooiiiiii...... Oog voor detail. :thumbsup:
1 x

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Helemaal in je nopjes. Eh, dopjes.

Bericht#4 » 25 jul 2020, 00:05

Puntjes op de "i"... :D
1 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Helemaal in je nopjes. Eh, dopjes.

Bericht#5 » 25 jul 2020, 07:19

Zeer mooi, adviseer je wel om een beetje vaseline op de schroefdraad te smeren. Door electrolitische werking gaat het aluminium coroderen en krijgje het dopje er na één jaar er niet meer af. Of je moet elke 2 maanden ventieldopje even los en vast draaien.
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Helemaal in je nopjes. Eh, dopjes.

Bericht#6 » 25 jul 2020, 11:00

Brute-Force schreef:Mooi hoor ... alleen jammer dat de rode Race ventielen ontbreken...


Ik wilde niet té overdrijven :-D

Maar misschien komt er nog meer ;-)
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Helemaal in je nopjes. Eh, dopjes.

Bericht#7 » 25 jul 2020, 11:03

Oldy schreef:Zeer mooi, adviseer je wel om een beetje vaseline op de schroefdraad te smeren. Door electrolitische werking gaat het aluminium coroderen en krijgje het dopje er na één jaar er niet meer af.


Goeie tip! :thumbsup: Al zit er ook iets van een plastic 'hoesje' binnen in het schroefdraad. Maar ik heb nog een blikje zuurvrije vaseline staan dus dat komt goed uit.
1 x

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: Helemaal in je nopjes. Eh, dopjes.

Bericht#8 » 25 jul 2020, 14:27

Amendoim schreef:
Oldy schreef:Zeer mooi, adviseer je wel om een beetje vaseline op de schroefdraad te smeren. Door electrolitische werking gaat het aluminium coroderen en krijgje het dopje er na één jaar er niet meer af.


Goeie tip! :thumbsup: Al zit er ook iets van een plastic 'hoesje' binnen in het schroefdraad. Maar ik heb nog een blikje zuurvrije vaseline staan dus dat komt goed uit.


Je mag er toch van uit gaan dat je minimaal eens per 4 weken je bandenspanning controleert...dan hou je de schroefdraad van de dopjes gangbaar en zal dat vast-coroderen wel meevallen!

Jo
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Helemaal in je nopjes. Eh, dopjes.

Bericht#9 » 25 jul 2020, 22:21

Jo&Marian schreef:Je mag er toch van uit gaan dat je minimaal eens per 4 weken je bandenspanning controleert...dan hou je de schroefdraad van de dopjes gangbaar en zal dat vast-coroderen wel meevallen!


Zeg dat eens tegen mijn vrouw dat ze minimaal eens in de vier weken de spanning moet controleren zodat niets vast komt te zitten, Jo ;-) :-D
1 x

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: Helemaal in je nopjes. Eh, dopjes.

Bericht#10 » 26 jul 2020, 13:22

Amendoim schreef:
Jo&Marian schreef:Je mag er toch van uit gaan dat je minimaal eens per 4 weken je bandenspanning controleert...dan hou je de schroefdraad van de dopjes gangbaar en zal dat vast-coroderen wel meevallen!


Zeg dat eens tegen mijn vrouw dat ze minimaal eens in de vier weken de spanning moet controleren zodat niets vast komt te zitten, Jo ;-) :-D


Ik mag toch wel hopen voor jou dat de spanning waar jij het over hebt vaker gecontroleerd wordt dan eens in de 4 weken!!!!
3 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer