De scoot bij de hoorns vatten.... nou ja...

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: De scoot bij de hoorns vatten.... nou ja...

Bericht#11 » 16 aug 2020, 14:37

Afbeelding

Afbeelding


Ik zei toch dat het nog erger kon :rlol:

Maar het past er wel bij! :thumbsup:
1 x

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: De scoot bij de hoorns vatten.... nou ja...

Bericht#12 » 12 aug 2022, 15:06

Exact 2 jaar geleden dat je dit postte. Ik vind ze zo mooit, dat ik graag verneem hoe je hieraan komt, zodat ik ze ook kan bestellen (Inclusief de rode uiteinden). :loveit:
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: De scoot bij de hoorns vatten.... nou ja...

Bericht#13 » 12 aug 2022, 15:47

Nu kom je vast te zitten tussen de fietspadpalen :rlol:
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: De scoot bij de hoorns vatten.... nou ja...

Bericht#14 » 12 aug 2022, 15:57

LadyAnirul schreef:Exact 2 jaar geleden dat je dit postte. Ik vind ze zo mooit, dat ik graag verneem hoe je hieraan komt, zodat ik ze ook kan bestellen (Inclusief de rode uiteinden). :loveit:


Ali Expres...

https://campaign.aliexpress.com/wow/gcp ... 1083300108

Staan nog veel meer leuke Gadgets bij, Dat heet : TJOENING! :)
1 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: De scoot bij de hoorns vatten.... nou ja...

Bericht#15 » 12 aug 2022, 16:43

LadyAnirul schreef:Exact 2 jaar geleden dat je dit postte. Ik vind ze zo mooit, dat ik graag verneem hoe je hieraan komt, zodat ik ze ook kan bestellen (Inclusief de rode uiteinden). :loveit:


Inderdaad zoals @Brute-Force zegt bij Ome Ali. Je moet alleen uitkijken want tegenwoordig worden ze ook verkocht door sommige handelaars daar die maar éénzijdig zijn bedrukt. En die van mij zijn tweezijdig, dat staat beter.

Intussen zitten ze er na twee jaar nog steeds op. Het aluminium van de handvatten is niet verkleurd, die van de stuurgewichten wel (die zijn een beetje meer oranjeg geworden). Je zou allebei verwachten maar nee dus. Ze doen het nog prima, ondanks verder in weer en wind gebruikt (mijn scoots staan altijd buiten) en trekken nog steeds de aandacht.
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: De scoot bij de hoorns vatten.... nou ja...

Bericht#16 » 14 aug 2022, 12:53

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Tegenwoordig ziet het er zo uit. Verkleuren doet het helaas nu eenmaal, ik heb daar nog geen oplossing voor gevonden.
0 x

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: De scoot bij de hoorns vatten.... nou ja...

Bericht#17 » 14 aug 2022, 13:16

Amendoim schreef:Tegenwoordig ziet het er zo uit. Verkleuren doet het helaas nu eenmaal, ik heb daar nog geen oplossing voor gevonden.


Dat is wel flink verkleurd zeg. Maar het misstaat niet.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: De scoot bij de hoorns vatten.... nou ja...

Bericht#18 » 14 aug 2022, 14:10

Ja en het is heel vreemd want ze zijn allebei uit ge-CND'd aluminium met in het begin dezelfde kleur maar de ene houdt die goed vast, de handvatten, maar de stuurgewichten niet (al zijn die zelfs duurder).

Eigenaardig, dat grote verschil.

Maar hetzelfde heb ik bij mijn rode SYM Jet14 en de Ali versieringen die daarop zitten.
0 x

Gebruikersavatar
Pimo
Berichten: 203

Re: De scoot bij de hoorns vatten.... nou ja...

Bericht#19 » 15 aug 2022, 09:47

Ruud_B schreef:Vwb zwarte verweerde kunststofdelen, ik heb ooit bij een verweerde Kymco People, de zwart verweerde delen behandeld met een verfföhn , dit had ik ergens gelezen.
Gewoon goed al waaierend verhitten , en warempel de originele zwarte kleur kwam weer boven. Perfect resultaat.

Vrgr Ruud


En hoelang bleef het mooi ??
Als het nl werkt en het blijft langdurig zo ga ik het zeker proberen
0 x

Gebruikersavatar
Pimo
Berichten: 203

Re: De scoot bij de hoorns vatten.... nou ja...

Bericht#20 » 15 aug 2022, 15:32

Amendoim schreef:Ja en het is heel vreemd want ze zijn allebei uit ge-CND'd aluminium met in het begin dezelfde kleur maar de ene houdt die goed vast, de handvatten, maar de stuurgewichten niet (al zijn die zelfs duurder).

Eigenaardig, dat grote verschil.

Maar hetzelfde heb ik bij mijn rode SYM Jet14 en de Ali versieringen die daarop zitten.


wat is
ge-CND'd aluminium

Ben poedercoater geweest van beroep en heb heel veel met oppervlakte techniek gedaan zoals
Anodiseren, poedercoaten, chromateren , chemisch glansen , verzinken, verchromen enz.enz.

Het is wel enorm mooi dat rood op je hand vaten.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer