Vlag op/ aan mijn scooter

Gebruikersavatar
Sjaak
Berichten: 539

Vlag op/ aan mijn scooter

Bericht#1 » 17 nov 2021, 15:51

Zoals jullie weten heb ik het plan om in 2022 naar Santiago de Compostela te gaan op de scooter.
Dat is al 1 jaar later vanwege corona, maar ik verwacht in mei 2022 toch echt te gaan
Nu wil ik onderweg de vlag van Santiago laten wapperen op de scooter
Vlag gekocht met een kleine mast.
Zijn er leden die weten of er een manier is om die aan scooter te monteren zonder al teveel te hoeven slopen???
En die dan savonds in de herberg er makkelijk afhaalt.
Alvast dank
Gr Sjaak
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Vlag op/ aan mijn scooter

Bericht#2 » 17 nov 2021, 19:41

Ik zou 'm aan de topkoffer vast maken met een beugeltje, buisje met 2 moertjes erop gelast om de mast te klemmen met 2 in te draaien boutjes. Dat alles op een plaatje met gaatjes en aan je topkoffer bouten.

Dan houd je alles aan je scooter netjes voor de inruilwaarde. Je hebt ook geen gedoe met wet en regelgeving, voor een te verwijderen topkoffer krijg je nooit een wok. Mocht je een heel ijverige/chagrijnige agent tegen komen.

Is ook een stuk makkelijker werken, je legt 'm zo op de werkbank. Ik heb laatst voor het eerst kappen van een scooter verwijderd, dat wil je vermijden... wat een hoop blinde en dus moeilijk te bereiken boutjes en schroefjes.
1 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer