Runner RST

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Runner RST

Bericht#21 » 24 aug 2022, 22:37

Heinz schreef:
Zou nog weleens mee kunnen vallen. Of was het blok al versleten ten tijde van opslag?


Nee helemaal niet. Ik kan me herinneren haar perfect rijdend weggezet te hebben. De reden dat ik dat toen had gedaan is vanwege het feit dat die toen heel "populair" waren en er was er al eentje van me gestolen. Hier voor de deur. En de politie wilde er niets mee doen. Is een verhaal apart.

Anyway, ook in verband met mijn werk heb ik toen een Kymco Bet & Win aangeschaft. Die is groter, comfortabeler en ik moet zeggen dat het altijd een hele fijne scooter was. De Runner zou ik later nog iets mee gaan doen. Maar je weet hoe dat gaat... Staat nu dus al 13 jaar stil :-)

Ik zal eens kijken of ik een dezer dagen haar wellicht iets kan uitgraven en wat foto's kan maken van hoe ze er nu bij staat. Sowieso staat ze onder een doek onder een hele stapel scooterbanden en daar weer Grand Dink onderdelen bovenop ;-).
0 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Runner RST

Bericht#22 » 24 aug 2022, 23:25

Als je die Runner kwijt wil .... ik heb interesse.... As Is ... en geen gezeur.
1 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Runner RST

Bericht#23 » 24 aug 2022, 23:59

Brute-Force schreef:Als je die Runner kwijt wil .... ik heb interesse.... As Is ... en geen gezeur.


Ik waardeer je aanbod en ik heb er al biedingen op gehad, onder andere van mijn dealer, en heb die allemaal afgeslagen zover. Maar ik sta er niet helemaal onwillig tegenover.

Eerst ga ik d'r uitgraven en maak ik foto's zodat je kunt zien hoe er er nu aan toe is. Op zich is dat al interessant en dan weten we allemaal al meer. Misschien wil je d'r dan niet meer :-D. Fair enough. Verder beloof ik niets of ik haar wil verkopen, dat zeg ik heel eerlijk. Maar ik hou het wel in gedachten. Je bent tenslotte een liefhebber.

In ieder geval weet ik nu ook dat je een grote loods heb waar ik haar vast wel heel goed kan stallen :-) :-D
0 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Runner RST

Bericht#24 » 25 aug 2022, 00:27

Amendoim schreef:In ieder geval weet ik nu ook dat je een grote loods heb waar ik haar vast wel heel goed kan stallen :-) :-D


Klein probleempje :
Ik heb een grote loods , 450M2.
Ik woon in `s-Gravendeel , naast Dordrecht in een Dorp aan de rand van het Centrum , Nou ja... Centrum ?
Mijn stekkie is totaal 714 M2... enige tijd geleden is het bestemmingsplan gewijzigd naar Woonbestemming .
Er mogen op mijn Perceel 7 huizen worden gebouwd, ik ben al een paar X benaderd door een Project ontwikkelaar om het te verkopen .
Ik ben zelf Timmerman , dus weet wat de bouwkosten zijn , en wat het tegenwoordig opbrengt , dus met een lullig bedrag ga ik niet akkoord .
Nu kwam er 1 jaar terug weer 1 .... zelfde verhaal , maar vroeg aan mij : Stel... we komen er uit , wat ga jij dan doen ... Huren , iets anders kopen , of zelf iets bouwen...
Ik zei : een mooi Appartement heb ik wel trek in .
Hij zei : 5 Km verder op gaan wij Bouwen , ik kan je laten zien wat , ik zei : laat maar zien .
En idd dat stond mij wel aan , rustige omgeving , uitzicht over een plas , op een dijk met een Molen , en uitzicht over een Polder .
Worden Senioren woningen .
Ik zei : Dat vind ik wel wat ... Bouw nr 6.
Tja ... dan praat je over een heleboel geld !
Dus ???? ..luister beste Man ... Ik weet wat mijn Perceel waard is , en wat het op gaat brengen , en ik mag hier weg dus hoef hier niet weg .
Hij zei : OK ik ga het overleggen , dag later belde hij mij , WE hebben een Deal.
Dus ... ik heb geruild .. Mijn spul voor een Hagelnieuwe Drive Inn Woning incl. Huislift .
Begane grond is Entree , Garage , Badkamer , 2 slaapkamers ,Hal trap naar boven , EN een huislift, boven mega grote woonkamer en Keuken , en een dak teraas van 5,50 x 3,50
En 2 Parkeerplaatsen , Eigendom .
Binnen 2 jaar moet het klaar zijn .
Indeling heb ik zelf bepaald , vandaar de Garage , zodat ik kan blijven Hobby èn .
En dat ik geen flauwe kul loop te vertellen ... kijk hier maar : Bouw Nr 6 , die word van mij .( Wonen aan de Waterzijde).
680.000,- Incl. Huislift.

https://pieterslandeke.nl/hoek-tussen-woningen
https://www.marquis.nl/nl/nieuwbouw/bou ... 332bc448c7
Waarom ik geruild heb ?... Heb een drukke Baan , en ben altijd bezig ... heb geen zin meer in onderhoud elk weekend , vooral die tuin al ... WAT een Ramp.
Dus ... binnen 2 jaar geen grote loods meer ... DAT ga ik zeker missen , en zal veel moeten gaan verkopen , oa een 4 Koloms hefbrug.
.
Laatst gewijzigd door Brute-Force op 25 aug 2022, 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.
4 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Runner RST

Bericht#25 » 25 aug 2022, 00:40

Wow da's een dikke nieuwbouwwoning. Man man man, dan heb je ff mazzel. Jammer van die loods, maar geen zorgen om dat perceel en het onderhoud ervan is ook wat waard.

Zit ik hier op m'n flat... Gelukkig wel in de 'goede' tijd kunnen kopen dus het was alsnog geen slechte investering.
2 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: Runner RST

Bericht#26 » 25 aug 2022, 07:33

Brute-Force schreef:<KNIP> en zal veel moeten gaan verkopen , oa een 4 Koloms hefbrug.</KNIP>


Afhankelijk van de maat heb ik daar een plekje voor in Haarlem. En mogelijk ook voor wat van de andere spullen. :hmmm:
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Runner RST

Bericht#27 » 26 aug 2022, 21:32

Er is aardig wat weg , veel weggeven ( Goodwill)...
Heb nog 2 dikke Compacte / Mobile Compressors`s , alle bij een 2 Cilinder . oa Mechachrome
2 x Koni hefbrug - 4- Koloms 3500 kg , 1 er van Gratis , is een oude (ovb ).
Gereedschapwagen van Stahlwille ,Goed gevuld.
Stuk of 10 Tackers , bedoeld voor Hout /Skeletbouw .
Partij PVC : Bochten ,sokken .T-stukken 110 mm en veel klein PVC Spul , 40mm 50 mm.
Nieuwe PVC Leidingen 110 mm , lengtes 4,80.
2 x Nieuw inbouw Toilet Reservoir / Geberit
4 Mountainbikes , Oa 2 x Giant..
1 x Vrij hangend Gashaard van Boley van Glas. ( Google maar eens : Boley Veldhoven ).
1 x RVS Trap met Treden van Graniet , incl. Vide met Glazen Balustrade van Boley.
Nieuwe en gebruikte Kruiwagen en Bakwagen van Matador.
Paar Steekwagens
en verder teveel om op te noemen ... gewoon een hoop spullen / Materiaal ... niet normaal wat een Hoarder kan verzamelen :schater:
4 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Runner RST

Bericht#28 » 26 aug 2022, 22:10

Hallo Brut,
Gefeliciteerd met de toekomstige woning.
Gelukkig nog alle tijd om naar de verhuizing toe te werken. ;)
Succes en groet,
Jan.
1 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: Runner RST

Bericht#29 » 27 aug 2022, 08:31

Brute-Force schreef:Er is aardig wat weg , veel weggeven ( Goodwill)...
Heb nog 2 dikke Compacte / Mobile Compressors`s , alle bij een 2 Cilinder . oa Mechachrome
2 x Koni hefbrug - 4- Koloms 3500 kg , 1 er van Gratis , is een oude (ovb ).
Gereedschapwagen van Stahlwille ,Goed gevuld.
Stuk of 10 Tackers , bedoeld voor Hout /Skeletbouw .
Partij PVC : Bochten ,sokken .T-stukken 110 mm en veel klein PVC Spul , 40mm 50 mm.
Nieuwe PVC Leidingen 110 mm , lengtes 4,80.
2 x Nieuw inbouw Toilet Reservoir / Geberit
4 Mountainbikes , Oa 2 x Giant..
1 x Vrij hangend Gashaard van Boley van Glas. ( Google maar eens : Boley Veldhoven ).
1 x RVS Trap met Treden van Graniet , incl. Vide met Glazen Balustrade van Boley.
Nieuwe en gebruikte Kruiwagen en Bakwagen van Matador.
Paar Steekwagens
en verder teveel om op te noemen ... gewoon een hoop spullen / Materiaal ... niet normaal wat een Hoarder kan verzamelen :schater:


Als je zin en tijd hebt wat foto's te maken, kan iedereen hier kijken of er wat tussenzit? Of misschien als @Amendoim samen met mij langskom, dat ik wat foto's kan maken? En als je dat liever niet hebt respecteer ik dat uiteraard ook.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Runner RST

Bericht#30 » 27 aug 2022, 08:44

Daar valt een stn garage mee op te bouwen! Alleen nog een heftafeltje erbij...

Ik wil evt ook wel helpen met spullen vervoeren, zelf heb ik er helaas geen ruimte voor.
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer