Een zaklampsleutelhangertje.
Het formaat is vergelijkbaar met de gemiddelde autosleutel. Hij is ietsje breder, maar niet storend veel. 6x4x2 cm (LxBxD) ongeveer.
Bovendien komt bij mij deze lamp toch niet (vaak) in de broekzak, maar het kan makkelijk.
Hij gaat bij mij aan de riem van mijn rugzak die ik bijna altijd bij heb als ik met Sarah de hort op ga.
Uitgerust met een USB-C oplaadbare 500mAh accu, in waterdichte behuizing met een magneetje op de achterkant.
Naast de oplaadpoort zit een lampje dat groen wordt als de accu vol is, en er zit een rubber afdicht klepje voor.
Het lampje geeft ongeveer 800 (Chinese) lumen, wat ruim voldoende is om onderweg in het donker wat kleine problemen op te kunnen lossen als die zich voor doen. De verlichting kent modi: vol, half, en knipperend.
Qua brandtijd, kun je tellen op 2-3,5 uur met deze accu. Je hebt ze ook met kleinere accu's.
Daarbij had ik de optie om een extra driepootje bij te bestellen, waardoor je dit kleine lampje nog veelzijdiger kan gebruiken.
En dit allemaal voor de enorme prijs van afgerond 5,50,- Euro inclusief verzendkosten.
Een aanrader voor eenieder die vaak in het donker onderweg is, en af en toe onderweg iets moet kunnen oplossen, zonder grote spullen mee te hoeven zeulen.

Nu gaan we zien hoe lang dit lampje het blijft doen op lange termijn.