Being Agility

Liberty

Being Agility

Bericht#1 » 26 aug 2023, 19:32

engine_diag
Being Agility

Ik kocht de Kymco Agility van Heinz. Gezien bij de Duitslandtour 2023 en Hans bood deze scooter te koop aan. Aldus geschiedde :worshippy: Het betreft een 'analoge scooter' En geeft wat mij betreft echt een 4-takt-gevoel

Afbeelding

Ook het grote scherm houdt alle wind en regen tegen. Met gemak met tegenwind, heuvel op, het maakt de Agility niks uit. Stevige zijwind? Geen probleem. Being Agility!
Oeps :tonny: Er moetst getankt worden(de tankmeter blijft eeuwig op FULL staan, behalve bij het uitschakelen, zakt de wijzer naar beneden) Neem dus voor de zekerheid een liter benzine als reserve mee :lol2: Alleen kreeg ik het einde van de buddy niet omhoog..
Afbeelding De áctieve herinnering kwam naar boven dat er een knopje ingedrukt moest worden. Met succes kon ik bij de tankdop komen.

Afbeelding

Het is een Panzer-scooter. Oud maar stevig en rijdt goed, al had de buddysit wel wat zachter gemogen. Maar een kniesoor die er op let.
Daarbij bedank ik Heinz voor de vlotte en correcte afwikkeling!
3 x
Ik heb een pizza-scooter. Waarom? Zittend met de rug tegen de pizza-koffer, geeft me dat geen rug en nekklachten. Plus, dat ik veel kan meenemen. Vaak voorrang krijg en zuinig kan rijden

Heinz

Re: Being Agility

Bericht#2 » 26 aug 2023, 21:23

engine_diag
Veel goede kilometers toegewenst Kees, ik hoop dat je er net zoveel plezier van zal hebben als ik. :sct1:
0 x

Liberty

Bericht#3 » 26 aug 2023, 21:24

engine_diag
Heinz schreef:Veel goede kilometers toegewenst Kees, ik hoop dat je er net zoveel plezier van zal hebben als ik. :sct1:

gaat lukken Hans :)
0 x
Ik heb een pizza-scooter. Waarom? Zittend met de rug tegen de pizza-koffer, geeft me dat geen rug en nekklachten. Plus, dat ik veel kan meenemen. Vaak voorrang krijg en zuinig kan rijden

Brute-Force
Contacteer:

Bericht#4 » 26 aug 2023, 22:05

engine_diag
Je had ook gelijk de Kerstspullen kunnen kopen ... Was Heinz daar ook van af ... :rlol:
0 x
2 x Gilera Runner op Motorplaat .

boukeent

Bericht#5 » 27 aug 2023, 07:46

engine_diag
mooie aanwinst kees. nu heb je opties.

Bouke
0 x
sym adx 300, 2025
sym joymax z 300i, 2019
mash dirt track 650, 2019

Liberty

Bericht#6 » 27 aug 2023, 09:20

engine_diag
Brute-Force schreef:Je had ook gelijk de Kerstspullen kunnen kopen ... Was Heinz daar ook van af ... :rlol:

I

Verder beschouw ik de scooter als onderdeel van een kerstpakket uit 2013.
Onbedorven en niet kapot te krijgen
0 x

Jopie

Bericht#7 » 27 aug 2023, 10:34

engine_diag
waar is de pizza scooter
0 x
Afzender Brommobielclub Jopie te volgen op facebook

Afbeelding

Jan-H
STN Verkeersveiligheid

Bericht#8 » 27 aug 2023, 12:06

engine_diag
Waar een Tour niet goed voor is.
Hans kennende heb je een goede aankoop gedaan Kees.
Succes en plezier met deze rode Rakker.
Groet,
Jan-H
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Liberty

Bericht#9 » 29 aug 2023, 16:32

engine_diag
Jopie schreef:waar is de pizza scooter

Die staat droog in de stalling stand-bye :)
1 x

Victor-San

Bericht#10 » 29 aug 2023, 22:44

engine_diag
Gefeliciteerd Kees! Leuk verassing :thumbsup: :scoot:
0 x

Social Media

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”