Hanway muscle 50

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#181 » 25 jan 2020, 10:36

Galliër 831 schreef:Hoi allemaal,
Ik ben aan het overwegen een hanway muscle 50 aan te schaffen, is het kwaliteitsverschil met de RAW heel goed te merken?

groetjes luc



Ik ben overgegaan van de RAW50 naar de Muscle 50
Kwaliteit is veel beter van de Muscle tegenover de RAW

Kom mede ook dat ze van de Muscle ook een motor versie hebben en hier de zelfde dingen gebruiken
alleen het blok is minder CC

En waar je wel rekening mee moet houden is dat de Muscle een hoog zwaartepunt heeft en de RAW een laag zwaarte punt , en dat merk je met rijden echt wel , als je alleen een laag zwaarte punt ben gewent is het even wennen met de Muscle te rijden
zeker bij lage snelheden

en nog 1 voordeel van de Muscle is het blok , meer power en het geluid is vele malen mooier :worshippy:
Banden van de Muscle hoeft je niet te vervangen die zijn erg goed vergeleken met die standaard dingen van de RAW
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: Hanway muscle 50

Bericht#182 » 25 jan 2020, 11:25

Zo te zien heeft de Hanway wel een dik inhaal maneuvre gemaakt ten opzichte van de AGM caferacer. 3 jaar geleden was dat nog de populairste schakelbrommer.
0 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#183 » 25 jan 2020, 11:42

bertocello schreef:Zo te zien heeft de Hanway wel een dik inhaal maneuvre gemaakt ten opzichte van de AGM caferacer. 3 jaar geleden was dat nog de populairste schakelbrommer.


Volgens mij voor zo ver mijn info goed is worden er geen AGM CR meer gemaakt.
Dus niet verwonderlijk dat de Hanway nu veel meer verkocht word

maar ook de hanway is inderdaad vele malen beter geworden wat betreft materiaal en andere dingen
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Hanway muscle 50

Bericht#184 » 25 jan 2020, 13:34

bertocello schreef:Zo te zien heeft de Hanway wel een dik inhaal maneuvre gemaakt ten opzichte van de AGM caferacer. 3 jaar geleden was dat nog de populairste schakelbrommer.


Hanway raw en agm caferacer zijn exact hetzelfde op de zijkappen na. Op sommige onderdelen van de agm stond zelfs hanway ingeslagen bij het type nummer.

@ravw Van de caferacer/ raw was er ook gewoon een 125cc variant hoor. En qua prijs zijn de raw/caferacer en de muscle ook niet bepaald met elkaar te vergelijken. De Muscle zit gewoon netjes tussen de raw en een derbi in nu eigenlijk.
2 x

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway muscle 50

Bericht#185 » 14 feb 2020, 12:30

Voor de hanway vrienden.....
Hanway v-bob 250, jammergenoeg alleen in thailand


Afbeelding
4 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: Hanway muscle 50

Bericht#186 » 20 feb 2020, 10:27

FTrotsenburg schreef:
bertocello schreef:Zo te zien heeft de Hanway wel een dik inhaal maneuvre gemaakt ten opzichte van de AGM caferacer. 3 jaar geleden was dat nog de populairste schakelbrommer.


Hanway raw en agm caferacer zijn exact hetzelfde op de zijkappen na. Op sommige onderdelen van de agm stond zelfs hanway ingeslagen bij het type nummer.


Dat komt doordat AGM en Skyteam zelf niks maken maar gewoon bij fabrikanten zoals Hanway, Jincheng en Lifan inkopen en dan de machines voorzien van hun eigen stickers voor de markt waarin ze de brommers verkopen.
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Hanway muscle 50

Bericht#187 » 02 apr 2020, 18:12

Brommerrobbie schreef:
gerard lift schreef:Bij ons in barneveld 2000 eur

Had ik ergens gelezen. Maar dat is exclusief rijklaar maken enz. Ik heb er 2299 voor betaald inclusief rijklaar maken, op naam zetten, verwijderingsbijdrage enz. Ook inclusief 2 servicebeurten. Ik heb m gisteren gekocht en ga m zaterdag ophalen :-)


Gefeliciteerd!
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway muscle 50

Bericht#188 » 02 apr 2020, 21:24

Brommerrobbie schreef:
gerard lift schreef:Bij ons in barneveld 2000 eur

Had ik ergens gelezen. Maar dat is exclusief rijklaar maken enz. Ik heb er 2299 voor betaald inclusief rijklaar maken, op naam zetten, verwijderingsbijdrage enz. Ook inclusief 2 servicebeurten. Ik heb m gisteren gekocht en ga m zaterdag ophalen :-)



Stel je ook nog even voor.....
1 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Hanway muscle 50

Bericht#189 » 02 apr 2020, 21:38

:sct1: wij wachten voor leuk foto's te zien...
0 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer