Hoihoi!
Ik heb al een tijdje een RAW50 en ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met het aanpassen van deze brommer.
Zo ben ik persoonlijk geen grote fan van het LED achterlicht (vooral omdat de rest allemaal gloeilampen zijn), en mis ik wat opslagruimte (ik kom van een scooter waar er twee helmen in de buddy konden en er nog een flink vak voorin zat). Heeft iemand hier wat voor gevonden?
Daarnaast ben ik best groot en merk ik dat de vering erg zacht is voor mijn gewicht, zelfs met de maximale preload.
Omdat het een chinees product is roest alles als een dolle. Ik doe m'n best om alles in te vetten, maar na afgelopen winter is vrijwel al het chroom nu veranderd in oranjebruin. Hoe gaan jullie deze roestvorming tegen?
Ik ben me ervan bewust dat het bespreken van het extreem opvoeren van brommers op dit forum niet toegestaan is, maar de brommer loopt nu 42km/u en dat voelt in het verkeer echt vervelend. Zijn er mensen die daar een oplossing voor hebben? Voor de duidelijkheid: Ik heb het dus niet over het plaatsen van een 80cc cilinder (lijkt me wel leuk in de toekomst) en ik hoef ook geen 70 te rijden. Volgens mij is het verwijderen van de begrenzer op de RAW50 niet heel nuttig want hij lijkt al best dicht op de toerenbegrenzer te zitten. Ik hoef niet hard, maar 42 is in mijn ogen gevaarlijker dan 50.
Als laatste merk ik dat ie (zeker als het koud is) soms niet stationair wil blijven lopen, en dat de koppeling als ik voor het eerst weg rijd erg schokkerig aangrijpt. zijn hier mensen bekend mee?
Alvast bedankt!