Op naar Lucifer 2.0!(versie 2018)

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1651

Re: Op naar Lucifer 2.0!(versie 2018)

Bericht#151 » 22 feb 2018, 20:30

Ecstechneut schreef:
Janvb schreef:
Scooter Forens Frans schreef:Met passagierstepjes... Hoe dan?


Lekker met de knietjes in de lucht op de verkeersdrempel! :-D

Leuk idee, met die achtervork. Waar komt die vandaan?



Haha idd de passagierstepjes die gaan er nog af.
De brug is van een maddas sachs waardoor we een mono shock ervan konden maken. Moet nog uitgelijnd en afgelast worden.
Tank zijn we aan het kloppen.
Frame word drastich verlast en verslepen. Etc etc..projectje voor als de werkplaats ruimte heeft. Staat er nu al 1 jaar pfffff



Doe eens lekker een eigen topic maken, ipv dat van de Lucifer te kapen!
En met veul foto´s! :cheers:
0 x

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Op naar Lucifer 2.0!(versie 2018)

Bericht#152 » 22 feb 2018, 20:35

Hmm ben heel benieuwd, plannen nog qua voorvork? En motorisch? Ik ben heel benieuwd waar jullie zitten want dit vind ik eigenlijk al te mooi en moet in het echt bewonderd wrden.
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
Ecstechneut
Berichten: 171
Contacteer:

Re: Op naar Lucifer 2.0!(versie 2018)

Bericht#153 » 22 feb 2018, 20:45

roadkill schreef:Hmm ben heel benieuwd, plannen nog qua voorvork? En motorisch? Ik ben heel benieuwd waar jullie zitten want dit vind ik eigenlijk al te mooi en moet in het echt bewonderd wrden.


Haha thanx.
We zitten niet al te ver bij jou in hoorn vandaan. Meer richting je oude woonplaats als ik het me goed herriner.

Qua vork word het een conventionele maar wel 1 waar een spatbord en een 120-60-16 band op past. Ligt al klaar

Die kant gaat het op. Ps ik heb hem wel op voorraad de hanway scrambler met injectie. :bsmile:
Afbeelding
1 x
Sym Symphony ST (pink Lady)
Harley fxstc 124cui
Big Dog ridgeback 117 cui
Sym Joymax 300Z

ECS CLC diagnostician

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Op naar Lucifer 2.0!(versie 2018)

Bericht#154 » 22 feb 2018, 20:57

Heel benieuwd, zeker of die voorband ook om de ori velg past, maar je gaat er een 16" in zetten zie ik,. Maar heb je enig idee wat de maximale breedte is die om de ori velgen passen????
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
Ecstechneut
Berichten: 171
Contacteer:

Re: Op naar Lucifer 2.0!(versie 2018)

Bericht#155 » 22 feb 2018, 20:59

roadkill schreef:Heel benieuwd, zeker of die voorband ook om de ori velg past, maar je gaat er een 16" in zetten zie ik,. Maar heb je enig idee wat de maximale breedte is die om de ori velgen passen????


90breed maximaal. Maar ik gebruik niet de originele wielen. Spaak ze over naar bredere velgen.
0 x
Sym Symphony ST (pink Lady)
Harley fxstc 124cui
Big Dog ridgeback 117 cui
Sym Joymax 300Z

ECS CLC diagnostician

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1651

Re: Op naar Lucifer 2.0!(versie 2018)

Bericht#156 » 22 feb 2018, 21:01

Ecstechneut schreef:
roadkill schreef:Hmm ben heel benieuwd, plannen nog qua voorvork? En motorisch? Ik ben heel benieuwd waar jullie zitten want dit vind ik eigenlijk al te mooi en moet in het echt bewonderd wrden.


Haha thanx.
We zitten niet al te ver bij jou in hoorn vandaan. Meer richting je oude woonplaats als ik het me goed herriner.

Qua vork word het een conventionele maar wel 1 waar een spatbord en een 120-60-16 band op past. Ligt al klaar

Die kant gaat het op. Ps ik heb hem wel op voorraad de hanway scrambler met injectie. :bsmile:
Afbeelding


Ah, de Hanway "doe vooral je goeie broek niet aan"scrambler... die? :-D
2 x

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Op naar Lucifer 2.0!(versie 2018)

Bericht#157 » 22 feb 2018, 21:23

Ecstechneut schreef:
roadkill schreef:Heel benieuwd, zeker of die voorband ook om de ori velg past, maar je gaat er een 16" in zetten zie ik,. Maar heb je enig idee wat de maximale breedte is die om de ori velgen passen????


90breed maximaal. Maar ik gebruik niet de originele wielen. Spaak ze over naar bredere velgen.


Dan praten we over de voorvelg hoop ik, dan zou 110 net om de achtervelg passen?
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
Ecstechneut
Berichten: 171
Contacteer:

Re: Op naar Lucifer 2.0!(versie 2018)

Bericht#158 » 22 feb 2018, 21:25

roadkill schreef:
Ecstechneut schreef:
roadkill schreef:Heel benieuwd, zeker of die voorband ook om de ori velg past, maar je gaat er een 16" in zetten zie ik,. Maar heb je enig idee wat de maximale breedte is die om de ori velgen passen????


90breed maximaal. Maar ik gebruik niet de originele wielen. Spaak ze over naar bredere velgen.


Dan praten we over de voorvelg hoop ik, dan zou 110 net om de achtervelg passen?


Idd voorvelg word bandenmaat 120 en achter 140/150..
0 x
Sym Symphony ST (pink Lady)
Harley fxstc 124cui
Big Dog ridgeback 117 cui
Sym Joymax 300Z

ECS CLC diagnostician

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Op naar Lucifer 2.0!(versie 2018)

Bericht#159 » 22 feb 2018, 21:28

roadkill schreef:
Ecstechneut schreef:
roadkill schreef:Heel benieuwd, zeker of die voorband ook om de ori velg past, maar je gaat er een 16" in zetten zie ik,. Maar heb je enig idee wat de maximale breedte is die om de ori velgen passen????


90breed maximaal. Maar ik gebruik niet de originele wielen. Spaak ze over naar bredere velgen.


Dan praten we over de voorvelg hoop ik, dan zou 110 net om de achtervelg passen?


ik heb er een A 110/90-16 Heidenau K36 er onderzitten en nog ruimte zat zou denk ik nog wel een 120 / of 130 onder kunnen
dit dan wel achter voor is krap aan denk ik 110 max
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Op naar Lucifer 2.0!(versie 2018)

Bericht#160 » 22 feb 2018, 21:36

ravw schreef:
roadkill schreef:
Ecstechneut schreef:
90breed maximaal. Maar ik gebruik niet de originele wielen. Spaak ze over naar bredere velgen.


Dan praten we over de voorvelg hoop ik, dan zou 110 net om de achtervelg passen?


ik heb er een A 110/90-16 Heidenau K36 er onderzitten en nog ruimte zat zou denk ik nog wel een 120 / of 130 onder kunnen
dit dan wel achter voor is krap aan denk ik 110 max


Andere brum Raoul. Dit gaat over een devil. die heeft net ff andere proporties.
1 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer