Vraag aan Devil rijders

thierry

Re: Vraag aan Devil rijders

Bericht#11 » 03 nov 2018, 18:27

Iemand dit wel eens gezien op een devil...????
Afbeelding

Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Vraag aan Devil rijders

Bericht#12 » 03 nov 2018, 19:13

dat is een vervelend iets die barst ..... lijkt me iets te hard aangedraaid

maar dit is niet goed
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: Vraag aan Devil rijders

Bericht#13 » 04 nov 2018, 08:11

Niet bij een Devil nee, maar het komt nog al eens voor. Je kan het zo laten en deze bout nooit meer keihard aandraaien. Wat je wel nog kan is een veerringetje over de bout schuiven. Dan kan je hem zachtjes aandraaien zonder dat je hem verliest.
Ikzelf doop alle bouten die ik in aluminium draai lichtjes in met afgedraaide motor olie. Aandraaien doe ik op gevoel.
Is de dichting tussen de 2 aluminium delen nog ok? Dan hoef je niks te doen. Ben je nog in garantie, raadpleeg de dealer, maar echt kwaad kan dit niet.
0 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

thierry

Re: Vraag aan Devil rijders

Bericht#14 » 04 nov 2018, 10:06

bertocello schreef:Niet bij een Devil nee, maar het komt nog al eens voor. Je kan het zo laten en deze bout nooit meer keihard aandraaien. Wat je wel nog kan is een veerringetje over de bout schuiven. Dan kan je hem zachtjes aandraaien zonder dat je hem verliest.
Ikzelf doop alle bouten die ik in aluminium draai lichtjes in met afgedraaide motor olie. Aandraaien doe ik op gevoel.
Is de dichting tussen de 2 aluminium delen nog ok? Dan hoef je niks te doen. Ben je nog in garantie, raadpleeg de dealer, maar echt kwaad kan dit niet.


als het een 2e hands was was het een mooi dingetje om over de prijs te hebben maar hij is nog geen 4 maanden op de weg... kan niet ziet of hij aan de binnen kant ook scheurt en van af de buiten kant lijkt dat niet zo ...
0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Vraag aan Devil rijders

Bericht#15 » 04 nov 2018, 11:49

Ik zou wel even een klein streepje zetten aan het einde van die barst , dan kan je makkelijk zien of hij verder scheurt ...
want door trillingen kan het wel uit gaan lopen
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

thierry

Re: Vraag aan Devil rijders

Bericht#16 » 05 nov 2018, 19:09

ravw schreef:Ik zou wel even een klein streepje zetten aan het einde van die barst , dan kan je makkelijk zien of hij verder scheurt ...
want door trillingen kan het wel uit gaan lopen


hmmm uitlopen heeft i to zo ver nog niet gedaan maar maak me ernstigge zorgen want de anderre 2 draad gaten op het kleppe deksel beginnen nu ook... van de zomer nergens last van gehad zou het met het koude weer temaken kunnen hebben. de dealer is pas morgen weer open ben benieuwd wat die er van zecht....
0 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden  •  Registreer