Mick’s Caferacer Luxury

Gebruikersavatar
Mickw87
Berichten: 24

Mick’s Caferacer Luxury

Bericht#1 » 08 mei 2018, 20:39

Zo, aangezien de schuttingzetter afbelde, gister mijn caferacer opgehaald in Gelderland. Aardige rit van Maastricht :o Je moet er wat voor over hebben.

Gister niet veel kunnen rijden maar vandaag eerder vrij gekregen ivm het weer en dus uitstekend om... plaats te maken in de schuur ;) Hij heeft namelijk gister binnen geslapen en alhoewel mijn vriendin het een pracht ding vindt is het toch we iet onhandig zo midden in de woonkamer.

Na het opruimen nog 60 km kunnen klokken en aangezien het mijn eerste schakel is moet ik het nog een beetje leren. Gaat redelijk goed op een schakelfoutje na midden tussen de fietsers die gelijk ruimbaam maakte door de hoge toeren :roll:

Nu nog een goede AGM dealer zoeken in Maastricht of dichtbij Maastricht die zich raad weten met de agm want om nu voor iedere beurt 450 km te rijden......

Afbeelding


Afbeelding
4 x

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: Mick’s Caferacer Luxury

Bericht#2 » 08 mei 2018, 20:47

Erg mooi maar gehaald in gelderland best rijtje
0 x

Gebruikersavatar
Mickw87
Berichten: 24

Re: Mick’s Caferacer Luxury

Bericht#3 » 08 mei 2018, 20:51

gerard lift schreef:Erg mooi maar gehaald in gelderland best rijtje


Yes, was de laatste nieuwe die ik kon vinden :) heb hem voor 1700 kunnen meenemen dus die 45 euro benzine had ik er wel voor over!
0 x

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: Mick’s Caferacer Luxury

Bericht#4 » 08 mei 2018, 21:05

Mooi ding Mick ! ! En voor een goeie prijs....... :thumbsup:
Er zal vast een AGM dealer in de buurt zitten. (In Maastricht stikt het ervan, dealers bedoel ik dan :rlol: )
Ik hoop dat je er veel plezier van hebt en misschien wel een reden om weer eens richting zuiden te komen om haar te bekijken!
Is per slot van rekening maar 2 uurtjes voor mij en dan kan ik weer eens door de heuvels raggen...... :crazy:
0 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Mick’s Caferacer Luxury

Bericht#5 » 08 mei 2018, 21:35

:thumbsup: mooi ding hoor
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Mick’s Caferacer Luxury

Bericht#6 » 08 mei 2018, 21:39

Strakke c racer :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Mick’s Caferacer Luxury

Bericht#7 » 09 mei 2018, 07:52

Blijft mooi die Luxury!
Veel rijplezier gewenst!
0 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Mick’s Caferacer Luxury

Bericht#8 » 09 mei 2018, 08:16

Vind hem wel top, zo in het zwart. Veel plezier ermee, en veel veilige kilometers. :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Mick’s Caferacer Luxury

Bericht#9 » 09 mei 2018, 08:18

ROADHOGG schreef:Mooi ding Mick ! ! En voor een goeie prijs....... :thumbsup:
Er zal vast een AGM dealer in de buurt zitten. (In Maastricht stikt het ervan, dealers bedoel ik dan :rlol: )
Ik hoop dat je er veel plezier van hebt en misschien wel een reden om weer eens richting zuiden te komen om haar te bekijken!
Is per slot van rekening maar 2 uurtjes voor mij en dan kan ik weer eens door de heuvels raggen...... :crazy:


Dan ga ik een keertje mee.
1 x

Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: Mick’s Caferacer Luxury

Bericht#10 » 09 mei 2018, 09:40

Marco_61 schreef:
ROADHOGG schreef:Mooi ding Mick ! ! En voor een goeie prijs....... :thumbsup:
Er zal vast een AGM dealer in de buurt zitten. (In Maastricht stikt het ervan, dealers bedoel ik dan :rlol: )
Ik hoop dat je er veel plezier van hebt en misschien wel een reden om weer eens richting zuiden te komen om haar te bekijken!
Is per slot van rekening maar 2 uurtjes voor mij en dan kan ik weer eens door de heuvels raggen...... :crazy:


Dan ga ik een keertje mee.


Als we een toertje door het bronsgroen eikenhout gaan doen dan wil ik ook wel meerijden.

Vanaf Eindhoven->Genk->Lanaken->Maastricht->Valkenburg->Vaals->Heerlen->Sittard->Roermond->Weert->Eindhoven?

;)
1 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer