DJ's Caferacer

Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: DJ's Caferacer

Bericht#11 » 28 jul 2019, 13:40

Die lichtstrip aan de achterkant is inderdaad wel lekker clean. Zou goed passen met bar-end knippers aan de voorkant, heb je helemaal geen uitstekende knipperlichten meer :)
0 x

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: DJ's Caferacer

Bericht#12 » 28 jul 2019, 21:28

Hoe heb jij het zadel van de raw los gekregen?
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: DJ's Caferacer

Bericht#13 » 28 jul 2019, 23:12

Hans52 schreef:Hoe heb jij het zadel van de raw los gekregen?


Zadel van de Raw zit met twee bouten (maatje 10) vast aan de voorkant. Bouten zitten net boven de zijkapjes. Dan optillen en naar voren (naar de tank toe) schuiven.

Er weer op zetten is eerst naar achteren toe inhaken en dan de bouten weer vast draaien.

Zadel van de Muscle zit blijkbaar wel anders vast, misschien gewoon andersom met het haakje aan de voorkant en de bouten aan de achterkant.
0 x

Gebruikersavatar
DJJuJaJo
Berichten: 66

Re: DJ's Caferacer

Bericht#14 » 23 sep 2019, 20:38

Hallo allemaal! Ik ben het afgelopen jaar niet zo actief geweest op het forum. Vooral omdat ik een jaar geleden ook m'n auto rijbewijs heb gehaald :thumbsup:

Hoe dan ook ik ben weer van plan verder te gaan met het achterlicht. Iemand nog leuke ideeën wat ik zou kunnen toevoegen wat ook ge-3D-print kan worden?

Ik laatste mijn verlichting van de koplamp vervangen naar LEDs.
De koplamp heeft 2 lampen: H4 en T10
Link H4: https://s.click.aliexpress.com/e/MWZAtsIc
Link T10: https://s.click.aliexpress.com/e/kKnh04qM

Nog een fototje:
Afbeelding

~DJ
2 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: DJ's Caferacer

Bericht#15 » 26 sep 2019, 15:29

DJJuJaJo schreef:Hoe dan ook ik ben weer van plan verder te gaan met het achterlicht. Iemand nog leuke ideeën wat ik zou kunnen toevoegen wat ook ge-3D-print kan worden?


Een spoiler.

;-)
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: DJ's Caferacer

Bericht#16 » 26 sep 2019, 18:21

DJJuJaJo schreef:Hoe dan ook ik ben weer van plan verder te gaan met het achterlicht. Iemand nog leuke ideeën wat ik zou kunnen toevoegen wat ook ge-3D-print kan worden?




Een kentekenplaat waar je de verplichte reflector in kan monteren, in plaats van dat ie er een beetje achteraan hangt. 4 cm erbij met een mooi verzonken gat in het midden. Of een snor eronder, met de reflector erop :boss2:
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer