zadel klaar na grondige renovatie

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: zadel klaar na grondige renovatie

Bericht#11 » 13 nov 2018, 17:32

ik wilde ook een andere kleur en een andere vorm zadel hebben maar dat was aardig in de prijs gelopen ..
dus heb ik het hier bij gelaten en misschien als ik ooit nog eens in me rijke dagen kom zal ik misschien er wel over te denken om mijn brommer helemaal over te spuiten en een andere kleur en andere soort zadel te nemen
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ipie
Berichten: 67

Re: zadel klaar na grondige renovatie

Bericht#12 » 13 nov 2018, 18:51

ravw schreef:ik wilde ook een andere kleur en een andere vorm zadel hebben maar dat was aardig in de prijs gelopen ..
dus heb ik het hier bij gelaten en misschien als ik ooit nog eens in me rijke dagen kom zal ik misschien er wel over te denken om mijn brommer helemaal over te spuiten en een andere kleur en andere soort zadel te nemen


ik wil er blanke lak over laten spuiten....baal van dat matzwarte...is mooi maar je ziet er alles op
0 x
wat goed loopt :moto2:
mooi zo laten. :sct1:

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: zadel klaar na grondige renovatie

Bericht#13 » 13 nov 2018, 19:17

Nou dan heb ik een tip voor je koop een spuitbus pledge met bijenwas spuit je tank en andere onderdelen in uitpoetsen en klaar resultaat geweldig succes
0 x

Gebruikersavatar
ipie
Berichten: 67

Re: zadel klaar na grondige renovatie

Bericht#14 » 13 nov 2018, 19:29

gerard lift schreef:Nou dan heb ik een tip voor je koop een spuitbus pledge met bijenwas spuit je tank en andere onderdelen in uitpoetsen en klaar resultaat geweldig succes



bedankt voor de tip gerard......dat ga ik proberen
:thumbsup:
0 x
wat goed loopt :moto2:
mooi zo laten. :sct1:

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer