Hanway muscle 50

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway muscle 50

Bericht#151 » 29 mei 2019, 15:22

ravw schreef:ja inderdaad dat geluid is echt vet , een maat van mij zei ook al het lijkt nu meer een motor wat betreft het geluid

maar met het vermogen zit het ook beter hij valt niet zo terug ... hahaha pakken en gaan :worshippy:


Ik vind de bandjes best wel mee vallen, gisteren in die zware regenbuien best wel " veilig " kunnen rijden :bang!:
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#152 » 29 mei 2019, 15:42

Hans52 schreef:
ravw schreef:ja inderdaad dat geluid is echt vet , een maat van mij zei ook al het lijkt nu meer een motor wat betreft het geluid

maar met het vermogen zit het ook beter hij valt niet zo terug ... hahaha pakken en gaan :worshippy:


Ik vind de bandjes best wel mee vallen, gisteren in die zware regenbuien best wel " veilig " kunnen rijden :bang!:


Ik vind ze wel breed ... je merk het verschil wel .. en dan vond ik de RAW 50 al aardige brede banden hebben
ik bemerk het wel bij de eerste regen bij , bij het oefenen van een noodsstop staat hij wel lekker snel stil , zonder stoppie en zonder zijn grip kwijt te raken

nog even wat meer km rijden en dan gaat het mij ook wel weer van zelf de bochten zijn wel iets makkelijker dan de RAW 50 merk ik al .. voelt wel iets zwaarder aan en ik bemerk dat hij wel een grotere draaicirkel heeft dan de RAW50 ( met in de kelder zetten van dat ding ) dat is wel een min puntje ( het gaat NET!! )

maar goed houd me maar rustig tegen het beestje het heeft een eigen wil heb ik al begrepen dus lief zijn
moet hem nog eerst een beetje temmen :schater:

waarom die gisteren niet zo lekker liep en waarom ik hem niet mee kreeg
had iets met de Lucht inlaat te maken die zat te veel dicht of wat , maar goed hij rijd nu als een greyhound "dog"
:schater:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#153 » 29 mei 2019, 16:45

Hier nog even twee bewerkte foto's

Afbeelding

Afbeelding

en heeft iemand een handleiding van die km teller ??
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
vp50
Berichten: 268

Re: Hanway muscle 50

Bericht#154 » 29 mei 2019, 16:50

Mooi hoor veel veilige km gewenst

Peter
1 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#155 » 29 mei 2019, 18:55

even weer wezen rijdne nu 32 km op de teller staan

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

weet nu ook waarom dat ding MUSCLE heet , ik heb een partij pijn in mijn benen , door die sporthouding ( opgetrokken benen)
:rlol:
Maar ik moet ook zeggen dat het zadel me best goed bevalt voor een standaard zadel .. normaal had ik met de RAW50 al last gehad , maar nu totaal niet anaal gefrustreerd :worshippy:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: Hanway muscle 50

Bericht#156 » 11 jun 2019, 12:03

stoyanov schreef:Prachtig!
Ik zou er wel eens 1 willen zien met zo'n stuur als van de RAW en zonder kuip.
Maar dat is puur persoonlijk.


Je zou dan denk ik de hele kroonplaat over moeten zetten. De Muscle heeft zo te zien dezelfde voorvork als de Luxury maar dan met een kuipje.
0 x

Gebruikersavatar
Marco
Berichten: 14

Re: Hanway muscle 50

Bericht#157 » 20 nov 2019, 19:31

Goedeavond, ik heb afgelopen weekend een hanway muscle gekocht. Ik gebruik hem voor woon werk verkeer. Ik heb 100km weg ondertussen, ik ben zeer tevreden tot nu toe. Wat adviseren jullie voor verandering om de snelheid te veranderen. Ik wil ongeveer 55km op de teller, hij rijdt nu 48 maar iets harder mag wel.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Mvg Marco
0 x

Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 188

Re: Hanway muscle 50

Bericht#158 » 20 nov 2019, 20:25

welkom Marco.

je stelt een verkeerde vraag in een andermans topic.
Opvoeren wordt hier niet besproken , en je moet dat zeker niet vragen zonder je ff voor te stellen .

maak ff een eigen topic aan . eventuele vragen over sneller rijden / opvoeren kan je beter op facebook vragen in de groep "agm cafe racer nederland"
0 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Hanway muscle 50

Bericht#159 » 20 nov 2019, 20:46

niksnut schreef:welkom Marco.

je stelt een verkeerde vraag in een andermans topic.
Opvoeren wordt hier niet besproken , en je moet dat zeker niet vragen zonder je ff voor te stellen .

maak ff een eigen topic aan . eventuele vragen over sneller rijden / opvoeren kan je beter op facebook vragen in de groep "agm cafe racer nederland"


Volgens mij is 55 km op de teller niet echt opvoeren, maar een weinig ontgrenzen.
De woksnelheid is boven de 56 km/uur. (GPS /rollenbanksnelheid)

Ik zag gisteren een filmpje, waar een brommer toch op de teller ruim boven de 70 km/uur komt.

Ik heb geen oplossing voor de vraag van Marco, maar ik denk wel dat hij zijn vraag stelt in het juiste topic.
En hopelijk stelt Marco zich toch nog even voor in het juiste topic.

Alvast welkom, @Marco

gr, Henk
2 x

Gebruikersavatar
Marco
Berichten: 14

Re: Hanway muscle 50

Bericht#160 » 20 nov 2019, 22:40

Hallo, ik ben Marco ik woon in Spijkenisse.
Ik rij al 30 jaar motoren en brommers. Ik heb ook nog een kreidler uit 1968.
Laatste jaren scooters, maar die vind ik niet zo leuk.
Toen zag ik de hanway muscle, die vond ik eigenlijk best prijzig. Totdat ik een dealer vond die hem heel scherp aanbood, dus knoop door gehakt en tot nu toe geen spijt van gehad.
Hoop mij voldoende voorgesteld te hebben. Ik bedoelde ook geen opvoeren, maar net iets harder laten lopen binnen de rollerbank grenzen. Ikrijdt elke dag zo'n 46km.
1 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer