Hanway muscle 50

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Hanway muscle 50

Bericht#131 » 26 mei 2019, 12:37

Aubrey schreef:Wie kan mij vertellen hoe je hanwaylogo / sticker veilig van de tank afhaald (hanway RAW 50)

Ik zag bij Badweather dat hij deze er ook af had

Mvg Aubrey

Het kan met een schuurmachine, of slijptol, maar dat is niet bevordelijk voor je brommer. :schater:
Het beste is gewoon met een föhn, dus geen verfafbrander. en gebruik geen stickerverwijderaar, daar die de lak aan kan tasten.
Gr, Marco.
2 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#132 » 26 mei 2019, 13:28

en ik denk er ook over na om hem in deze kleuren te laten spuiten maar wat nu blauw is grijs houden en wat hier wit is blauw maken

Afbeelding

dus zeg maar alleen een blauwe streep over mijn tank heen

dus zeg maar in deze style

Afbeelding
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Hanway muscle 50

Bericht#133 » 26 mei 2019, 19:21

Aubrey schreef:Wie kan mij vertellen hoe je hanwaylogo / sticker veilig van de tank afhaald (hanway RAW 50)

Ik zag bij Badweather dat hij deze er ook af had

Mvg Aubrey


Ik heb ze er gewoon afgetrokken, hoekje lospeuteren met de nagel en langaam eraf trekken, ze zitten goed vast. Lijmresten verwijderen met een miniem beetje terpentine op een doek. Daarna lekker wassen en poetsen met silicone spray.

Hier een foto met stickers, de Classic heeft grote stickers (lelijke met ondefinieerbare symbolen op de kappen) dus dat ging erg makkelijk. Weet niet of de Raw die ook heeft.

Afbeelding
2 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway muscle 50

Bericht#134 » 26 mei 2019, 20:19

Vandaag via Haarzuilen van Woerden naar Utrecht gereden en weer terug, mijn derde ritje op de schakel. Schakelen, met name terug gaat al beter.... Nu bijna 90 km gereden. :sct1: :sct1:

Reed ik in de buurt van Haarzuilen reed er een grote groep moterrijders me tegemoet, begonnen ze allemaal te seinen en te groeten, best wel een gaaf gevoel :saufen:
2 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#135 » 26 mei 2019, 20:30

Hans52 schreef:Vandaag via Haarzuilen van Woerden naar Utrecht gereden en weer terug, mijn derde ritje op de schakel. Schakelen, met name terug gaat al beter.... Nu bijna 90 km gereden. :sct1: :sct1:

Reed ik in de buurt van Haarzuilen reed er een grote groep moterrijders me tegemoet, begonnen ze allemaal te seinen en te groeten, best wel een gaaf gevoel :saufen:



goede gedaan , wen daar maar aan dit gaat heel vaak gebeuren :worshippy:
maar als je het schakelen automatische doet dan ga je echt genieten , geloof me maar straks rijd je alleen maar met een smile van oor tot oor van alle aandacht en het genot van het rijden

Ik maakte het elke dag wel een keer mee , zelf bij de pomp even een praatje of even handje :worshippy:
had het hier op het forum gelezen dat het kon gebeuren , maar de eerste dat het je gebeurd , dan heb je wel zo iets van :-)
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Aubrey
Berichten: 20

Re: Hanway muscle 50

Bericht#136 » 27 mei 2019, 16:46

Inmiddels stickers tank etc verwijdert met behulp van föhn
En beetje Wd3 zie resultaat
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
3 x

Gebruikersavatar
Aubrey
Berichten: 20

Re: Hanway muscle 50

Bericht#137 » 27 mei 2019, 16:58

Reeds eerder ook koplamp aan gepast met gele folie en gele glazenhuls(Citroën) voor stoere uitstraling
Had ook nog gele vervang lampen HS1 Nok7674 besteld maar die zijn nu eigenlijk niet meer nodig. (bestelling Kwam laat binnen toen heb ik dat met de Citroën
huls verzonnen en de folie)
Afbeelding

Afbeelding
2 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Hanway muscle 50

Bericht#138 » 27 mei 2019, 18:12

@Aubrey ziet er goed uit, die lamp vind ik ook erg gaaf. Stickers staan inderdaad beter op je gereedschapsrek, en de brommer wordt een stuk stoerder zonder plakplaatjes (zeker in het mat zwart :thumbsup: ).
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#139 » 28 mei 2019, 16:11

Net binnen en ze zijn er mee bezig .. nu nog even wachten tot die klaar is dus even naar huis gegaan helm halen

Afbeelding


en dan :moto2:

( Ram Mount word gelijk over gezet van de Raw naar de Muscle :worshippy: )
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Hanway muscle 50

Bericht#140 » 28 mei 2019, 17:20

@ravw prachtig! Misschien de zilveren kappen van @Hans52 op die van jou en vice versa?

En wat is een ram mount? Klinkt als een bullbar.

Veel veilige kilometers gewenst!
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer