Hanway muscle 50

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#141 » 28 mei 2019, 18:11

BadWeather schreef:@ravw prachtig! Misschien de zilveren kappen van @Hans52 op die van jou en vice versa?

En wat is een ram mount? Klinkt als een bullbar.

Veel veilige kilometers gewenst!


helaas heb ik hem nog niet , de afstelling gaat niet lukken , standaard boogie is al vervangen, loopt wel stuk beter maar hij blijft afslaan ( alleen met choke half open loopt hij goed ) en dicht is slecht starten en afslaan bij gas terug
dus hij denkt een grote sproeier er in maar hij gaat morgen bellen :-) dus morgen krijg ik hem mee hopelijk , want hij wil hem alleen geven als hij 100% goed loopt

Afbeelding

Afbeelding

maar heb hem nu wel eindelijk gezien in het echt , het is echt een beest vergeleken met de RAW50

Ram mount is een NAV houder voor je telefoon

Afbeelding
2 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway muscle 50

Bericht#142 » 28 mei 2019, 19:13

ravw schreef:
BadWeather schreef:@ravw prachtig! Misschien de zilveren kappen van @Hans52 op die van jou en vice versa?

En wat is een ram mount? Klinkt als een bullbar.

Veel veilige kilometers gewenst!


helaas heb ik hem nog niet , de afstelling gaat niet lukken , standaard boogie is al vervangen, loopt wel stuk beter maar hij blijft afslaan ( alleen met choke half open loopt hij goed ) en dicht is slecht starten en afslaan bij gas terug
dus hij denkt een grote sproeier er in maar hij gaat morgen bellen :-) dus morgen krijg ik hem mee hopelijk , want hij wil hem alleen geven als hij 100% goed loopt

Afbeelding

Afbeelding

maar heb hem nu wel eindelijk gezien in het echt , het is echt een beest vergeleken met de RAW50

Ram mount is een NAV houder voor je telefoon

Afbeelding


Hey ravw,

Vandaag moest ik van huis naar bilthoven (vervangen van collega) en weer terug, lang leve de stakers....
Vanochtend in de stromende regen (daar waar kon rustig gereden en niet onderuit gegaan, en dat op originele banden), in Utrecht veel en lang stil gestaan....
Vanmiddag in het zonnetje. Ik mis nog wel een snelere cdi, maar die zit er aan te komen hoorde ik. Nu 50 op de teller en 45 op de Tom tom vio. Moet ook nog een goede regenoveral hebben dus daar gaan we nog naar op zoek, regenbroek voor de op de fiets werkt niet echt...
1 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#143 » 28 mei 2019, 19:24

Ja die nieuwe cdi gaat er bij mij ook komen eerst even in rijden tot 500 km , eerst maar zorgen dat ik zelf kan rijden :rlol:

en hoe bevalt hij je op lange stukken ?
zo wel zit houding als zadel ?

mijn dealer heeft wel gezegd dat dit blok meer pit heeft dan die van de RAW 50 dus ik ben benieuwd

en nog leuke reacties gehad van mensen en of gezien
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway muscle 50

Bericht#144 » 28 mei 2019, 20:12

ravw schreef:Ja die nieuwe cdi gaat er bij mij ook komen eerst even in rijden tot 500 km , eerst maar zorgen dat ik zelf kan rijden :rlol:

en hoe bevalt hij je op lange stukken ?
zo wel zit houding als zadel ?

mijn dealer heeft wel gezegd dat dit blok meer pit heeft dan die van de RAW 50 dus ik ben benieuwd

en nog leuke reacties gehad van mensen en of gezien


Tot nu toe geen last van rug of kont :lol2:
Of ie meer ook pit heeft weet ik niet, volgens mijn dealer zitten de versnellingen vrij kort op elkaar, 20, 30 en 40 km en zou dat met de cdi wat meer uit elkaar liggen
1 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#145 » 28 mei 2019, 20:22

Ja dat gaat veranderen :-)
was met de RAW zeker een groot verschil met een 45 CDI naar een 54 CDI dat scheelde denk ik 5/6 km per versnelling
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Hanway muscle 50

Bericht#146 » 28 mei 2019, 20:26

@ravw jouw RAW had een choke op het blok toch? Bij het stuurmodel is hendel van je af warm lopen en naar je toe koud starten. De symbolen zijn verwarrend en ik had hetzelfde.
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#147 » 28 mei 2019, 20:50

BadWeather schreef:@ravw jouw RAW had een choke op het blok toch? Bij het stuurmodel is hendel van je af warm lopen en naar je toe koud starten. De symbolen zijn verwarrend en ik had hetzelfde.

Nee niet op het blok ,op de Carb
Bij de Muscle is het naar boven UIT en naar je toe AAN
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#148 » 29 mei 2019, 14:56

Zo eindelijk mijn eerste KM gereden op de Muscle :worshippy: :worshippy:

Wat is dat wennen als je van de RAW 50 afkomt zeg , maar dat blok :worshippy: :yahoo:
wat een geluid en trekt ook lekker door
moet alleen erg wennen aan de zit houding van het ding ... maar verder de eerste 20 Km zit er al op en heb het best naar me zin gehad het is allemaal even wennen met het manier van rijden maar schakelen vs koppeling is wel even anders deze moet ik echt helemaal inknippen bij de RAW was het maar een een klein stukje

maar hier wat Foto's er van
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn Ram mount zit er ook al weer er op

Afbeelding
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway muscle 50

Bericht#149 » 29 mei 2019, 15:17

 ! Bericht van: FTrotsenburg
Onnodige quote weggehaald


Mooie foto's , geniet ze van de Muscle, ik vind het geluid lekker donker ( zwaar ) alsof je op een zware motor zit

:lol2:
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway muscle 50

Bericht#150 » 29 mei 2019, 15:19

ja inderdaad dat geluid is echt vet , een maat van mij zei ook al het lijkt nu meer een motor wat betreft het geluid

maar met het vermogen zit het ook beter hij valt niet zo terug ... hahaha pakken en gaan :worshippy:

1 nadeel van het geluid , je wil nu wel snel harder gaan :schater:
merk het nu al dat ik weer naar mijn 5 wil .... mmm welke 5
maar komt ook dat hij nu net tegen de 50 aan zit ( km teller dan )
dus snel inrijden en dan weer 54 CDi er in
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer