Bar end spiegels

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Bar end spiegels

Bericht#11 » 17 feb 2019, 17:45

Wat alle anderen ook zeggen. De spiegels waarvan jij de link hebt gepost kun je wel degelijk inklappen. Ik heb exact dezelfde gehad. Voor de nadelen kun je mijn vorige post bekijken.
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Bar end spiegels

Bericht#12 » 17 feb 2019, 17:58

FTrotsenburg schreef:Wat alle anderen ook zeggen. De spiegels waarvan jij de link hebt gepost kun je wel degelijk inklappen. Ik heb exact dezelfde gehad. Voor de nadelen kun je mijn vorige post bekijken.


Ok, en is dat op te lossen met een beetje tape erom? Klemmen ze misschien wat beter. Zal je caferacer topic er weer eens op nalezen.
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Bar end spiegels

Bericht#13 » 17 feb 2019, 19:42

Nee, door hoe het klemsysteempje werkt klemt het maar op een heel smal randje diep in het stuur, hierdoor kun je hem als het waren kantelen. Ik nam er op een gegeven moment maar gewoon genoegen mee :oops:
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Bar end spiegels

Bericht#14 » 17 feb 2019, 20:28

FTrotsenburg schreef:Wat alle anderen ook zeggen. De spiegels waarvan jij de link hebt gepost kun je wel degelijk inklappen. Ik heb exact dezelfde gehad. Voor de nadelen kun je mijn vorige post bekijken.

Ja en dan kun je ze elke keer weer opnieuw afstellen en na een paar keer gaan ze steeds losser zitten.
Dus ja...alles kan, maar praktisch is het niet
0 x

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: Bar end spiegels

Bericht#15 » 17 feb 2019, 20:59

:verstop: doe slim en koop zo. 'n setje als ik heb
1 x

Gebruikersavatar
caferacer_frl
Berichten: 14

Re: Bar end spiegels

Bericht#16 » 18 feb 2019, 09:04

Ik heb gewoon de originele AGM bar-end spiegels op m'n Luxury en hij wordt er inderdaad een stukje breder van, maar met wat slimme stuurkunsten heb ik eigenlijk nooit problemen met de schuur- of schuttingdeur. Is een kwestie van stuur om (bv naar rechts), de linkerspiegel eerst door de deur, dan het stuur naar links draaien en de rechterspiegel er door. Geen centje pijn!
0 x
1980 GMC Sierra 'Squarebody' pickup truck
2016 AGM Caferacer Luxury

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1651

Re: Bar end spiegels

Bericht#17 » 18 feb 2019, 12:18

Ik heb ook zo iets gehad, en het werkte best aardig.
Beter in ieder geval als de originele.
Daarmee zat ik telkens tegen mijn armen aan te kijken vanwege mijn... euh.. bescheiden postuurtje.. :-)

Nu heb ik er spiegels op zitten die er uit zien als de originele, alleen heb ik de bovenste knik in de steel recht gemaakt.
En dat werkt prima!
1 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Bar end spiegels

Bericht#18 » 23 feb 2019, 18:22

caferacer_frl schreef:Ik heb gewoon de originele AGM bar-end spiegels op m'n Luxury en hij wordt er inderdaad een stukje breder van, maar met wat slimme stuurkunsten heb ik eigenlijk nooit problemen met de schuur- of schuttingdeur. Is een kwestie van stuur om (bv naar rechts), de linkerspiegel eerst door de deur, dan het stuur naar links draaien en de rechterspiegel er door. Geen centje pijn!


Helaas, moet loodrecht door de deur. Toch maar nog even tegen mn armen aankijken. Eerst een andere helm, heb nu een dingetje van 40 euro. Begin nu de insecten komen de nadelen van een open helm te ervaren...

Of inderdaad zoals Jan zegt ze even buigen, zal vast niet heel hard zijn dat Chinese pisbakkenstaal.

Bedankt voor al jullie reacties, ervaringen en suggesties!
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
Cyclocyco
Berichten: 20

Re: Bar end spiegels

Bericht#19 » 08 apr 2019, 20:37

Ik heb deze van aliexpress. Nog geen 15 euro en werken perfect.
Afbeelding
0 x
Jouw eigen weg vind je niet in een routeplanner.

Afbeelding

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Bar end spiegels

Bericht#20 » 08 apr 2019, 20:49

BadWeather schreef:
Begin nu de insecten komen de nadelen van een open helm te ervaren...




niet rijden met een bandana :nono2: ja dan krijg je dat , happen naar het vlees :rlol: ( maar scheelt wel weer in je boodschappen , minder eten savonds als je thuis komt , en ze zijn goed aan eiwitten en andere zooi :schater:
mist je wel genoeg binnen krijgt

Afbeelding

Afbeelding

https://www.bol.com/nl/p/doodshoofd-sch ... oductTitle
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden  •  Registreer