Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#201 » 06 sep 2019, 09:27

ravw schreef:
Heinz schreef:
stoyanov schreef:
Zou de grondplaat niet aan te passen zijn? Past die van een Scrambler er niet op?
Dan ben je meteen klaar.
Stuur incl alles kabels overzetten en karren maar.


Ik denk dat ze er inderdaad een andere kroonplaat opzetten.


dat gaat ook gebeuren , ik ga dinsdag naar mijn Dealer en dan gaan we kijken hoe of wat ,
de kroonplaat moet volgens hem veranderd worden , kabel en stuur , maar ook de plek van de RAW moeten anders.
en vergeet niet bij een andere kroonplaat moet je een losse contactslot hebben en die moet dus ook veranderd worden die van die van de Muscle zit in de kroonplaat en dat word er dus een ala RAW 50

en anders laat ik heb wel aan mijn frame plaatsen ( contactslot ) wat ook tot de mogelijkheden behoort ben je ook gelijk van je sleutels af op het stuur

dat was ook mijn idee van die risers er op plaatsten , dus gewoon gaten boren in de kroonplaat die ik nu heb en dan die risers er op vast zetten , en dan hoef je eigenlijk alleen nog even de kabels te verlengen

maar ik ga eerst kijken wat de dealer er van zegt en wat het beste is ..
maar ik denk achteraf dat het niet alleen het stuur is waar ik problemen mee heb maar ook met het zwaarte punt van deze brommer , die ligt veel hoger dan ik gewent ben , ik heb altijd een laag zwaarte punt brommers gehad
Dus ik denk dat ik gewoon met deze anders moet gaan leren rijden want zo dra ik echt "plat "gaat liggen dus echt op de tank dan is hij wel een stuk stabieler met rijden , maar zo dra ik recht op blijft zitten dan heb ik veel onbalance in dat ding zitten

Ik kan er nog niet over uit wat het nu is , het stuur of de zwaarte punt maar recht op zitten is voor mijn houding wel iets beter maar ik ben ook ergens benieuwd of dat de onbalance dan niet erger maakt


als dat lukt van die scrambler alles over zetten dan is het wel makkelijk want ook zo'n cockpit er op en zo lijkt me ook wel erg gaaf , dat maakt hem wel helemaal exclusief
maar denk dat ik meer de kant op gaat van de Mash Black Seven 250 ( behalve de CC dan )
Afbeelding

maar dan een zwart stuur

Zadel wil ik ook aan gaan passen om iets hoger te zitten ...
dus zo iets al die Mash
maar eerst even goed laten informeren wat nu het beste is .. :-)
dus ga nog niets doen voor dat ik alles aan kosten weet en dan wil ik het in 1 keer doen , ook de banden en hopelijk tegen die tijd een andere CDI ( als die er dan al is ) anders tandwiel veranderen maar die gaat er toch wel komen


Poe, dat is een hoop werk.

Ik zou haast zeggen: haal je motorrijbewijs en koop die Masch 250! Als bijkomend voordeel leer je dan ook beter je tweewieler besturen.
0 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#202 » 25 sep 2019, 20:55

hoi op voeren doen we hier niet aan . en er wordt ook niet als zodanig over gesproken lees maar eens de regels :worshippy: gr Henk PS als ik het goed heb
1 x

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#203 » 26 sep 2019, 12:29

Nope, over opvoeren praten we hier alleen in PB! (hint, hint) ;-)
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#204 » 24 feb 2022, 21:50

Over opvoeren mag niet gepost worden, je mag me wel een pb sturen.
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
Eagleseye
STN Forum Moderator
Berichten: 638
Contacteer:

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#205 » 25 feb 2022, 10:15

a.muscle schreef:Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje mijn hanway muscle. Vorige maand ben ik aangereden toen ik stil bij een rood stoplicht stond :oops: .
Hij is waarschijnlijk morgen klaar, met ook een andere zadel en een andere uitlaat. Hij loopt nu rond de 66 met andere tandwiel verhouding en een andere cdi. Heeft iemand nog tips om hem iets sneller te laten gaan, want hij gaat nog iets te sloom :) misschien een andere cilinder? Iemand tips?


Hallo @a.muscle,

Welkom op de forum.
BadWeather heeft het al gezegd, maar het is inderdaad strikt verboden om op deze forum te praten over extreem opvoeren.
En we zouden er veel op prijs stellen als je eigen voor wilt stellen in deze onderwerp.
Stel je even voor
0 x
Met vriendelijke groet.

Peter.

Dag record km: 312
Datum dag record: 27-6-2020

Afbeelding

Deze brommers heb ik gereden:
Puch DS 50.
Peugeot 103.
Beta Ykon.
Derbi Manhattan.
2x Piaggio Fly (een zwarte 4takt 2006 en een zilvere 2takt 2005).
Nu rij ik op mijn "Silverwing" Kymco Grand Dink 50.

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#206 » 01 mar 2022, 21:45

a.muscle schreef:Heeft iemand nog tips om hem iets sneller te laten gaan, want hij gaat nog iets te sloom :) misschien een andere cilinder? Iemand tips?


Ik zeg het letterlijk in het bericht er voor.... :darulez:
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#207 » 01 mar 2022, 22:27

Janvb schreef:
a.muscle schreef:Heeft iemand nog tips om hem iets sneller te laten gaan, want hij gaat nog iets te sloom :) misschien een andere cilinder? Iemand tips?


Ik zeg het letterlijk in het bericht er voor.... :darulez:


:schater:
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer