Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#141 » 07 aug 2019, 14:50

ravw schreef:Inderdaad , ook zonder logo maar ook zonder kuip
Maar het zwart staat hem wel beter , alleen voel niet lekker aan als de dealer hem even een paar uur in de zon heb laten staan.
haha je kunt er een ei op bakken .. maar verder rijd hij weer als van ouds , service beurt ook gehad en ook was er nog schade gevonden die niet opgegeven was en niet gezien was , die heeft mijn dealer kostenloos ook vervangen, Beugel van spatboord was gebroken , zag je alleen als je hem acht optilde of je hoorde het bij het rijden het rammelen van het spatboord
maar daar zit nu ook een nieuwe voor :worshippy:

en de dealer heeft zich lekker kunnen uitleven bij mijn nieuwe brommer was voor hem ook de eerste muscle
dus gelijk maar even een spoedcursus gehad door mijn brommer bijna helemaal weer te herstellen en uit elkaar moeten halen door alle dingen die vervangen moesten worden


Bij mij staat hij thuis in de volle zon, maar ik zet hem onder mijn motorhoes , of ik leg een handdoek over de tank. Bij mij wordt er deze week een nieuwe tank opgezet omdat er tijdens transport een put in de tank is gekomen, dus garantie gevalletje. krijg ook de tank zonder logo, ga bij tuningsticker 2 stikkers uit laten printen met de naam Hanway, Lettertype Jonathan en kleur zilver. Dan heb ik de brommer zoals ik hem wil hebben. Mijn dealer had het er ook over dat de 55 km CDI nu op de markt is. 51 euri :bang!:
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#142 » 07 aug 2019, 14:53

Oldy schreef:
Hans52 schreef:Black Betty weer even deze week bij de dealer. Benzinemeter deed het niet meer, kickstarter zat vast en kon niet meer terug geklapt worden. Ook stond er nog een nieuwe benzinetank in bestelling omdat de huidige tank bij transport beschadigd was. Nieuwe tank was nu binnen, zonder logo :lol2: dus kan nu bij tuningsticker een eigen stikker maken. Heb al iets in gedachten.... Lettertype zoals op mijn zijkant nu staat. Ook de achterste knipperlichten gaan iets naar achteren zodat er een zadeltas op kan.
:thumbsup:

Kijk je uit met je tassen bij de uitlaat, je weet wat er kan gebeuren :nono1:


Tas zit ruim boven de uitlaat ;-)



Afbeelding
1 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#143 » 07 aug 2019, 15:42

Oldy schreef:
Kijk je uit met je tassen bij de uitlaat, je weet wat er kan gebeuren :nono1:


Niet alleen met tassen blote benen wel ook nog wel eens gaan ruiken :schater:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#144 » 08 aug 2019, 15:06

Hier weer even wat foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#145 » 08 aug 2019, 15:42

ravw schreef:Hier weer even wat foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Mooie foto's , heb je nu trouwens je ketting en je tandwiel gelijk aangepast ? En zo ja , hoe vind jij het rijden en de snelheidswinst ?
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
Xinix
Berichten: 11

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#146 » 08 aug 2019, 16:38

Hans52 schreef:Toch maar weer de bar end spiegels gemonteerd, maar nu naar onderen gericht,....


Afbeelding


Afbeelding

Hey een mede Muscle rijder hier. De bar end spiegels zien er gaaf uit! Waar heb je die vandaan?
0 x

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#147 » 08 aug 2019, 17:15

Xinix schreef:
Hans52 schreef:Toch maar weer de bar end spiegels gemonteerd, maar nu naar onderen gericht,....


Afbeelding


Afbeelding

Hey een mede Muscle rijder hier. De bar end spiegels zien er gaaf uit! Waar heb je die vandaan?



Wish.com, wel ff geduld hebben maar voor maar 13 euro plus verzendkosten ( CHINA)
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#148 » 08 aug 2019, 17:17

Xinix schreef:
Hans52 schreef:Toch maar weer de bar end spiegels gemonteerd, maar nu naar onderen gericht,....


Afbeelding


Afbeelding

Hey een mede Muscle rijder hier. De bar end spiegels zien er gaaf uit! Waar heb je die vandaan?



Heb jij hem ook bij roke gekocht?
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#149 » 08 aug 2019, 17:32

Hans52 schreef:Mooie foto's , heb je nu trouwens je ketting en je tandwiel gelijk aangepast ? En zo ja , hoe vind jij het rijden en de snelheidswinst ?


nee nog niet hij moet nog van de ijzererstmijnen komen denk ik uit China .. maar verwacht hem wel een deze weken :worshippy:

en er was toch iemand ie het al had gedaan die tandwiel veranderd ben ook wel erg benieuwd naar zijn snelheid
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#150 » 08 aug 2019, 17:39

ravw schreef:
Hans52 schreef:Mooie foto's , heb je nu trouwens je ketting en je tandwiel gelijk aangepast ? En zo ja , hoe vind jij het rijden en de snelheidswinst ?


nee nog niet hij moet nog van de ijzererstmijnen komen denk ik uit China .. maar verwacht hem wel een deze weken :worshippy:

en er was toch iemand ie het al had gedaan die tandwiel veranderd ben ook wel erg benieuwd naar zijn snelheid


Ik heb dat tandwiel en ketting er al op zitten, maar bij was de voorlopige snelheidswinst 53 op de teller en een ruimer schakel moment, ik laat er de 55 km cdi ook nog in zetten...
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer