Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#121 » 18 jul 2019, 19:54

BadWeather schreef:Ai ai. Goed dat je verzekerd bent. Maar je had toch helemaal niet zoveel schade? Of zijn het moeilijk vervangbare onderdelen cq veel arbeid?


ach weinig schade hoeft nog niet te betekenen dat er weinig kosten aan verbonden zijn .. ik zelf ben ook wel benieuwd naar de eind schade , maar er zal wel meer beschadigt zijn dan je op het blote oog kunt zien .
ik heb even snel globaal gekeken , en wist al dat ik hem weg zou brengen.

dus niet veel aandacht aanbesteed dat is voor vaklui , bij de andere val met de RAW had ik alleen het pookje krom en schaden aan mijn koppeling hendel , dus dat viel wel mee heb ik nooit wat laten doen kon gewoon door rijden , maar deze schade was wel het hele voetsteun afgebroken dus dat wordt het was lastiger

vind het nu nog iets raars , ander halve maand geleden , koop ik hem, en ben ik heel trots erop en nu weet ik dat er al zo veel schaden aan is .. en dat zo snel .. de RAW50 had ik al een lange tijd maar een bijna nieuwe brommer zo veel schade toebrengen.

ja en ik ben heel blij dat ik Alrisk ben verzekerd
Trouwens dit is de eerste keer in mijn leven dat ik de verzekering inschakelt en er gebruik van maakt :worshippy:
het voelt allemaal gewoon onwennig aan op dit moment en dat het zo snel al gebeurd is .... net voor mijn vakantie , kijk er echt naar uit om tochtjes te maken , maar nu weet ik al dat ik met deze brommer dus niet al te beste begin heb gemaakt
had gehoopt dat ik net zo veel plezier als de RAW krijgen , het vertrouwen was er en ook het bochtenwerk ging voor mij gevoel veel beter en niet zo 'angstig"als met de RAW
maar goed hoop hem weer snel terug te hebben want ik mis het rijden wel , maar nu wachten wat die verzekerings- agent morgen doet en beslist ..
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#122 » 19 jul 2019, 17:51

Zo de dealer heeft net gebeld ze krijgen het geld en dan gaan ze de onderdelen bestellen , dus de eerste week van mijn vakantie zal het geen brommer rijden worden :nono1:

hopelijk eind volgende week wel alles weer in orde , volgens hun kan ik hem wel komen ophalen en dan wachten tot alles binnen is aan bestellingen

Er kan wel mee gerdeen worden hij heeft alles even op een snelle manier "rij klaar" gemaakt :schater: dus en beetje ala macgyver / A team manier :schater:
dus morgen ga ik hem weer ophalen .... :-)

en dan maar wachten tot alles binnen is
2 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#123 » 20 jul 2019, 12:16

Zo mijn brommer is opgehaald :worshippy:

nu maar hopen dat de verzekering snel uit betaalt en dat ik hem kan laten maken , voor zijn ver ik het begrepen heb gata er ook een nieuwe Tank komen dus dan hopelijk een zwarte maar daar gaan we het over hebben als het geld binnen is om gelijk de volle aanpassingen te maken die ik wil dus dat word een zwarte bestellen ( als dat mogelijk is )

de volgende dingen zijn beschadigt
schakelpook
voetsteun + houder
stuurgewichtje
spiegel
koppelings- handel
Tank
stickers ?? :schater:

en ik zal nog wel iets vergeten zijn maar het is een hoop nieuwe dingen
dus nu maar hopen dat het geld snel binnen is dat hij weer weg kan , inc de kuip gaat er afgehaald worden
maar eindelijk weer even een stukje kunnen rijden ()en ja wel in de regen weer )
ben al weer bij dat hij nu hier staat , dus als het nu een beetje mooi weer word kan ik dus wel stukje gaan rijden
2 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#124 » 20 jul 2019, 19:56

ravw schreef:Zo mijn brommer is opgehaald :worshippy:

nu maar hopen dat de verzekering snel uit betaalt en dat ik hem kan laten maken , voor zijn ver ik het begrepen heb gata er ook een nieuwe Tank komen dus dan hopelijk een zwarte maar daar gaan we het over hebben als het geld binnen is om gelijk de volle aanpassingen te maken die ik wil dus dat word een zwarte bestellen ( als dat mogelijk is )

de volgende dingen zijn beschadigt
schakelpook
voetsteun + houder
stuurgewichtje
spiegel
koppelings- handel
Tank
stickers ?? :schater:

en ik zal nog wel iets vergeten zijn maar het is een hoop nieuwe dingen
dus nu maar hopen dat het geld snel binnen is dat hij weer weg kan , inc de kuip gaat er afgehaald worden
maar eindelijk weer even een stukje kunnen rijden ()en ja wel in de regen weer )
ben al weer bij dat hij nu hier staat , dus als het nu een beetje mooi weer word kan ik dus wel stukje gaan rijden



Als je in de buurt van Woerden bent kom langs voor een bakkie koffie. Wel even een seintje geven... :welcome2:
1 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#125 » 20 jul 2019, 20:08

Hans52 schreef:

Als je in de buurt van Woerden bent kom langs voor een bakkie koffie. Wel even een seintje geven... :welcome2:


Eerst maar zorgen dat beide gewonden goed genezen zijn :-) en dat alles weer perfect is
hoop dat ik de laatste twee weken van mijn vakantie wel kan gaan touren .daar kijk ik ook al vanaf afgelopen jaar zomer weer naar uit , maar helaas die val heeft even wat anders bepaald
maar komt goed , ik zelf woon in vlaardingen dus als je eens deze kant uit komt dan ben je hier ook welcome

en mijn vakantie is vandaag beginnen eigenlijk maandag de eerste vrij dag
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#126 » 21 jul 2019, 19:09

ravw schreef:
Hans52 schreef:

Als je in de buurt van Woerden bent kom langs voor een bakkie koffie. Wel even een seintje geven... :welcome2:


Eerst maar zorgen dat beide gewonden goed genezen zijn :-) en dat alles weer perfect is
hoop dat ik de laatste twee weken van mijn vakantie wel kan gaan touren .daar kijk ik ook al vanaf afgelopen jaar zomer weer naar uit , maar helaas die val heeft even wat anders bepaald
maar komt goed , ik zelf woon in vlaardingen dus als je eens deze kant uit komt dan ben je hier ook welcome

en mijn vakantie is vandaag beginnen eigenlijk maandag de eerste vrij dag


Mijn vakantie is de eerste 3 weken van september, moet dus nog even geduld hebben. >>>
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#127 » 22 jul 2019, 13:47

Zo net even wezen rijden met het gehavende beestje , was wel weer even lekker op de brommer te zitten
Hopelijk is snel de verzekerings geld binnen zo dat alles besteld kan worden en alles weer in op conditie is

Afbeelding
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
jeffjamm94
Berichten: 384

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#128 » 22 jul 2019, 15:09

het is en blijft wel een van mijn favoriete schakelaars :thumbsup:
0 x
Ken je mij niet?
Dan kom ik misschien wat apart over.

Maar ken je mij wel?
Dan zie je zelf dat ik toch echt wel prettig gestoord ben maar dan wel een betere van dat soort

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#129 » 22 jul 2019, 16:01

jeffjamm94 schreef:het is en blijft wel een van mijn favoriete schakelaars :thumbsup:


:thumbsup: probeer eens een proefrit te rijden
je wil niet anders meer , dit rijd gewoon lekker en het geluid is ook heerlijk om naar te luisteren
heb zelf nu mijn koppeling strakker staan , dit rijd voor mij gevoel nog lekkerder

niet van die lange halen maar kort aantikken en gaan
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
jeffjamm94
Berichten: 384

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#130 » 23 jul 2019, 06:14

ravw schreef:
jeffjamm94 schreef:het is en blijft wel een van mijn favoriete schakelaars :thumbsup:


:thumbsup: probeer eens een proefrit te rijden
je wil niet anders meer , dit rijd gewoon lekker en het geluid is ook heerlijk om naar te luisteren
heb zelf nu mijn koppeling strakker staan , dit rijd voor mij gevoel nog lekkerder

niet van die lange halen maar kort aantikken en gaan



oh ik zou best willen.

Maar ze zijn behoorlijk buiten mijn budget.
Misschien dat er ooit een 2e hands Muscle 50 komt maar dan moet eerst de waarde wat naar beneden gaan
0 x
Ken je mij niet?
Dan kom ik misschien wat apart over.

Maar ken je mij wel?
Dan zie je zelf dat ik toch echt wel prettig gestoord ben maar dan wel een betere van dat soort

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer