Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#181 » 18 aug 2019, 12:41

nu nog een witte streep over de tank :worshippy:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#182 » 19 aug 2019, 20:00

zo weer even wat nieuwe foto's plaatsten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
3 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#183 » 26 aug 2019, 21:57

Zo vanavond weer even een stukje wezen rijden , want alleen naar je werk heen en terug gaat het ook niet worden om over je angst heen te komen , na de valpartij
wel vreemd dat ik nu ook te gespannen rijd zelf met droog weer en met bochten nemen krijg ik ook weer de kribbels en dat had ik juist met deze brommer geen last van maar na de val is toch alles weer terug gekomen

baal er wel van want hoop dat dit wel over is voordat ik naar de meeting gaat
want de lol van het rijden is er nu wel even een beetje vanaf door de die val
maar hier even twee fotos

Afbeelding

Afbeelding
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#184 » 28 aug 2019, 14:14

Zo vandaag even ene gesprek gehad met de dealer , helaas was de jonge die mijn brommer verzorgt niet aanwezig , maar we hebben besloten om er een RAW50 stuur er op te gaan zetten dus meer recht op .. ik heb net iets te korte armen om goed bij het stuur te komen zo als die nu is en daarom rijd ik ook te gespannen met de armen .. , bij een meer lighouding heb ik te veel problemen met het rond kijken , dus vandaar dat ik nu de keuze toch gemaakt heb om het te laten doen , als dit mogelijk is .. daar gaan we volgende week naar kijken en ook het kosten plaatje

dus helaas kan ik daar door ook niet bij de jaar meeting zijn , maar het komt wel goed ik baal er wel van want verder rijd de brommer goed
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#185 » 28 aug 2019, 17:07

ravw schreef:Zo vandaag even ene gesprek gehad met de dealer , helaas was de jonge die mijn brommer verzorgt niet aanwezig , maar we hebben besloten om er een RAW50 stuur er op te gaan zetten dus meer recht op .. ik heb net iets te korte armen om goed bij het stuur te komen zo als die nu is en daarom rijd ik ook te gespannen met de armen .. , bij een meer lighouding heb ik te veel problemen met het rond kijken , dus vandaar dat ik nu de keuze toch gemaakt heb om het te laten doen , als dit mogelijk is .. daar gaan we volgende week naar kijken en ook het kosten plaatje

dus helaas kan ik daar door ook niet bij de jaar meeting zijn , maar het komt wel goed ik baal er wel van want verder rijd de brommer goed



:lol2:

Nog even en dan heb je de raw looks en het muscle DNA :schater:
1 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#186 » 28 aug 2019, 17:29

Hans52 schreef:
ravw schreef:Zo vandaag even ene gesprek gehad met de dealer , helaas was de jonge die mijn brommer verzorgt niet aanwezig , maar we hebben besloten om er een RAW50 stuur er op te gaan zetten dus meer recht op .. ik heb net iets te korte armen om goed bij het stuur te komen zo als die nu is en daarom rijd ik ook te gespannen met de armen .. , bij een meer lighouding heb ik te veel problemen met het rond kijken , dus vandaar dat ik nu de keuze toch gemaakt heb om het te laten doen , als dit mogelijk is .. daar gaan we volgende week naar kijken en ook het kosten plaatje

dus helaas kan ik daar door ook niet bij de jaar meeting zijn , maar het komt wel goed ik baal er wel van want verder rijd de brommer goed



:lol2:


Nog even en dan heb je de raw looks en het muscle DNA :schater:


maar dan krijg je wel ene RAW50 met Muscles :schater:
daar wil ik dus ook naar toe
de raw met andere tank en motorblok en bandjes maar ook de kwaliteit van de muscle is veel beter als de raw

misschien ook maar gelijk nieuwe banden er onder laten zetten ( betere ) als je dan toch bezig bent

beetje deze look word het dan

Afbeelding
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#187 » 29 aug 2019, 11:42

ravw schreef:
stoyanov schreef:Ik zou deze brommer zo graag eens willen zien zonder kuip en met een hoger stuur.


Hoog stuur zal lastig gaan omdat het een clipon stuur is , of je moet de plaat helemaal veranderen
maar dan zit je nog met een andere probleem de rem en schakel pook is ingesteld op race houding en dus naar achteren geplaatst, dus je zou aardig wat moeten aanpassen wil je recht op willen zitten zo als de RAW50

Als je toch recht op wil zitten en daarbij wel het vermogen van het zelfde blok wil hebben moet je de Hanway Scrambler 50 nemen


Peter kennelijk binnenkort wel mogelijk dus... :lol:
0 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#188 » 29 aug 2019, 15:31

Scooter Forens Frans schreef:
ravw schreef:
stoyanov schreef:Ik zou deze brommer zo graag eens willen zien zonder kuip en met een hoger stuur.


Hoog stuur zal lastig gaan omdat het een clipon stuur is , of je moet de plaat helemaal veranderen
maar dan zit je nog met een andere probleem de rem en schakel pook is ingesteld op race houding en dus naar achteren geplaatst, dus je zou aardig wat moeten aanpassen wil je recht op willen zitten zo als de RAW50

Als je toch recht op wil zitten en daarbij wel het vermogen van het zelfde blok wil hebben moet je de Hanway Scrambler 50 nemen


Peter kennelijk binnenkort wel mogelijk dus... :lol:


ja ik ga het ook doen een ander stuur , en daarbij is de scrambler de zelfde afstand met schakelen als de Muscle ..
dus je hier alleen het stuur gedeelte iets aan te passen

maar vandaag wel even weer een lekker stukje gereden , als ik meer op mijn tank gaat liggen dan heet het wel een stuk makkelijker met rijden :-)
maar goed , haha dan maak ik er weer een buikschuiver er van

maar goed het kan volgens mij ook te maken hebben met de gewichts verhouding van deze brommer .. die RAW50 was een laag zwaartepunt brommer en deze is duidelijk een hoog zwaarte punt brommer , dus ik moet hier denk ik ook nog even aan wennen , heb balance bij lage snelheden ligt hier een stuk zenuwachtiger en onstabiel , dat had ik bij die RAW50 dus niet , en ik denk dat ik daar even mee moet leren omgaan .. dus heel misschien hoef het stuur niet eens veranderd te worden , maar meer die brommer weten wat het beestje wil en hoe daar mee om te gaan , dit is de eerste hoog zwaarte punt brommer die ik heb dus moet gewoon even stoeien met dit beestje hoe ik het beste hem in bedwang kan houden :schater:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#189 » 30 aug 2019, 18:30

Ik wil mijn classic wel op een caferacer luxe laten lijken. Overzetten vanaf het balhoofd en we hebben beiden wat we mooi vinden.

Of is dat te simpel gedacht? :cheers:
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Hanway Muscle 50( Review en ervaringen)

Bericht#190 » 30 aug 2019, 19:13

BadWeather schreef:Of is dat te simpel gedacht? :cheers:


Ja, de schokbrekers en verhoudingen zijn compleet anders jammer genoeg.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer