Teller hanway muscle

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: Teller hanway muscle

Bericht#11 » 26 dec 2019, 11:41

Het grootste probleem is niet de teller maar de brandstof sensor in de tank. De draden zijn intern slecht gesoldeerd. Oplossing deze demonteren. Eerst een pakking scoren. Dan haal je het metalen kapje eraf als je de sensor eruit hebt dan moet je de centrale draad beter op z. 'n pootje solderen. Deze raakt anders de metalen behuizing waardoor de meter in de teller gaat knipperen. Succes. Ik heb ook nog een nieuwe witte teller liggen en een grote teller bijde voor euro 4. Plug en play voor prijs pb graag
0 x

Gebruikersavatar
Marco
Berichten: 14

Re: Teller hanway muscle

Bericht#12 » 27 dec 2019, 16:02

Oldy schreef:Is je teller al weer droog :?: Hoe is het opgelost :?:


Hoi, hij is nog niet droog. De dealer heeft een nieuwe teller besteld daar moet ik even op wachten.
1 x

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Teller hanway muscle

Bericht#13 » 04 jul 2020, 14:23

Marco schreef:
Oldy schreef:Is je teller al weer droog :?: Hoe is het opgelost :?:


Hoi, hij is nog niet droog. De dealer heeft een nieuwe teller besteld daar moet ik even op wachten.


Wat koste de nieuwe teller? Wat ik eigenlijk mis is een indicatie in welke versnelling je zit. Ik heb zelf zitten denken om onderstaande aan te schaffen maar deze heeft een diameter van 9 cm, en de originele is 7 cm... En ik weet niet of het werkt op de muscle 50 om de versnelling te laten zien
Afbeelding
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer