Devil mods

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Devil mods

Bericht#31 » 15 mei 2020, 09:38

Ziet er strak uit, complimenten! :thumbsup:
0 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Devil mods

Bericht#32 » 15 mei 2020, 21:59

:thumbsup: :sct1: woooww... mooi!!!
0 x

Gebruikersavatar
Cafeped
Berichten: 22

Re: Devil mods

Bericht#33 » 18 mei 2020, 15:43

Danku, danku mannen! :sct1:
0 x

Gebruikersavatar
Frits063
Berichten: 11

Re: Devil mods

Bericht#34 » 20 mei 2020, 22:40

Gaaf man!! Lijp ding!

De devil is wat klein, maar heeft echt een heel mooi blokje met dubbele bovenliggende knokassen en dus 4 kleppen en 2 uitlaten. Fantastisch. Hoeveel toeren draait ie? 12 a 13 duizend zoiets? Ik wou we bijna ook zo een, maar ben toch voor een Hanway scrambler gegaan. Enkele bovenliggend knokas, die van mij maakt 11 duizend toeren, maar met dubbele kan hij makkelijk veel meer aan. Vingerhoedjes zijn het. 50cc’s. Maar ik heb alleen maar slechte dingen gehoord over hoe devils in een andere fabriek zijn gemaakt en dat ze hele slechte kwaliteit zijn. Maargoed daar heb jij geen last van!? Afkloppen dan maar en houden zo! Miss is het ook helemaal niet waar.

Geniet van je prachtmobiel! Groeten Floris :moto2:
0 x

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: Devil mods

Bericht#35 » 22 mei 2020, 11:06

Frits063 schreef:.....Vingerhoedjes zijn het. 50cc’s. ....


Niet overdrijven heh! Borrelglaasjes zijn het! :-D
0 x

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Devil mods

Bericht#36 » 22 jun 2020, 21:21

Doe maar dat Renault bruin, hele mooi mooie kleur is dat, wat voor kapjes heb jij er btw op zitten, dat zijn niet de orginele. Trouwens ik heb er hier ook nog 1 staan, mooie basis als side project of donor, ik ben er mee gestopt, ben nu met een vierwielig project bezig
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
Cafeped
Berichten: 22

Re: Devil mods

Bericht#37 » 24 jun 2020, 17:01

Frits063 schreef:Gaaf man!! Lijp ding!

De devil is wat klein, maar heeft echt een heel mooi blokje met dubbele bovenliggende knokassen en dus 4 kleppen en 2 uitlaten. Fantastisch. Hoeveel toeren draait ie? 12 a 13 duizend zoiets? Ik wou we bijna ook zo een, maar ben toch voor een Hanway scrambler gegaan. Enkele bovenliggend knokas, die van mij maakt 11 duizend toeren, maar met dubbele kan hij makkelijk veel meer aan. Vingerhoedjes zijn het. 50cc’s. Maar ik heb alleen maar slechte dingen gehoord over hoe devils in een andere fabriek zijn gemaakt en dat ze hele slechte kwaliteit zijn. Maargoed daar heb jij geen last van!? Afkloppen dan maar en houden zo! Miss is het ook helemaal niet waar.

Geniet van je prachtmobiel! Groeten Floris :moto2:


Vooralsnog geen problemen mee. Af en toe wat start problemen, maar krijg hem altijd wel aan de gang gelukkig.

Toeren, pfff geen idee eigelijk.. 55km cdi is 8500 toeren??

Bedankt floris, het weekend weer touren.

Wanneer gaat er met dit sub forum een tour geplanned worden? Lijkt me leuk een hele stoet cafe racers.
0 x

Gebruikersavatar
Cafeped
Berichten: 22

Re: Devil mods

Bericht#38 » 24 jun 2020, 17:04

roadkill schreef:Doe maar dat Renault bruin, hele mooi mooie kleur is dat, wat voor kapjes heb jij er btw op zitten, dat zijn niet de orginele. Trouwens ik heb er hier ook nog 1 staan, mooie basis als side project of donor, ik ben er mee gestopt, ben nu met een vierwielig project bezig


Dit zijn cg125 kappen. Gehaald bij de chinees. 1 van mij was kapot. Dit was een goedkopere optie. Maar zoveel mooier, vind ik dan.
0 x

Gebruikersavatar
Meneer Sloef
Berichten: 133

Re: Devil mods

Bericht#39 » 24 jun 2020, 20:01

Even een flinke noppenband achterop en giddy up go!! :moto2:
0 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer