Agm caferacer project

Gebruikersavatar
Timo van blitt
Berichten: 17

Re: Agm caferacer project

Bericht#11 » 17 mei 2020, 01:57

ravw schreef:zie ik het nu goed dat deze geen startmoter heb dus alleen aantrappen gewenst
want ik vond hem al zo leeg in de ruimte , dacht wat moet daar zitten normaal , maar het is dus de startmotor die weg is

Als je nooit iemand achter op neemt zou ik die voetsteunen weg halen
en zulk soort vering achter ,in de kleur die jij wil en iets hoger op gooien
Afbeelding

en dan zo soort zadel

Afbeelding


Dat is precies wat ik van plan ben haha, alleen even kijken hoe ik het ga realiseren, ik moet nog even een paar dingen uitzoekken ect.
0 x

Gebruikersavatar
Timo van blitt
Berichten: 17

Re: Agm caferacer project

Bericht#12 » 17 mei 2020, 02:00

niksnut schreef:
Heinz schreef:Wow, da's een dikke usd voorvork op een brommer! :thumbsup: Dat heeft zelfs mijn motor niet. Zat die voorvork er standaard al op?

.


USD vork is standaard voor de CR luxery. evenals schijfrem achter en dikkere velgen met zwaardere spaken van de 125 cc

vind het een gaaf ding worden :thumbsup:

ben wel benieuwd waar je die uitlaat vandaan hebt of zelf gemaakt, en hoe die klinkt


Uitlaat is de orginele uitlaat, heb zelf even de slijptol er in gezet en vind het zelf verassend goed uitgepakt qua looks, geluid is echt gaaf wel hard haha maarja was te verwachten. Gelukkig hoef ik nog net geen oordoppen in als ik ga rijden. Wat wel een plus punt is mensen gaan nu wel voor je aan de kant :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Timo van blitt
Berichten: 17

Re: Agm caferacer project

Bericht#13 » 17 mei 2020, 02:03

Cyclocyco schreef:Ziet er mooi uit. Laat je de verdere ontwikkeling ook nog zien? :thumbsup:


Jazeker, ik ga binnenkort mijn frame laten stralen em poedercoaten. Hopelijk blijft die chinese roest dan wel weg haha
Heb nu ook in plaats van een ledstrip 2 led knipperlichten er op gezet waar ook mijn achterlichten in zitten https://www.caferacerwebshop.com/nl/cyc ... -stop.html deze zijn het, zelf vind ik het heel gaaf staan.
1 x

Gebruikersavatar
Timo van blitt
Berichten: 17

Re: Agm caferacer project

Bericht#14 » 11 dec 2020, 17:52

:thumbsup: Heeft een tijd geduurd maar hij is nu toch bijna af.

Over een week heb ik de foto's dat hij helemaal af is.

Ps, ik ga hem ook gelijk omkeuren naar motorkenteken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
5 x

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1653

Re: Agm caferacer project

Bericht#15 » 12 dec 2020, 15:21

Rijwielgedeelte is erg mooi geworden! :thumbsup: Nu nog een bijpassend blok erin. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
0 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
Retrodriver68
Berichten: 51

Re: Agm caferacer project

Bericht#16 » 13 dec 2020, 08:45

Mooi hoor, ziet er goed uit. Je hebt gelukkig ook lekker de ruimte :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 188

Re: Agm caferacer project

Bericht#17 » 14 dec 2020, 23:59

Erg mooi Timo.
Ben wel benieuwd naar 't omkeuren. Zit er ook sterk aan te denken.
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Agm caferacer project

Bericht#18 » 16 dec 2020, 12:15

Prachtig dit, mag ik vragen wat de coating en stralen heeft gekost? Wil dat met de Devil ook laten doen volgend jaar.
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1651

Re: Agm caferacer project

Bericht#19 » 16 dec 2020, 13:12

Mooi man!

Ik ben benieuwd hoe dat loopt met het omkeuren.
Heb je al uitgezocht hoe dat in zijn werk gaat?
0 x

Gebruikersavatar
Marco058
Berichten: 29

Re: Agm caferacer project

Bericht#20 » 17 dec 2020, 09:24

lekker bezig 8-)

Ik denk dat het omkeuren vergelijkbaar is als bij een auto. Heb 2 keer een motorwissel laten keuren. Hierbij moet bekend zijn waar de motor vandaan komt. Dit kan op 3 manieren:
- kenteken / framenummer van het donor voertuig, ook als het kenteken inmiddels al niet meer bestaat (export of sloop bijv). Komt het motornummer niet overeen met wat er geregistreerd staat bij het RDW bij het opgegeven donor voertuig, dan krijg je het niet op kenteken.
- een factuur van het nieuwe motorblok. Of dit ook voldoende is bij een 2e hands blok weet ik niet.
- laatste redmiddel: het RDW kan dit ook voor je uitzoeken, maar kost rond de 1000 euro vertelde de RDW keurmeester me die het even voor me navroeg afgelopen juli.

Vervolgens word er alleen gecontroleerd of het framenummer van de auto correct is en of de motor er degelijk in hangt. Dus niet met ducktape en tyraps zeg maar.

Afhankelijk van het bouwjaar van de auto kunnen er meer eisen zijn, maar die waren bij mij niet van toepassing. Remmentest is 1 keer gedaan, andere keer niet. Uitstoot werd wel beide keren gecontroleerd.

Maar ik weet dus niet of dit ook van toepassing is op brommers! Of motors, omdat de brommer dus omgebouwd word naar motor. Een voertuig is een voertuig dus ik vermoed dat de regels wel ongeveer gelijk zullen zijn.
1 x
- Hanway RAW 50
- Chinese Peugeot V-clic clone

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer